Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 07:36

Gnome schreef:
Hier net terug van de verloskundige. Heel fijn gesprek gehad en mooie echo. Kleintje had een heel mooi hartje en is nu bijna 7,5 week oud. <3 Over een paar weken weer een echo.

Ze zei dat ik wel een grote baarmoeder heb in verhouding en was ook wel een dikke placenta dus kan ook zijn dat het er eerder 2 waren maar was nu niks meer van te zien. Maar dat zorgt dus voor een boost hormonen waardoor ik nu zo ziek ben.

Deed me in ieder geval goed om te zien dat het goed zit en dat het kotsen niet voor niets is.

Wat fijn gnome *\o/*

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 07:38

Gnome schreef:
Hier net terug van de verloskundige. Heel fijn gesprek gehad en mooie echo. Kleintje had een heel mooi hartje en is nu bijna 7,5 week oud. <3 Over een paar weken weer een echo.

Ze zei dat ik wel een grote baarmoeder heb in verhouding en was ook wel een dikke placenta dus kan ook zijn dat het er eerder 2 waren maar was nu niks meer van te zien. Maar dat zorgt dus voor een boost hormonen waardoor ik nu zo ziek ben.

Deed me in ieder geval goed om te zien dat het goed zit en dat het kotsen niet voor niets is.

Oh heel fijn! Opluchting he? <3
Bijzonder van de placenta en balen dat je daardoor zo ziek bent.
Zei ze ook of het en wanneer dat over kan gaan?

mriek1990

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 07:39

Mriek1990 - 31 maart 2023 - geslacht nog onbekend
Gnome - 19 mei 2023 - geslacht nog onbekend

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-22 07:56

mriek1990 schreef:
Gnome schreef:

Oh heel fijn! Opluchting he? <3
Bijzonder van de placenta en balen dat je daardoor zo ziek bent.
Zei ze ook of het en wanneer dat over kan gaan?

Nee helaas niet haha.. Maargoed tussen m'n oren voelt het nu toch anders als ik loop te kotsen. Fijn dat het ergens goed voor is :)

PeeltjE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:22

Wat fijn Gnome! Fijn te weten dat alles er goed uitziet. Ik moet nog 2 weken wachten |(

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 16:47

Citaat:
Nee helaas niet haha.. Maargoed tussen m'n oren voelt het nu toch anders als ik loop te kotsen. Fijn dat het ergens goed voor is :)

Haha ja, je hebt nu gezien waar je het voor doet.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 07:23

Hier gisteravond zo moe, had al een dutje gedaan op de bank maar vannacht mn bed niet gehaald. Op de bank in slaap gevallen haha.

Maar lekker geslapen en on 4:30 uur vertrokken voor Evy les 4, dus lekker vroeg ons hardloop rondje gedaan. Voor de drukte van alle honden die uit gaan uit. Daar mijn herder niet sociaal is, is dit het meest ontspannen lopen dan voor ons. 3,3 km gelopen, waarvan 12 wandelen, 12 hardlopen.

Momenteel heerlijk stoofvlees in de slowcooker aan het maken en straks nog een rondje met de driepootjes voor we een avonddienst tot half twaalf mogen werken.

Bijna vrijdag.. haha.

Hoe is het met jullie meiden?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 07:27

Poeh lange dag wel zeg! Wel goed bezig hoor!!

Hier nog steeds bagger. Heb gisteren op het werk duidelijk teveel gedaan. Stortte na half 5 echt in en ben voor het eerst ook de hele nacht misselijk geweest.

Ga straks om 10 uur bij de kinderopvang kijken hier in het dorp dus ben al sinds 7 uur wakker zodat ik op tijd alles eruit heb gekotst :Y)

Vandaag even een paar stappen terug.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 07:34

Gnome schreef:
Poeh lange dag wel zeg! Wel goed bezig hoor!!

Hier nog steeds bagger. Heb gisteren op het werk duidelijk teveel gedaan. Stortte na half 5 echt in en ben voor het eerst ook de hele nacht misselijk geweest.

Ga straks om 10 uur bij de kinderopvang kijken hier in het dorp dus ben al sinds 7 uur wakker zodat ik op tijd alles eruit heb gekotst :Y)

Vandaag even een paar stappen terug.

Succes straks, hopelijk met kijken even geen last van misselijkheid.

Ik dacht dat ik mn stoofvlees aan had staan, heb ik de slowcooker alleen op warm houden gezet ipv op high haha. Vd week ook al bij m'n zus het bad aangezet en het raar vinden dat die niet vol liep, stop niet erin gedaan.

Heb echt van die domme dingen haha.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 10:54

Het kijken was helaas geen succes voor mij persoonlijk. Moest 5 minuutjes fietsen en ik kwam gewoon helemaal kapot aan. Fijne rondleiding gehad maar na 10 minuten werd het zwart voor m'n ogen en heb ik alles eruit gegooid. Daarna gelijk maar naar huis gegaan. Lopend en jankend :')

Gelijk ziekgemeld voor de rest van de dag. Ben echt op. Hopelijk hebben jullie een betere dag.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 11:39

:j
Gnome schreef:
Het kijken was helaas geen succes voor mij persoonlijk. Moest 5 minuutjes fietsen en ik kwam gewoon helemaal kapot aan. Fijne rondleiding gehad maar na 10 minuten werd het zwart voor m'n ogen en heb ik alles eruit gegooid. Daarna gelijk maar naar huis gegaan. Lopend en jankend :')

Gelijk ziekgemeld voor de rest van de dag. Ben echt op. Hopelijk hebben jullie een betere dag.

Zo rot voor je. Dikke knuffel

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:08

Wauw om 04:30 al hardlopen...echt respect voor jou!
Je had je slaap echt even nodig dus. ;) Wel uitgerust van het slapen op de bank?
Haha mooi die bloopers van de slowcooker en het bad. Je kan het in elk geval op je zwangerschap gooien nu.
Werkse in elk geval vanavond!

Gnome wat vervelend dat je er zóveel last van hebt. :( Ik had het alleen in de ochtend en daar werd ik al doodmoe van. Hoop écht dat je je snel beter gaat voelen, dit is ook geen doen zo.

Ik heb nu al 3 ochtenden niet hoeven spugen. Is aan de ene kant fijn, maar heb nu overdag wel een misselijk gevoel telkens. Dan heb ik toch liever dat ik in de ochtend alles eruit gooi en mij daarna beter voel...:x
Ik wacht ook nog steeds op de uitslag van de NIPT test. Kon wel een paar dagen duren zeiden ze in het ziekenhuis, maar wil toch wel graag weten of alles goed is.
Maandag hebben we een pret echo om het geslacht te bepalen. <3 Heb nog steeds een sterk jongens gevoel. Denken mijn vriend en moeder ook. Mijn vader denkt een meisje. Maar ben natuurlijk alletwee blij! :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 15:14

mriek1990 schreef:
Ik heb nu al 3 ochtenden niet hoeven spugen. Is aan de ene kant fijn, maar heb nu overdag wel een misselijk gevoel telkens. Dan heb ik toch liever dat ik in de ochtend alles eruit gooi en mij daarna beter voel...:x
Ik wacht ook nog steeds op de uitslag van de NIPT test. Kon wel een paar dagen duren zeiden ze in het ziekenhuis, maar wil toch wel graag weten of alles goed is.
Maandag hebben we een pret echo om het geslacht te bepalen. <3 Heb nog steeds een sterk jongens gevoel. Denken mijn vriend en moeder ook. Mijn vader denkt een meisje. Maar ben natuurlijk alletwee blij! :)

Herkenbaar! Dat misselijke gevoel is zo naar en vermoeiend. Hopelijk neemt dat nu ook snel af dan. Hoe ver ben je nu?

Spannend van de NIPT! Wij laten over 3 weken ook alles testen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:23

Spannend van de nipt.

Wij laten die tegen die tijd ook doen.

Ik mag nu werken tot half twaalf, maar mn buik is helemaal opgezet. Dus maat een panty met wijde trui aangedaan haha.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:59

Ik had vanmorgen heel optimistisch een uur werk ingepland maar toen dat dichterbij kwam zette mijn misselijkheid op en was ik zo moe dat ik al betwijfelde of ik veilig daar zou komen dus ik heb af moeten zeggen.
Dat niets kunnen is echt wel killing voor mijn mentale staat ^)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 16:22

Azmay schreef:
Ik had vanmorgen heel optimistisch een uur werk ingepland maar toen dat dichterbij kwam zette mijn misselijkheid op en was ik zo moe dat ik al betwijfelde of ik veilig daar zou komen dus ik heb af moeten zeggen.

Ik schud je de hand. Ik ben echt iemand die altijd gaat gaat gaat en nu ga ik helemaal nergens meer heen :') af en toe een potje janken helpt hier wel. Het is wat het is.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:50

Azmay schreef:

Jij ook al, wat rot zeg voor jullie

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 16:55

Citaat:
Herkenbaar! Dat misselijke gevoel is zo naar en vermoeiend. Hopelijk neemt dat nu ook snel af dan. Hoe ver ben je nu?

Spannend van de NIPT! Wij laten over 3 weken ook alles testen.

Ja heel erg vermoeiend. Vandaag gelukkig geen leerlingen, maar morgen wel weer. Hopelijk gaat het dan wat beter.
Ik ben nu 14 weken en 5 dagen. :D

mriek1990

Marlis schreef:
Spannend van de nipt.

Ik mag nu werken tot half twaalf, maar mn buik is helemaal opgezet. Dus maat een panty met wijde trui aangedaan haha.

Haha als dat lekker werkt, waarom niet ;)

mriek1990

Azmay schreef:

Hé jakkie, ook al zoveel last ervan dus.
Duimen dat het snel overgaat allemaal.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:03

mriek1990 schreef:
Marlis schreef:
Spannend van de nipt.

Haha als dat lekker werkt, waarom niet ;)

Werk als verpleegkundige maar sta momenteel niet aan het bed op de opdracht waar ik tot januari zit. Enkel structuur en begeleiding dus dan is het makkelijk om zulke kleding aan te trekken aha.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:10

Wat naar dat jullie allemaal kwaaltjes hebben -O- :knuffel:

Ik ben ondertussen 12 dagen dpo en nog geen tekenen van ongesteldheid ik begin voorzichtig positief te zijn.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 17:15

Lau schreef:

Ik ben ondertussen 12 dagen dpo en nog geen tekenen van ongesteldheid ik begin voorzichtig positief te zijn.

Knap dat je je kunt beheersen met testen haha.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:16

Lau schreef:

Zo spannend!
Wanneer ga je testen?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:21

Gnome schreef:
Azmay schreef:

Ik schud je de hand. Ik ben echt iemand die altijd gaat gaat gaat en nu ga ik helemaal nergens meer heen :') af en toe een potje janken helpt hier wel. Het is wat het is.

Heb al bij mijn vriend zitten uithuilen en ben nu op marktplaats babyspullen aan het kijken en barst om de pagina in huilen uit omdat het me zo mooi lijkt een baby te hebben. En dan ook echt bij een baby badje oid.

Zou ik zwanger zijn? _O-