Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 20:03

Dat gaat even heftig zijn, maar zoals hierboven gezegd wordt: you go girl!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-22 17:48

Afbeelding

My new best friend <3 speciale mouwen voor de picc-catheder. Ik moet hem wel ondersteboven dragen 8)7 mijn picc zit blijkbaar vrij laag waardoor ik hem niet op de reguliere manier kan dragen maar ondersteboven gaat prima!

Gaat toch weer beter als de windel en de kous die ik had gemolesteerd om over men piccie te doen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 21:25

Mooie kleur ook! Fijn dat dit beter zit.

Wat een heftig behandelplan zeg, daar schrok ik wel van!
Wel fijn dat je waarschijnlijk wat eerder klaar bent met de behandeling dan de eerdere verwachting!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 21:25

Cool dat roze 8-)

Stoer dat je er zo mee om gaat. Heel veel respect voor jou.

Pino96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 21:39

Heftig zeg.. Als vrouw heb je ook wel veel extra’s te verwerken als het ook je voortplanten betreft.. sterkte daarmee!

Mijn vader heeft er zojuist een half jaar chemotherapie op zitten en is geen dag misselijk of ziek geweest. Hooguit wat moe. Ik hoop dat het jou ook mee gaat vallen!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-22 22:06

Pino96 schreef:
Heftig zeg.. Als vrouw heb je ook wel veel extra’s te verwerken als het ook je voortplanten betreft.. sterkte daarmee!

Mijn vader heeft er zojuist een half jaar chemotherapie op zitten en is geen dag misselijk of ziek geweest. Hooguit wat moe. Ik hoop dat het jou ook mee gaat vallen!

Ja mijn moeder heeft hier ook niet zoveel van geweten maar ik heb vooral bang van de bestralingen, niet op het moment zelf maar de nevenwerkingen op lange termijn…

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 22:12

Wat voor textiel is dat Kay_Kim? Mag je het strijken? :)
Als je het leuk vindt om eentje te hebben die iets aparter is stuur je me maar. Ik heb hier textielstiften liggen en ik kan een beetje tekenen. :+ Het enige dat jij dan zou moeten doen is zeggen wat je zou willen en het strijken om te zorgen dat het er niet uit gaat met wassen. :D

Maken we der gewoon een tattoo-sleeve van. ;)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-22 22:18

Ayasha schreef:
Wat voor textiel is dat Kay_Kim? Mag je het strijken? :)
Als je het leuk vindt om eentje te hebben die iets aparter is stuur je me maar. Ik heb hier textielstiften liggen en ik kan een beetje tekenen. :+ Het enige dat jij dan zou moeten doen is zeggen wat je zou willen en het strijken om te zorgen dat het er niet uit gaat met wassen. :D

Maken we der gewoon een tattoo-sleeve van. ;)

Ooh dat moet ik eens nakijken! Misschien zie ik je wel zondag! Maar we moeten laat (17u27)…

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 22:21

Ik moet om half vier. Om vier uur is de prijsuitreiking al dus ik denk dat wij weg gaan zijn voor jullie er goed en wel zijn. Er van uit gaande dat Britt ook ongeveer een uur op voorhand daar is gaan we elkaar waarschijnlijk niet meer zien. Sam is niet gemaakt om langer te blijven dan nodig. := Ik ga er niet van uit dat ik in de prijzen ga zijn. :+ Iets meer bemoedigende punten dan de laatste keer zou ik al fijn vinden. Britt rijdt N3 zeker? Maar als je dat zou willen kunnen we altijd via FB e.e.a bespreken en dan kijken we wel hoe we het praktisch regelen. ;)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-22 22:23

Ayasha schreef:
Ik moet om half vier. Om vier uur is de prijsuitreiking al dus ik denk dat wij weg gaan zijn voor jullie er goed en wel zijn. Er van uit gaande dat Britt ook ongeveer een uur op voorhand daar is gaan we elkaar waarschijnlijk niet meer zien. Sam is niet gemaakt om langer te blijven dan nodig. := Ik ga er niet van uit dat ik in de prijzen ga zijn. :+ Iets meer bemoedigende punten dan de laatste keer zou ik al fijn vinden. Britt rijdt N3 zeker? Maar als je dat zou willen kunnen we altijd via FB e.e.a bespreken en dan kijken we wel hoe we het praktisch regelen. ;)

Ja, niveau 3 maar ik ben Brit _O- ik groom niveau 3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 22:31

Kay_Kim schreef:
Ayasha schreef:

Ja, niveau 3 maar ik ben Brit _O- ik groom niveau 3

Ach, ik bedoelde Jelle. _O- Echt serieus, mijn hersenen liggen nog op mijn kussen vandaag geloof ik. :x Heb de honden hier ook al zeven keer bij de verkeerde naam genoemd en zelfs Sam werd even voor Rêve uit gemaakt. :oo :oo

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-22 22:34

Hahaha geen probleem! We verstaan elkaar!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 17:01

Vandaag is men picc gespoeld, dus piccie is weer proper :D

Voor de rest gaat het goed. Wel een dubbel weekend achter de rug… fijne avond met vriendinnen gehad en gaan groomen op wedstrijd met men beste vriendin (tevens ook zus van mijn partner) maar toch ook weer veel gedachtes die door men hoofd spookten…

Nu gaat het alweer een paar dagen beter *\o/*

Volgende week starten we aan ons traject… ik kijk er naar uit maar ik zie er ook wel tegen op… bang voor wat gaat komen maar wel blij dat dit eindelijk de weg naar genezing is!

I’ll keep you posted

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 17:19

Je bent een dappere chick! Je klinkt zo positief. Go for it!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 19:10

Lekker wat afleiding gehad dus +:)+

Sterkte met de start van je behandel traject deze week, hoop dat de komende weken voorbij vliegen voor je dan heb je het iig achter de rug :(:)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 20:24

Ik heb ook nog een covertje besteld en nog eentje om te douche

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 23:49

Tip: niet te warm douchen.
Ik heb geregeld een infuus thuis en als je gaat zweten doordat je te warm douched gaat het zweten onder de pleisters.
Dat is echt vervelend en net wat koeler douchen scheelt enorm!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-22 23:28

Fijn weekend achter de rug, onverwacht terrasjes gaan doen, de onverwachte dingen zijn meestal het fijnste! Ook weer lekker gegeten, daar probeer ik echt van te genieten omdat mijn smaak wel kon veranderen tijdens de behandeling …

Helaas ook wel weer een bloeding gehad…

Overmorgen is het eindelijk zo ver… wachten duurt lang maar dan kunnen we starten! Ben in mijn hoofd alweer bezig met de voorbereidingen zodat ik zeker niets vergeet!

Ik moest mijn intieme piercing en navelpiercing verwijderen voor de bestraling, ik heb nu ook mijn tepelpiercings verwijderd omdat deze wat aan het klooien waren na deze zoveel te veranderen met de onderzoeken naar plastic… mijn lichaam hoeft geen extra ontstekingen nu… dus voor nu heb ik afscheid genomen van al mijn piercings… toch weer dubbel

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:31

Ja snap ik, toch iets wat je moet inleveren voor die kütziekte.

Maar wat fijn dat je een fijn weekend hebt gehad, dat geeft je extra powerrrr straks! Overmorgen, zie je er erg tegenop of heb je zoiets van, hoe sneller hoe beter want dan is het maar klaar?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-22 23:54

Urbanus schreef:

Maar wat fijn dat je een fijn weekend hebt gehad, dat geeft je extra powerrrr straks! Overmorgen, zie je er erg tegenop of heb je zoiets van, hoe sneller hoe beter want dan is het maar klaar?

Het is dubbel want het is de start van genezing waar ik echt aan wil beginnen maar het is ook de start van een ‘nieuw’ leven… menopauze, onvruchtbaar, lichaam dat gaat veranderen… die dingen zijn blijvend maar ook de ‘niet-blijvende’ bijwerkingen die ik ga hebben maken het wel dubbel maar ik probeer de weg van de genezing voor me te houden, hoe hobbelig ook…

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:43

Kay_Kim schreef:
Urbanus schreef:

Het is dubbel want het is de start van genezing waar ik echt aan wil beginnen maar het is ook de start van een ‘nieuw’ leven… menopauze, onvruchtbaar, lichaam dat gaat veranderen… die dingen zijn blijvend maar ook de ‘niet-blijvende’ bijwerkingen die ik ga hebben maken het wel dubbel maar ik probeer de weg van de genezing voor me te houden, hoe hobbelig ook…

Als je genezen bent, en je wil die piercings terug. Dan gaan we met z'n tweeën naar N&P. :+: Doe wel een blinddoek op terwijl ik je handje vast houd. _O-

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-22 12:38

Da s goed hoor! _O- ze zullen blij zijn ons te zien komen! <3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:44

Kay_Kim schreef:

Ik vind tepelpiercings prachtig maar ik durf het nooit omdat de heren daar zo ongeveer broers zijn voor me dus da's echt awkward en ik wil ook niet ergens anders gaan. _O-
De beide heren stelden voor van het dan maar op de tast te doen met hun ogen dicht maar dat leek niemand een beter alternatief. _O-

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-22 12:50

Ayasha schreef:
Kay_Kim schreef:

Ik vind tepelpiercings prachtig maar ik durf het nooit omdat de heren daar zo ongeveer broers zijn voor me dus da's echt awkward en ik wil ook niet ergens anders gaan. _O-
De beide heren stelden voor van het dan maar op de tast te doen met hun ogen dicht maar dat leek niemand een beter alternatief. _O-

Hahaha, ja snap het wel, ik kende ze niet maar ik was wel direct op mijn gemak bij hun… ik denk dat ze al wel raardere dingen hebben gezien! Ik vind het wel spijtig maar nu is het belangrijk dat mijn lichaam de kracht steekt in de genezing en niet in die piercings die wat liggen te klooien…

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:56

Er is een heel reële kans dat je ze van miserie toch had moeten uit doen na verloop van tijd. :(:) Dus hoe klote ook (en ik snap dat het weer een stukje afgeven is wat verschrikkelijk oneerlijk is!) beter nu. Dan wanneer je ontstekingen krijgt... :(:)