Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Warboel schreef:Zou het zelf absoluut niet kunnen hebben, geen mooi gezicht en geen mooie hoofdvorm
Is dat echt zo, of zie jij dat zo?
Benzz schreef:Ayasha schreef:En ik heb echt geen typisch vrouwelijk gezicht. en dan ook nog flinke krullen waardoor model er in brengen onbegonnen werk was zeg maar.(krullen laten zich niet in model leggen. Die doen hun zin.
) Laatste foto is wel ook met make up. .
Geen typisch vrouwelijk gezicht? Ik zou toch als ik jouw was nog een keer in de spiegel kijken en dan je eigen beeld wat je hebt naast je neerleggen. Je hebt wel een heel vrouwelijk gezicht!!
En krullen, dat herken ik.........sinds ik producten van Jean Paul Myne gebruik, zijn ze te temmen en sterker nog, zit het fantastisch.
Niekj_Jente schreef:Gewoon doen wat je leuk vind.
Ik ben van haar tot over de helft van mijn rug ook naar pixie gegaan. Niet helemaal kort.
[ [url=m/1afYHg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu weer een stukje langer
[ [url=m/ekussz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel wat ik ga doen. Kort houden of lang..
En iets langer met krul
[ [url=m/UhMPkE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben van haar tot over de helft van mijn rug ook naar pixie gegaan. Niet helemaal kort.
En iets langer met krul
musiqolog schreef:Laat ik het anders benaderen: ik vind lang haar, echt lang haar, vooral heel erg mooi bij vrouwen. Beetje ouderwetse man wat dat betreft, 't is niet anders. En echt niet alleen bij vrouwen tot 25. Als mensen (m/v/x) na die leeftijd ineens een burgerlijke coupe nemen, vind ik dat zo'n afknapper...
Zeer kort haar bij vrouwen staat voor mij in het rijtje opzichtige tatoeages, opvallende brillen en gekleurd haar: ik vind het niet letterlijk mooi maar er gaat wat van uit. Je springt eruit en dat is leuk. Ik denk dan: kijk, daar gaat een alternatief iemand, die is misschien wel interessant. Natuurlijk staat het de een veel beter dan de ander, daar is hierboven al genoeg over gezegd.
(En voor alle zekerheid: nee, geen enkele vrouw hoeft zich iets aan te trekken van mijn mening.)
En iets langer met krul
Popstra schreef:Nou als we dan toch fotos plaatsen doe ik er ook even 1
Heb alleen mn bril hier op. [ [url=m/ME44Jo.jpg]Afbeelding[/url] ]
DuoPenotti schreef:Niekj_Jente schreef:Gewoon doen wat je leuk vind.
En iets langer met krul
ondanks dat ik die bovenste foto mooi vind, vind ik je krullen echt heel prachtig.Popstra schreef:Nou als we dan toch fotos plaatsen doe ik er ook even 1
Heb alleen mn bril hier op. [ [url=m/ME44Jo.jpg]Afbeelding[/url] ]
leuk om jou gezicht te zien.
Dit staat je goed, maar jij hebt er ook wel zo'n gezicht voor.
En ja dat is mijn persoonlijke mening uiteraard
Al denk ik dat jou ook heel goed wat langer heel mooi staat, wel kort nog.
Zoiets:
Maar dat is natuurlijk wel meer werk om te stylen
[ [url=m/sFtpnl.webp]Afbeelding[/url] ]
Ayasha schreef:Mag ik jou even een compliment geven in dit topic over hoe je reageert?
Het doet me oprecht goed om dit te lezen… wellicht zie ik mezelf inderdaad anders (zoals veel vrouwen wel eens doen.) maar ik zie dat zelf dus niet… maar dat maakt het wél fijn om te lezen van iemand die geen enkele (morele) verplichting heeft om het te zeggen en ik zie je op meerdere bokkers reageren in dit topic en ben het steeds met je eens over die dames…
Dankjewel voor jouw oprechte positieve noot.
Benzz schreef:Ayasha schreef:Mag ik jou even een compliment geven in dit topic over hoe je reageert?
Het doet me oprecht goed om dit te lezen… wellicht zie ik mezelf inderdaad anders (zoals veel vrouwen wel eens doen.) maar ik zie dat zelf dus niet… maar dat maakt het wél fijn om te lezen van iemand die geen enkele (morele) verplichting heeft om het te zeggen en ik zie je op meerdere bokkers reageren in dit topic en ben het steeds met je eens over die dames…
Dankjewel voor jouw oprechte positieve noot.
Ik heb mijn hele leven gedacht dat ik er niet toe deed en dat ik niet mooi genoeg was door alle uitlatingen. Paar jaar geleden zei een directeur tegen mij: Je hebt door onzekerheid jezelf totaal anders gezien dat je bent. Ben daar mee aan het werk gegaan en uiteindelijk zelfs een fotoshoot gemaakt. Plus een kledingzaak die mij geadviseerd heeft, een nieuwe kapper die benadrukte wat mooi is.
Sinds dien heb ik een clubje mensen om mij heen die juist kijken naar wat mooi is aan mensen. Iedereen die een ander op uiterlijk affikt of steeds zo afgunstig zijn heb ik afgestoten.
Als ik in de supermarkt loop en ik zie iemand die er heel leuk uitzie zeg ik dat tegenwoordig. We zijn met zijn allen al zo kritisch naar elkaar dat ik daar geen zin meer heb. Iedereen heeft mooie dingen en laten we dat eens wat vaker benoemen.
En bij jou reactie dacht ik: Ze doet hetzelfde wat ik jaren gedaan heb. Jezelf downgraden door overal kritisch op jezelf te zijn en daardoor klopt je zelfbeeld niet meer. Aangezien je volgens mij wat jonger bent dan ik, gun ik het je niet om zo naar jezelf te kijken tot je 46ste