Sizzle schreef:Ah wat vervelend. Veel sterkte gewenst voor je man.
tnx! Ik zit hem nu achter de broek om al die afspraken af te zeggen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Dat is gewoon onderzocht en bewezen; mensen met symptomen zijn besmettelijker.
En als je je grieperig voelt en je gaat zonder te testen naar buiten dan ben je net zo asociaal bezig. Waarom zou je wel testen voor je eigen moeder, maar niet voor iemand anders zijn/haar moeder die je wellicht in de supermarkt tegen gaat komen?
hahahatsjoe schreef:Ga jij een test doen elke keer als je verkouden bent dan ?
8nnemiek schreef:Jee Morrie, sterkte! Ik hoop dat jullie er snel vanaf zijn en er goed doorheen komen.hahahatsjoe schreef:Ga jij een test doen elke keer als je verkouden bent dan ?
Natuurlijk doe ik elke keer een test. Dat wordt niet voor niks geadviseerd.
Nu weet ik niet hoe vaak jij dan wel niet verkouden bent, maar ik voel me hooguit een paar keer per jaar eens minder lekker, en een paar keer per jaar een thuistest doen overleef je heus wel
hahahatsjoe schreef:[***] schreef:Nou ja, dankzij iemand als germie ben ik altijd doodop en heb ik altijd een hoge hartslag en sinds ik corona heb gehad ben ik om de haverklap ziek.
Fijn dat het voor jullie niet erg was, voor anderen wel.
Als je zo stoer bent om domme dingen te doen waardoor anderen risico lopen moet je ook zo stoer zijn om met de reacties te dealen.
Dat ligt niet aan iemand als germie maar aan je eigen afweer.
Poekkie schreef:Dat durf ik dus echt wel betwijfelen.
Die paar extra contacten gaan het imo het verschil niet maken tussen de grote hoop.
Prairy schreef:Mijn man heeft het een paar weken geleden gehad, keelpijn en spierpijn, verder viel het gelukkig mee. Hij heeft 2 nachten in de blokhut geslapen en we hebben verder wat afstand gehouden in huis als we er allebei waren. Ik heb een paar keer een test gedaan maar gelukkig niet gekregen. Hij heeft ook geen rest verschijnselen gelukkig.
[***] schreef:Nou ja, dankzij iemand als germie ben ik altijd doodop en heb ik altijd een hoge hartslag en sinds ik corona heb gehad ben ik om de haverklap ziek.
Als je zo stoer bent om domme dingen te doen waardoor anderen risico lopen moet je ook zo stoer zijn om met de reacties te dealen.
_Mir schreef:[***] schreef:Nou ja, dankzij iemand als germie ben ik altijd doodop en heb ik altijd een hoge hartslag en sinds ik corona heb gehad ben ik om de haverklap ziek.
Dus jij legt de schuld bij mensen zoals germie?
Volgens mij heb jij dit toch echt te danken aan jouw eigen gezondheid.
Als je straks overgewicht/hoofdpijn krijgt of hebt krijgen wij dan ook de schuld zeker.
_Mir schreef:[***] schreef:Nou ja, dankzij iemand als germie ben ik altijd doodop en heb ik altijd een hoge hartslag en sinds ik corona heb gehad ben ik om de haverklap ziek.
Dus jij legt de schuld bij mensen zoals germie?
Volgens mij heb jij dit toch echt te danken aan jouw eigen gezondheid.
Als je straks overgewicht/hoofdpijn krijgt of hebt krijgen wij dan ook de schuld zeker.
_Mir schreef:Kinderachtige reacties op het bericht van germie. Jaloers ofzo gok ik.
Ik heb het ook eens gehad, gewoon als normale griep. Boodschappen heb ik gewoon gedaan, ik heb gewoon normaal geleefd. Ben alleen dus ging ook niet anders. Niets aan de hand. Griep bestaat nl al eeuwen lang, maar sommige zijn er nu ineens extreem bang voor.
De gevaccineerde in mijn omgeving hebben het meerdere keren gehad en werden er zieker van. Ieder zijn eigen (bewuste) keuze.
Sizzle schreef:De huidige thuistesten zijn echter zeer waarschijnlijkniet meer betrouwbaar voor huidige varianten. Las een paar weken terug dat eerste onderzoeken aanwijzen dat waarschijnlijk ruim 30% niet meer opgepikt wordt. Officiele cijfers heb ik nog niet gezien.
Ik weet behoorlijk zeker dat minimaal mijn man laatst weer covid mee naar huis genomen heeft (was op de piek in de UK geweest). De zelftests bleven echter negatief ookal waren de symptomen hetzelfde alsxde keer ervoor.