Hondenbeet, wat kun je verhalen bij eigenaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:12

Moderatoropmerking:
Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt.
Laatst bijgewerkt door Ladybird op 26-06-22 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: bericht verwijderd

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:13

Beterschap met je wond. Ik hoop dat hij snel opknapt. Verder wens ik je vooral veel wijsheid toe. Gaan zwemmen met risico dat het erger wordt is verre van verstandig. En je bed verschoon je normaal idd niet iedere dag maar om in je eigen wondvocht te gaan liggen lijkt me ook niet echt lekker. Dus stap over je trots heen en vraag om hulp. Dat is niks om je voor te schamen.

Verder vind ik je hele houding ook niet echt gezond over komen. Ik mis een beetje incasseringsvermogen. Helaas is het leven niet eerlijk en je krijgt niet altijd waar je recht op denkt te hebben. Professionals zouden je juist kunnen helpen om daar wat makkelijker mee om te kunnen gaan.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:13

Sorry, maar ik heb als ik je berichten lees denk ik meer medelijden met de eigenaren van de hond.
Heel bizar dit.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:14

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de regels.
Laatst bijgewerkt door Ladybird op 26-06-22 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: bericht verwijderd

Dagahra

Re: Hondenbeet, wat kun je verhalen bij eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:16

Ik denk dat sommige reacties niet echt meehelpen. Schrik ervan!

Ts heeft duidelijk mentale problemen, ook al ontkent ze het. Of is ze er nog niet aan toe, om het te accepteren.

Maar ik vind het dieptriest hoe sommige reageren.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:17

germie schreef:
Moderatoropmerking:
Bericht voldoet niet aan de Bokt regels

Wat heeft een GGZ hulpverlener jou ooit aangedaan dat je zo over ze praat? Verder ga ik niet in op je post, blijkbaar wil je alleen maar zeuren maar geen hulp, maar helaas werkt het zo niet in het leven.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:18

Alleen geld lost alles kennelijk op

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:19

Ik vind je reacties wel extreem, tijd die afgepakt is... Ieder mens maakt situaties mee waardoor 'tijd wordt afgepakt ' Dat heet leven.

Om het uit de emoties te houden: jij wilt een schadevergoeding. Dan moet jij je schade aantonen. En moet jij ook aantonen dat de schade niet verergerd is door te gaan zwemmen tegen het advies van de arts in. Denk dus goed na over de consequenties van je keuzes.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:20

Draait het nu niet uit op een vorm van aandacht trekken? Is het niet verstandiger dat een moderator dit topic op slot gaat gooien? Want hier breekt snel de hel los gok ik zo.

Edit: Heb een TEM geplaatst...
Laatst bijgewerkt door KimD op 25-06-22 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:21

denk dat je “praten met imbecielen” harder nodig hebt dan het geld wat je probeert te halen

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:22

KimD schreef:
Draait het nu niet uit op een vorm van aandacht trekken? Is het niet verstandiger dat een moderator dit topic op slot gaat gooien? Want hier breekt snel de hel los gok ik zo.

Beter van wel, TS zal nooit iets van een ander aannemen en van respect voor de geestelijke hulpverleners zal ze ook nooit krijgen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:23

Corona heeft je leven afgepakt en nu een hond. Het is wel makkelijk om naar een ander te wijzen. Kijk nu eens naar jezelf en je eigen houdig. Jij wil horen wat jou uitkomt, de rest is flauwekul.
Zoek hulp, echt. Je problemen zijn groter dan je denkt.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:23

KimD schreef:

Edit: Heb een TEM geplaatst...

Idem.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:25

Wat een ontzettend nare houding heb je TS. Ik snap dat je een ongeluk hebt gehad, dat je vol met emoties zit en dat je enorm baalt. En eerlijk dat zouden we in jouw situatie allemaal zijn.

Ik vraag me wel af hoe groot die wonden dan wel niet zijn dat ze na 10 dagen nog zo erg lekken dat het ook op de vloer eindigt? Neem aan dat ze je dan echt wel in het ziekenhuis hadden gehouden.

Verder denk ik dat je qua vergoeding veel te ver gaat. Maar ik heb hier 0.0 verstand van dus vraag het na bij je rechtsbijstand.

Verder vind ik je echt verzuurd. Prima dan zoek je geen mentale hulp en ga je gewoon door met je leven. Lekker zwemmen en infecties oplopen. Dan is er verder geen probleem meer toch?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:26

Germie denkt wat anders over zaken dan de gemiddelde mens zeg maar. Duiken is haar lust en haar leven en dat kan nu niet. De Corona periode ook niet en nu dit erachteraan.
Wanneer je maar op een plek op de wereld gelukkig bent, onder water in een andere wereld , tja dan is dit heel vervelend.
En Germie , neem die huishoudelijke hulp of zorg dat de wijkverpleging je wonden in de gaten houd. Hondenbeten zijn verschrikkelijk nasty en wil je zwemmen? Ga dan de zee in , zout water en ga absoluut niet in binnenwateren zwemmen.
Straks krijg je zulke erge infecties dat je een tiet en been minder hebt. Kom eens van je autistische kast af en laat je helpen ondanks je minachting richting het gepeupel , je hebt ze nu even nodig.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:27

bigone schreef:
Germie denkt wat anders over zaken dan de gemiddelde mens zeg maar. Duiken is haar lust en haar leven en dat kan nu niet. De Corona periode ook niet en nu dit erachteraan.
Wanneer je maar op een plek op de wereld gelukkig bent, onder water in een andere wereld , tja dan is dit heel vervelend.
En Germie , neem die huishoudelijke hulp of zorg dat de wijkverpleging je wonden in de gaten houd. Hondenbeten zijn verschrikkelijk nasty en wil je zwemmen? Ga dan de zee in , zout water en ga absoluut niet in binnenwateren zwemmen.
Straks krijg je zulke erge infecties dat je een tiet en been minder hebt. Kom eens van je autistische kast af en laat je helpen ondanks je minachting richting het gepeupel , je hebt ze nu even nodig.

Maar als duiken je manier is om niet te hoeven dealen met het echte leven, dan is dat ook niet een goede manier om je leven te leiden. Alleen jammer dat ze dat zelf niet in ziet.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:28

absque_dubio schreef:
Ik raak alleen maar ongelofelijk verbaasd over jouw berichten. Ik ga er verder voor nu geen uitspraken over doen want die zullen niet positief zijn.
Zoek hulp, fysiek en emotioneel. Je frustratie en boosheid op deze manier uiten is absoluut niet gezond.

Edit; ik lees nu dat je geen hulp wilt. Maar wel lekker wil spuien over je boosheid. Bizar.

Zo was Germie ook aan het begin van de coronaperiode.
Zolang niemand maar haar plannen dwars zat en zij maar kon duiken.

Enkel gebroken en 5 weken van je afgepakt? Nee sorry overdrijven is ook een vak.

En Germie alsjeblieft ga niet zwemmen met een open wond. Dat is niet hygienisch voor jezelf en voor anderen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:28

bigone schreef:

Als de wonden daadwerkelijk zo smerig zijn en in de toestand als TS beschrijft lijkt zwemmen me uberhaupt geen goede optie en daarnaast erg pijnlijk.

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:29

Tribunals schreef:
denk dat je “praten met imbecielen” harder nodig hebt dan het geld wat je probeert te halen

Nou werkelijk... Bah... wat een opmerking. (Ook niet miss verkiezing waardig)

Je melkt het ook wel erg uit, lees al je berichten met verbazing. Ik hoop echt dat je geestelijke gesteldheid beter mag worden en je instelling anders, want dit lijkt niet goed te gaan.
Zwemmen is echt niet verstandig met open wond en hygiëne juist belangrijk, ook in huis. Sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:29

Dit is niet de eerste keer dat TS in deze mentale toestand vervalt, of nou ja.. In ieder geval niet op bokt.
Het klinkt idd erg zorgelijk, maar ik geloof niet dat Germie dat zelf in ziet (of wil inzien).

Germie, je gebruikt heftige taal over dingen waar je verder weinig vanaf weet en daarmee kwets je mensen al dan niet bewust, want je bent er al vaker op gewezen.
Heel jammer dat je dat toch blijft doen.

En verder zou ik echt toch eens overwegen om in ieder geval je bed dagelijks te verschonen en in ieder geval het bloed en wondvocht toch op te ruimen.
Hou de wond ook echt goed schoon, want een ontsteking wil je niet.
Ik zou er ook echt het water niet mee in gaan. Met een ontsteking is de kans op niet duiken straks nog veel groter en het lijkt me dat je dat ook niet wilt?
Ik zou aan de langere termijn denken en voor nu echt even aan wal blijven en doen wat de dokter zegt.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 25-06-22 20:31, in het totaal 2 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:30

Wanneer ze kan duiken en toeleven naar haar duik avonturen is het leven prima te handelen voor Germie ( volgens mij) . Mijn moeders grootste hobby’s , lezen, kleding maken, fietsen werden in één klap afgepakt door plotselinge blindheid. Die was boos, heel erg boos en verdrietig. Heeft lang geduurd voor ze daar redelijk over heen was.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:31

TS heeft deze week nog uien geoogst, dus het valt allemaal wel mee...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:35

Onali schreef:
absque_dubio schreef:
Ik raak alleen maar ongelofelijk verbaasd over jouw berichten. Ik ga er verder voor nu geen uitspraken over doen want die zullen niet positief zijn.
Zoek hulp, fysiek en emotioneel. Je frustratie en boosheid op deze manier uiten is absoluut niet gezond.

Edit; ik lees nu dat je geen hulp wilt. Maar wel lekker wil spuien over je boosheid. Bizar.

Zo was Germie ook aan het begin van de coronaperiode.
Zolang niemand maar haar plannen dwars zat en zij maar kon duiken.

Enkel gebroken en 5 weken van je afgepakt? Nee sorry overdrijven is ook een vak.

En Germie alsjeblieft ga niet zwemmen met een open wond. Dat is niet hygienisch voor jezelf en voor anderen.

Als dat het ergste is, dat je heb meegemaakt in je leven, dan tekenen veel mensen daarvoor.

Als mensen zo klagen en reageren, heb ik de neiging om de klachten/problemen minder serieus te nemen. Het lijkt dan vooral om er financieel beter van te worden.
Ik neem aan, dat je met zulke (ernstige) verwondingen onder controle staat van een arts, zeker als wondvocht eruit stroomt.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:36

Gastslotje voor overleg

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 22:01

Moderatoropmerking:
Het topic verliep niet constructief en we denken niet dat dit zal veranderen, daarom gaat het definitief op slot.