secricible schreef:Wat ben je dapper TS om zo open te zijn en zoveel hulp te aanvaarden.
Ook met al die hulp, slecht slapen is gewoon een probleem. Zoek met elkaar naar een duurzame oplossing waarin jullie beide goed kunnen slapen. Ergens een ruimte voor een opklapbed, wellicht kan er toch iets in de kattenkamer.
Ik krijg echt een beetje rillingen van sommige mensen hier. Geeft ze aan dat veel problemen door haar komen heeft ze vast en zeker een toxische partner. Licht ze toe hoe en wat moeten mensen per se melden dat ze niks vriendelijks erover kunnen zeggen. Jeetje zeg...
Helemaal met je eens. Ik schrik hier ook van. Heel bijzondere manier van omgaan met elkaar en het siert ze totaal niet.
Ik denk dat je mijn dingetje bedoelt LoveGlove? Anders heb ik over andere dingetjes gelezen. Het is inderdaad geen goedkoop ding maar er is nu dus nog introductie korting. Dat scheelt toch alweer 15 euro dacht ik. Geld is geld, maar sommige dingen hebben in mijn ogen voorrang om escalatie te voorkomen, dit is in mijn ogen zo'n ding. Slapen is niet alleen voor jullie relatie goed, maar ook voor jou persoonlijk met alle bijkomstigheden.
Ik herken jouw verhaal met dat alles zeer doet, je heel erg de focus hebt gekregen op het snurken, etc. Hier nog zo één. Ik zou ook niet weten bij wie ik moet aankloppen om daar vanaf te komen, dus dat terzijde.
In het aller uiterste geval kan je eens gaan praten met een huisarts over slaapmedicatie wat je kan helpen. Ik heb heel veel stress gehad in 2021 door werk en letsel, ik heb toen tamazepam gekregen om beter te slapen want ik lag hele nachten wakker met storm in mijn hoofd. Valeriaan alleen hielp dus al niet meer. Om mijn lichaam terug rust te geven (welke die heel erg nodig had) kreeg ik die pilletjes. Die mocht ik alleen in noodgevallen gebruiken want het zou verslavend werken. Het heeft mij wel heel erg geholpen en ik kan nu al een hele lange tijd op een goede manier inslapen zonder medicatie en slaap ook gewoon weer door.
Wanneer het buiten erg gehorig is zet ik mijn Numsy aan, maar deze werkt bij mijn vriend niet (denk ik) omdat het te ver weg van mijn gehoor is en het snurken dus niet voldoende overstemt. Hier in combinatie met buren-herrie werkt het wel

Dusja, het is een beetje zoeken, een beetje puzzelen, maar uiteindelijk komen we er wel! Veel succes!