Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KootMiraDrum schreef:Ik zie het ook om me heen.
Student van mij, rond de 25 jaar, gezond, jong, hartinfarct.
Moeder van een collega, rond de 60, 3 jaar geleden volgens de arts een "sporthart" nu hartfalen, veel medicatie, gaat niet goed
Haar dochter, 48 uur hoge koorts na Janssen, meerdere keren Corona, jammer dat de spuit haar niet beschermde tegen Corona.
Daar een vriendin van, na vacc gordelroos
Volgende collega, man, slank, zeer sportief, op de racefiets, hartinfarct
Nog een collega, vorige maand een tia
En nog weer een collega, slanke sportieve man, kerngezond, verschrikkelijk veel pijn in al zijn spieren; van boven naar beneden, tot nu toe komt er uit alle onderzoeken helemaal niets (artrose, weke delen artrose, artritis, reuma, ms enz), reumatoloog vroeg of hij gevaccineerd was.
imaudy schreef:Zo verklaarbaar is de aanhoudende oversterfte niet Onali.
Denk dat het interessant is om over een aantal jaar te kijken, of de oversterfte dan nog aanhoudt. Nu zijn er zoveel factoren van invloed.
fransje23 schreef:imaudy schreef:Zo verklaarbaar is de aanhoudende oversterfte niet Onali.
Denk dat het interessant is om over een aantal jaar te kijken, of de oversterfte dan nog aanhoudt. Nu zijn er zoveel factoren van invloed.
Er zullen altijd veel factoren van invloed zijn in het leven. Mensen die gewoon leven zijn geen laboratoriummuizen.
Er wordt onderzoek gedaan naar de oversterfte en ik ben ook benieuwd wat daar uit gaat komen.
Wat betreft onverwachts sterfgevallen, daarvan ken ik ook veel gevallen van ruim voor Corona.
Onverklaarbaar ziek ben ik zelf geweest, tot na tweeënhalf jaar aan onderzoeken bij heel veel speciaal bleek dat ik Lyme had.
imaudy schreef:fransje23 schreef:Maar momenteel zijn er mensen uw vrijwel iedereen onverwacht overlijden linken aan vaccinatie terwijl het zoals jij schrijft van alle tijden is.
Nee, zo schrijf ik het niet. Onverklaarbare sterfgevallen zijn er altijd al geweest maar nu zijn het er wel heel veel.
N4N4 schreef:2 collega’s die al jaren in de overgang zaten zijn na de vaccinaties plots weer gaan menstrueren en dit is tot op heden ( na de eerste vaccinatie ) niet meer gestopt ..
LaPluche schreef:En ik snap dat mensen het niet willen zien, want stel dat het wel zo is, dan is dit toch een vorm van genocide? En wat dan, blijft iedereen dan nog trots zeggen dat ze nergens last van hebben of staan ze op en steken ze de kop niet meer in het zand?
Ibbel schreef:LaPluche schreef:En ik snap dat mensen het niet willen zien, want stel dat het wel zo is, dan is dit toch een vorm van genocide? En wat dan, blijft iedereen dan nog trots zeggen dat ze nergens last van hebben of staan ze op en steken ze de kop niet meer in het zand?
Ga even in het woordenboek opzoeken wat genocide betekent alsjeblieft. Doe niet zo hysterisch...
LaPluche schreef:Ik was niet van plan te reageren, maar doe het nu toch.
Binnen een jaar zijn er in mijn familie 3 mensen overleden, alle 3 gezond, alle 3 compleet gevaccineerd. Rond de 60 jaar allemaal.
Een oom heeft de avond voor get overlijden nog een bruiloft gehad rn heeft er gedanst en was super gezellig. Hij was fanatiek voetballer en trainer van een elftal. Hij lag 's ochtends dood op de bank toen mijn tante beneden kwam.
Tante, actief nog in de zorg fietste veel, kreeg rare klachten hoestte zo ineens bloed dus fotos laten maken van de longen, longkanker een agressieve vorm en binnen 3 weken overleden.
Oom, heeft 15 jaar geleden een hartstilstand gehad maar goed gezond verder, dood.
Oom, zware hartfalen en is afgelopen maand gedotterd en heeft omleidingen gekregen.
Dus ga me nu vertellen dat dit toeval is, want toeval bestaat niet.
Noem je me dan een wappie, prima.
Maar er gaan op dit moment teveel mensen dood aan " hartfalen", jonge voetballers die omvallen in het veld
Ontsteking aan de hartspier.
En ik snap dat mensen het niet willen zien, want stel dat het wel zo is, dan is dit toch een vorm van genocide? En wat dan, blijft iedereen dan nog trots zeggen dat ze nergens last van hebben of staan ze op en steken ze de kop niet meer in het zand?
Ibbel schreef:LaPluche schreef:Dat bepaal ik zelf wel, of ik hysterisch ben na het verlies na mijn familie.
Mag ik dan met familie die in concentratiekampen is omgekomen wél hysterisch doen over het gebruik van het woord genocide?
Ga je toch verdikke schamen...
nps schreef:Of - misschien heb ik de verkaring wel - mensen die de medische wetenschap wantrouwen zijn daardoor veel ongezonder en hun familie ook, en daarom vallen ze allemaal bij bosjes neer. Ze kennen immers allemaal héél veel mensen met allemaal onverklaarbare klachten. Toeval??!?
LaPluche schreef:En ik snap dat mensen het niet willen zien, want stel dat het wel zo is, dan is dit toch een vorm van genocide? En wat dan, blijft iedereen dan nog trots zeggen dat ze nergens last van hebben of staan ze op en steken ze de kop niet meer in het zand?