Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Draait het nu niet uit op een vorm van aandacht trekken? Is het niet verstandiger dat een moderator dit topic op slot gaat gooien? Want hier breekt snel de hel los gok ik zo.
bigone schreef:Germie denkt wat anders over zaken dan de gemiddelde mens zeg maar. Duiken is haar lust en haar leven en dat kan nu niet. De Corona periode ook niet en nu dit erachteraan.
Wanneer je maar op een plek op de wereld gelukkig bent, onder water in een andere wereld , tja dan is dit heel vervelend.
En Germie , neem die huishoudelijke hulp of zorg dat de wijkverpleging je wonden in de gaten houd. Hondenbeten zijn verschrikkelijk nasty en wil je zwemmen? Ga dan de zee in , zout water en ga absoluut niet in binnenwateren zwemmen.
Straks krijg je zulke erge infecties dat je een tiet en been minder hebt. Kom eens van je autistische kast af en laat je helpen ondanks je minachting richting het gepeupel , je hebt ze nu even nodig.
absque_dubio schreef:Ik raak alleen maar ongelofelijk verbaasd over jouw berichten. Ik ga er verder voor nu geen uitspraken over doen want die zullen niet positief zijn.
Zoek hulp, fysiek en emotioneel. Je frustratie en boosheid op deze manier uiten is absoluut niet gezond.
Edit; ik lees nu dat je geen hulp wilt. Maar wel lekker wil spuien over je boosheid. Bizar.
bigone schreef:Germie denkt wat anders over zaken dan de gemiddelde mens zeg maar. Duiken is haar lust en haar leven en dat kan nu niet. De Corona periode ook niet en nu dit erachteraan.
Wanneer je maar op een plek op de wereld gelukkig bent, onder water in een andere wereld , tja dan is dit heel vervelend.
En Germie , neem die huishoudelijke hulp of zorg dat de wijkverpleging je wonden in de gaten houd. Hondenbeten zijn verschrikkelijk nasty en wil je zwemmen? Ga dan de zee in , zout water en ga absoluut niet in binnenwateren zwemmen.
Straks krijg je zulke erge infecties dat je een tiet en been minder hebt. Kom eens van je autistische kast af en laat je helpen ondanks je minachting richting het gepeupel , je hebt ze nu even nodig.
Tribunals schreef:denk dat je “praten met imbecielen” harder nodig hebt dan het geld wat je probeert te halen
Onali schreef:absque_dubio schreef:Ik raak alleen maar ongelofelijk verbaasd over jouw berichten. Ik ga er verder voor nu geen uitspraken over doen want die zullen niet positief zijn.
Zoek hulp, fysiek en emotioneel. Je frustratie en boosheid op deze manier uiten is absoluut niet gezond.
Edit; ik lees nu dat je geen hulp wilt. Maar wel lekker wil spuien over je boosheid. Bizar.
Zo was Germie ook aan het begin van de coronaperiode.
Zolang niemand maar haar plannen dwars zat en zij maar kon duiken.
Enkel gebroken en 5 weken van je afgepakt? Nee sorry overdrijven is ook een vak.
En Germie alsjeblieft ga niet zwemmen met een open wond. Dat is niet hygienisch voor jezelf en voor anderen.