Padel outdoor overlast?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DuoPenotti

Berichten: 30584
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 08:21

Dus omdat jij er geen last van ervaart SP moet de rest zich ook maar niet aanstellen.
En dat lees ik ook van andere hier eigenlijk.... wauw...alleen maar wauw....

Hier in de buurt zijn ook windmolens gekomen, gelukkig horen wij ze hier niet.
Maar omwonende daar kunnen in de nacht de raam niet open omdat het steeds geluid maakt.
Andere zelfs niet met raam dicht.
Maar die moeten zich maar niet aanstellen.
Terwijl er ook onderzoeken liggen dat waar zij wonen zeker wel gezondheidsrisico's geeft.
Maar hey, niet aanstellen, wij willen nu eenmaal groene stroom (nou ja wij, )

Ik geloof dat dit topic wel de overtreffende trap topic is van niet kunnen inleven in een ander.
Best een naar topic.

superpony
Berichten: 25407
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:15

DuoPenotti schreef:
Dus omdat jij er geen last van ervaart SP moet de rest zich ook maar niet aanstellen.
En dat lees ik ook van andere hier eigenlijk.... wauw...alleen maar wauw....

Hier in de buurt zijn ook windmolens gekomen, gelukkig horen wij ze hier niet.
Maar omwonende daar kunnen in de nacht de raam niet open omdat het steeds geluid maakt.
Andere zelfs niet met raam dicht.
Maar die moeten zich maar niet aanstellen.
Terwijl er ook onderzoeken liggen dat waar zij wonen zeker wel gezondheidsrisico's geeft.
Maar hey, niet aanstellen, wij willen nu eenmaal groene stroom (nou ja wij, )

Ik geloof dat dit topic wel de overtreffende trap topic is van niet kunnen inleven in een ander.
Best een naar topic.


Nee, dat zegt helemaal niemand. Dat is wat je zelf wil lezen....................

Mensen zeggen dat er overal geluiden zijn. De 1 heeft er wel last van en de ander niet. Er is ook al vaker gezegd; hoe meer je focus op het geluid, hoe erger het voor jezelf wordt.

TS haalt er dingen bij die niet van toepassing zijn of sterk overdreven zoals dat de huizen een TON zouden zakken in waarde.......

De windmolens bij ons staan echt op afstand en bij een flinke wind onze kant op hoor ik dat zoef geluid. Tja........

Wij hadden eerst nooit problemen met onze vorige buren en toen de problemen begonnen, begonnen ook de ergernissen. Dan wordt alles van elkaar vervelend en geeft ook echt wel stress.
Onze buren nu maken soms veel meer geluid, maar we hebben geen negatief gedoe met ze en dan verdwijnen geluiden naar de achtergrond.

Ik denk dat je dat aan iedereen kan vragen die ergens woont waar veel geluiden zijn; als je je er niet aan ergert, is het gewoon niet zo een groot probleem.

Mijn moeder heeft spelende en schreeuwende kinderen voor haar neus. Soms echt wel irritant, maar ze vindt het gezellig en deelt zomers ijsjes uit.

Alles wat nieuw is, is vaak weerstand tegen.

TinkerTreas

Berichten: 3740
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Padel outdoor overlast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:39

Mijn zwager en schoonzus wonen tegenover een tennisbaan waar sinds afgelopen jaar 4 of 5 padelbanen zijn. Ik heb ze er nooit over gehoord dat ze hier last van hebben. Maar de padelbanen liggen in het midden van het park en niet vlak langs de weg waar de huizen staan.
De tennisbanen en padelbanen liggen op een sportpark aan de rand van een woonwijk.
Ik loop er regelmatig langs als ik met de honden wandel. En ik merk wel dat het padel echt veel harder klinkt als het tennis. Dus ik kan me wel voorstellen dat je daar last van kan hebben als je er dichtbij woont.
Hier mag er iig tot 's avonds 22u gebruik gemaakt worden van de tennis en padelbanen. Dat lijkt me ook niet meer dan logisch.

pillow
Berichten: 7876
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 15:06

oomens schreef:
Cer schreef:
Een padelbaan vergelijken met paardenhaar snap ik dan niet.. ?

Gaat over een nieuwstopic van donderdag.
Geen vergelijking tussen padelbanen en paardenhaar, maar tussen de ene zeikerd en de andere.

Eerlijk gezegd hoop ik dat jij ook eens ergens flink (over)last van krijgt. Maar owee als je daar over gaat zeiken.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Padel outdoor overlast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 15:11

Is dit niet een geval "iets nieuws, kennen we niet"? Mensen zijn vaak geneigd vooraf ergens last van te hebben. Bij mijn ouders in de buurt werd jaren geleden een crematorium gebouwd: petities in de buurt, want "as op de was". Een windmolenpark hier in de polder: actiegroep, want door slagschaduw zouden huizen minder waard worden (niet gebeurd). Er werd in een stad hier vlakbij een eerste woontoren gebouwd: kennen we niet in de regio, dus járenlang juridisch getouwtrek. Toren staat er nu al jaren en niemand heeft er last van.

Shadow0

Berichten: 43584
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 15:17

superpony schreef:
Hart-en vaatziekte door geluiden en overlast komen omdat je er zelf last van hebt, want al die andere mensen die het geen probleem vinden, maken zich niet zo druk.


Dat is niet zomaar waar. Er is aangetoond dat blootstelling aan veel geluid (en zeker 's nachts) gewoon ongezond is, of je het nu ervaart als overlast of niet. Er is ook aangetoond dat mensen die zeggen goed te slapen ondanks geluid wel degelijk een verminderde kwaliteit van slaap hebben bijvoorbeeld. (Wat het beleid van Schiphol ook zo'n probleem maakt.)

En mijn eigen ervaring is ook dat je soms niet doorhebt hoeveel impact het heeft. Ik woonde naast een drukke weg met onder andere de bus die vaak langskwam. En ik vond het echt heel fijn om de bushalte naast de deur te hebben. Ik had daar wel een aantal dingen die ik erg irritant vond, maar het verkeer heeft me nooit gestoord.
Maar toen ben ik verhuisd en nu heb ik nog steeds een aantal dingen met herrie (zoals dus een school pal naast me), maar geen verkeer meer. En na een tijd merkte ik ineens hoeveel dat voor mij uitmaakte en hoe fijn die relatieve stilte was. Dat heb ik nooit gemerkt terwijl ik daar woonde.

Maar daarnaast... jawel, je kunt er wel op verschillende manieren mee omgaan en dat maakt wel uit. Je ergeren maakt de spanning en irritatie wel erger. Ik vind de noise canceling koptelefoon echt een zegen (alleen werkt het voor mij alleen overdag, ik kan er niet mee slapen omdat ik een over-ear ding heb en mijn oren gaan ontsteken met oordopjes) vooral ook omdat ik de keuze heb. Als ik de herrie zat ben zet ik het op, eventueel met een heel zacht muziekje, en dan is de irritatie gauw weg. En dat maakt dat ik het op andere momenten veel minder erg vind, want ik heb keuzes. Dat helpt hoe dan ook.

thequeensmum
Berichten: 3607
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 20:17

DuoPenotti schreef:
Dus omdat jij er geen last van ervaart SP moet de rest zich ook maar niet aanstellen.
En dat lees ik ook van andere hier eigenlijk.... wauw...alleen maar wauw....

Hier in de buurt zijn ook windmolens gekomen, gelukkig horen wij ze hier niet.
Maar omwonende daar kunnen in de nacht de raam niet open omdat het steeds geluid maakt.
Andere zelfs niet met raam dicht.
Maar die moeten zich maar niet aanstellen.
Terwijl er ook onderzoeken liggen dat waar zij wonen zeker wel gezondheidsrisico's geeft.
Maar hey, niet aanstellen, wij willen nu eenmaal groene stroom (nou ja wij, )

Ik geloof dat dit topic wel de overtreffende trap topic is van niet kunnen inleven in een ander.
Best een naar topic.


Helemaal mee eens DP.

Fitzroy

Berichten: 25231
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Padel outdoor overlast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 20:57

Maar TS heeft nog geen overlast want die banen liggen er nog niet en ze deed imo nu al op het hysterische af. En haalt er in iedere post een site bij die ook al zo schreeuwerig overkomt.

Ik kan me best voorstellen dat het overlast geeft. Maar in plaats van met goede argumenten - een ton waardevermindering komt niet bepaald geloofwaardig over- reageert TS over de top. En dan win je geen mensen voor je zaak.

Cer

Berichten: 30258
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Padel outdoor overlast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 21:02

Maar als je wacht tot de banen er liggen, dan ben je toch rijkelijk laat met reageren ??
Of denkt men dat de banen, bij blijkende overlast, weer gesloten worden?
Je moet toch juist van tevoren ergens iets van vinden? (Bezwaar aantekenen doe je ook van tevoren, en niet achteraf)


Anders demp je de put met het paard achter de wagen ..

prompter

Berichten: 11498
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 21:03

Een ton waardevermindering in Mariahoeve is al helemaal niet geloofwaardig. Ik geloof ook dat er overlast van komt, maar hou de argumenten zakelijk als je serieus genomen wil worden, zonder al die dramatische bewoordingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 21:10

Cer, zeker, maar als het geluidrapport nu klopt en als ze er eenmaal liggen blijkt dat er forse overschrijdingen zijn.. dan mag die baan echt niet vrolijk verder gaan. Die moet zich gewoon houden aan wettelijke geluidsnormen. Dus ze zullen wel verwachten daar gewoon aan te voldoen, anders is het geld weggooien in een bodemloze put (alhoewel daar zijn gemeente soms natuurlijk ook erg goed in :') ).

Cer

Berichten: 30258
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Padel outdoor overlast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 21:19

Nou ja of ze denken idd “het zal wel loslopen, wie gaat er een punt van maken, wij hebben toch een langere adem”..

Ik heb echt geen idee hoor.. ik weet ook niet wat ik zou doen..

XXXX2015
Berichten: 1791
Geregistreerd: 26-01-01
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Padel outdoor overlast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:20


Arabesk

Berichten: 28681
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:59

De Volkskrant besteedt er ook aandacht aan

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bf0efa2b/

Mensen in hebben makkelijk een oordeel over waar jij wel of geen last van moet hebben. Vooral als ze er zelf niet mee geconfronteerd worden. Ik woon aan een dijk die gebruikt wordt als race circuit. Vooral door motoren. Tot ik hier kwam wonen had ik me nooit gerealiseerd hoe verschrikkelijk het is als je elk weekend met mooi weer urenlang elke twee minuten motoren langs hebt rijden met 80-100 dB. Je slaat op de vlucht en komt niet meer tot rust in je eigen weekend. Je voelt je niet meer veilig in je eigen huis en kunt niet meer in de tuin zitten zonder dol te worden. En alleen omdat sommigen menen met hun hobby 4 vierkante kilometer herrie met zich mee te moeten brengen. Als het geluid van de ene motor een beetje wegsterft komt de volgende. Je kunt ze tot 5 km ver horen, het is nog geen vijf minuten stil.

Sabri

Berichten: 1433
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-22 11:30

DuoPenotti schreef:
Dus omdat jij er geen last van ervaart SP moet de rest zich ook maar niet aanstellen.
En dat lees ik ook van andere hier eigenlijk.... wauw...alleen maar wauw....

Hier in de buurt zijn ook windmolens gekomen, gelukkig horen wij ze hier niet.
Maar omwonende daar kunnen in de nacht de raam niet open omdat het steeds geluid maakt.
Andere zelfs niet met raam dicht.
Maar die moeten zich maar niet aanstellen.
Terwijl er ook onderzoeken liggen dat waar zij wonen zeker wel gezondheidsrisico's geeft.
Maar hey, niet aanstellen, wij willen nu eenmaal groene stroom (nou ja wij, )

Ik geloof dat dit topic wel de overtreffende trap topic is van niet kunnen inleven in een ander.
Best een naar topic.


Dankjewel Duopenotti. Daarom ga ik hier niet continue lezen want dat wijzende veroordeeld vingertje met je moet je maar niet aanstellen en dit of dat klopt niet -:(-

Wat een geweldige inlevingsvermogen inderdaad! Wees er maar trots op mensen!
Ik mag echt hopen dat je zelf ook eens te maken krijgt met geluidshinder van bv overlastgevende buren die de boxen dagelijks voluit zetten, of zo een padelkooi in je achtertuin of naast de school van je kids, en dan kijken of je nog zo denkt als zijnde ach gewoon maar noicecanceling indoen..

Inderdaad opnieuw aandacht hierover in de Volkskrant gisteren. Kinderen kunnen hun huiswerk ook niet meer goed maken.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bf0efa2b/

Dat van tot een ton waardeverlies is info van de gemeente Den Haag, en meldpunt overlast padel.
In Marlot staan wel degelijk duurdere huizen zo ook de Vogelwijk en Wassenaar.

De website https://www.padeloverlast.nl is een website die buurtbewoners in Mariahoeve hebben laten maken.
Meerdere tv programma's en ook anderen buurtbewoners zijn dankbaar en zeggen het wel duidelijk te vinden. Zelfs de postbode begon erover dat mensen zo duidelijk aan info konden komen.

Als je iets wil afzeiken doe dat vooral bij jezelf!
Ik ga niet meer in op vervelende niet helpende veroordelingen etc!
Weet dat dit een landelijk en zelfs Europees probleem is en niet uniek is omdat ik toevallig zeik.
Ook jij kunt het volgende slachtoffer zijn want dat deze banen steeds vaker er komen is wel duidelijk.

Ik vraag om ervaringen niet om dat ik oordopjes en me niet druk moet maken!!!
Deden we niks hadden buurtbewoners van niks geweten want de tennisbaan/voetbalclub of waar dan ook, doet dit veelal achter de rug om van de buurt. En dan is de bezwaartermijn vaak al voorbij.
Dan kom je in allerlei lapmiddelen maar als je kinderen hun huiswerk ook al niet goed meer kunnen maken, dan gaat er toch iets mank! En heb je niks aan opgelegde regels als na tien uur moet het rustig zijn.

Zo ook de
De website meldpunt overlast padelbanen.nl vermeld dat eenmaal aangelegd je de banen niet meer weg krijgt. En is ook van gewone burgers die dit ineens naast zich kregen. Zo hebben ze ons al van veel waardevolle info voorzien!

Het kan ook op dakterras aangelegd worden of bv een geitenweitje(in Wassenaar). En als je het artikel leest mbt de cardioloog dan maakt het niks uit of je wel of geen last hebt van herrie
Het is ongezond een teveel aan herrie! En de wachtlijst voor sociale huur die huur veel zijn is meer dan 11 jaar, dus even elders gaan wonen kan ook niet zo makkelijk.
Padelgenot hoeft toch niet ten kostte te gaan van woon en leefgenot? En dan de vele vogels en vleermuizen, de uilen die wegvliegen. Mensen kunnen niet meer even rustig in natuurgebieden hun hoofd leegmaken en rustig wandelen want juist daar leggen ze deze herrie ook aan!
Laatst bijgewerkt door Sabri op 12-10-22 11:52, in het totaal 3 keer bewerkt

Mellow

Berichten: 6537
Geregistreerd: 22-06-02

Re: Padel outdoor overlast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 11:41

Laat je niet zo op winden door sommige hier.

Als ze er eenmaal liggen kun je het niet meer tegenhouden. En dat probeer jij uit alle macht te doen. Daarin klinkt de wanhoop die jij ervaart wel wat door maar dat een ander dat belachelijk maakt moet je bij hun laten.

Ik weet wat jarenlange geluidsoverlast met je kan doen. En het is dat heel veel dingen niet mogen maar er zijn zoveel dingen door mij heen gegaan die ik graag had willen doen omdat je zo gefrustreerd bent.

Mensen moeten de gevolgen van geluidsoverlast niet zo onderschatten. Het kan wel degelijk een heleboel met een mens doen.
Na 8 jaar lange adem is het gelukkig drastisch verminderd bij ons maar de oorzaak is nog niet weg helaas.

Een ieder reageert vanuit eigen kader en zolang het niet in hun tuintje is is het hun probleem niet.

Sabri

Berichten: 1433
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-22 11:49

Mellow schreef:
Laat je niet zo op winden door sommige hier.

Als ze er eenmaal liggen kun je het niet meer tegenhouden. En dat probeer jij uit alle macht te doen. Daarin klinkt de wanhoop die jij ervaart wel wat door maar dat een ander dat belachelijk maakt moet je bij hun laten.

Ik weet wat jarenlange geluidsoverlast met je kan doen. En het is dat heel veel dingen niet mogen maar er zijn zoveel dingen door mij heen gegaan die ik graag had willen doen omdat je zo gefrustreerd bent.

Mensen moeten de gevolgen van geluidsoverlast niet zo onderschatten. Het kan wel degelijk een heleboel met een mens doen.
Na 8 jaar lange adem is het gelukkig drastisch verminderd bij ons maar de oorzaak is nog niet weg helaas.

Een ieder reageert vanuit eigen kader en zolang het niet in hun tuintje is is het hun probleem niet.


Ja precies. Dat is het probleem ook met padel. Allemaal goed alleen typisch iets van 'oke but not in my backyard'.
Er zijn mensen voor die uit andere wijken al verheugen om hier flink herrie te komen maken en dan in alle rust in hun eigen buurt weer thuis te komen!

En dat is dus het probleem. Gelukkig ziet men steeds meer in, zo ook de Padelsportbond zelf, dat deze sport niet bij woningen, naast scholen of in natuurgebieden thuishoort.
Maar zolang er geen landelijke beleid is, zullen er steeds vaker juridische procedures volgen. Met alle ellende van dien. Dat geld kan beter gestopt worden in andere zaken.

Cer

Berichten: 30258
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 11:50

Citaat:
om hier flink herrie te komen maken


ik neem aan dat ze komen om te sporten, en niet perse om herrie te maken?
Dat die sport herrie maakt, is iets anders dan dat mensen er komen 'om herrie te maken'...

Sabri

Berichten: 1433
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-22 11:57

Cer schreef:
Citaat:
om hier flink herrie te komen maken


ik neem aan dat ze komen om te sporten, en niet perse om herrie te maken?
Dat die sport herrie maakt, is iets anders dan dat mensen er komen 'om herrie te maken'...


Het is geen sport voor deze wijk zelf, waar veel ouderen wonen. De wijk zelf zou veel meer hebben aan bv een buitenzwembad terug. En dat is ook in de Vogelwijk, men komt veelal van buiten de wijk om online deze banen af te huren en vertrekt weer. Wat ook de nodige verkeersdrukte en overlast geeft. Zie;

https://rijswijksdagblad.nl/Lokaal/comm ... padelbanen

DuoPenotti

Berichten: 30584
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Padel outdoor overlast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 12:35

Wat ik niet begrijp is dat ze dit niet binnen gaan houden, net als squash.
Ja uiteraard zal buiten goedkoper zijn om te realiseren maar met zoveel mensen die last ervaren zou het mijn inziens alleen maar binnen mogen.
Dat zou de problemen wel op kunnen lossen.

Cer

Berichten: 30258
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 12:53

Sabri schreef:
Het is geen sport voor deze wijk zelf, waar veel ouderen wonen. De wijk zelf zou veel meer hebben aan bv een buitenzwembad terug. En dat is ook in de Vogelwijk, men komt veelal van buiten de wijk om online deze banen af te huren en vertrekt weer. Wat ook de nodige verkeersdrukte en overlast geeft. Zie;

https://rijswijksdagblad.nl/Lokaal/comm ... padelbanen


Dan nóg komen ze om te sporten en níet perse om herrie te maken.. . :)
De sport maakt herrie, dat is iets anders..

Ik zeg niks over van welke wijk ze komen / heengaan etc..
NB: meer verkeersoverlast als van het vernieuwde winkelcentrum hier, gaat bijna niet :')

thequeensmum
Berichten: 3607
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:40

Arabesk schreef:
De Volkskrant besteedt er ook aandacht aan

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bf0efa2b/

Mensen in hebben makkelijk een oordeel over waar jij wel of geen last van moet hebben. Vooral als ze er zelf niet mee geconfronteerd worden. Ik woon aan een dijk die gebruikt wordt als race circuit. Vooral door motoren. Tot ik hier kwam wonen had ik me nooit gerealiseerd hoe verschrikkelijk het is als je elk weekend met mooi weer urenlang elke twee minuten motoren langs hebt rijden met 80-100 dB. Je slaat op de vlucht en komt niet meer tot rust in je eigen weekend. Je voelt je niet meer veilig in je eigen huis en kunt niet meer in de tuin zitten zonder dol te worden. En alleen omdat sommigen menen met hun hobby 4 vierkante kilometer herrie met zich mee te moeten brengen. Als het geluid van de ene motor een beetje wegsterft komt de volgende. Je kunt ze tot 5 km ver horen, het is nog geen vijf minuten stil.


Dat lijkt mij vreselijk Arabesk. Ben ook een persoon die hier echt niet tegen zou kunnen!
Ik heb tijden geleden eens een nieuwsitem gezien dat op bepaalde weggetjes het rijden met motoren verboden werd op zaterdag en zondag. Juist omdat die wegen gebruikt werden zoals jij het omschrijft. Van die leuke, smalle en kronkelige wegen, blijkbaar een uitdaging voor motorrijders. Is zoiets bij jullie niet voor elkaar te krijgen?

Sabri

Berichten: 1433
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 21:25

Van mij mag dit Topic een SLOTJE op!

Mijn doel was ervaringen of kennis te hebben of anderen, dus ook bv Bokkers, dit probleem ook al hebben, zo niet binnenkort misschien krijgen. En misschien ook ter waarschuwing.
En als ik dan vooral reacties krijg als 'je stelt je nogal aan' etc daar heb ik echt 0,0 niks aan!

Ik ben dankbaar dat er wel pbs zijn binnen gekomen mbt de ellende die dit soort padeloverlast kan geven en tips daarbij.

Dus wat mij betreft mag hier een slotje op!

Exitium

Berichten: 7207
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Padel outdoor overlast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:03

Je had natuurlijk ook gewoon niet meer kunnen reageren. Topic was al een week dood, dus dan had er waarschijnlijk ook nooit meer iemand gereageerd :')

Sabri

Berichten: 1433
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-22 15:33

Of het voorbij en laatste woord erover gezegd is denk ik niet Exitium! Mag het hopen.
Voor degene die Arjan Lubach kijken;

Zie uitzending Arjan Lubach gisteravond terug ook al over de padelhel die hier dreigt!
(de wijk in Lubach is hier in Den Haag padeloverlast.nl)
En zie, wij zijn echt niet de enige hoor!;

https://www.youtube.com/watch?v=FC7lW3rvkVc

Ben benieuwd of iedereen nog zegt dat het onzin is! En het overal maar moet kunnen
Laatst bijgewerkt door Sabri op 25-10-22 16:08, in het totaal 3 keer bewerkt