Tazzey schreef:Zeurende patiënten. Hmm ik ben benieuwd of de dames in kwestie zelf wel eens hebben meegemaakt wat er met je gebeurd als je hoge dosering van zeer zware pijnstillers in een keer wegvalt. Buiten de extreme pijn krijg je te maken met ontwenningsverschijnselen waar je doodziek van wordt. De eerste die mij dan een zeurende patiënt noemt had dat beter niet kunnen doen.

precies. Die pijn is echt vreselijk, maar die ontwenningsverschijnselen zijn echt eng nog ernaast.
Maar 1 van de dames hier heeft wel wat tips gegeven via pb wat ik aan arts gevraagd heb. Dat is toch super?
Die kijkt het na, vraagt of dat wel te krijgen is en dan hoop ik het even te kunnen overbruggen tot mijn eigen medicatie weer leverbaar is. Dus enorm fijn en ook een ander die gewoon even aangeeft dat zoals het loopt idd niet netjes is. Wel bizar dat het zo op bokt wel kan en in het echt niet.
Ik snap de kant van de apothekersassistentes hier ook echt wel, want naast de mensen die een keer wat geïrriteerd raken zoals ik

zijn er ook mensen die dat veel eerder raken en echt zich afreageren. Of echt zeuren, ja. Er zijn ook echt mensen die niet van merk willen wisselen, maar het nooit geprobeerd hebben. Net als dat er mensen zjjn die een goede reden om niet te wisselen. Er zijn nooit alleen maar makkelijke of moeilijke patienten.
Makkelijk zal ik het zeker niet noemen en zij zijn ook afhankelijk van beleid van bovenaf.
Shadow, ik bedoelde met niet op voorraad dat het niet leverbaar is vanuit leverancier. En dat ze wel zien aan mijn recept dat ik er bijna doorheen ben. Ik vraag me dan weer af hoelang dat tekort er al is en als het langer als een maand is waarom ik toen niet al een heads up kreeg dat het lastig zou worden.