Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pino96 schreef:Heftig zeg.. Als vrouw heb je ook wel veel extra’s te verwerken als het ook je voortplanten betreft.. sterkte daarmee!
Mijn vader heeft er zojuist een half jaar chemotherapie op zitten en is geen dag misselijk of ziek geweest. Hooguit wat moe. Ik hoop dat het jou ook mee gaat vallen!
Ayasha schreef:Wat voor textiel is dat Kay_Kim? Mag je het strijken?![]()
Als je het leuk vindt om eentje te hebben die iets aparter is stuur je me maar. Ik heb hier textielstiften liggen en ik kan een beetje tekenen.Het enige dat jij dan zou moeten doen is zeggen wat je zou willen en het strijken om te zorgen dat het er niet uit gaat met wassen.
Maken we der gewoon een tattoo-sleeve van.
Ayasha schreef:Ik moet om half vier. Om vier uur is de prijsuitreiking al dus ik denk dat wij weg gaan zijn voor jullie er goed en wel zijn. Er van uit gaande dat Britt ook ongeveer een uur op voorhand daar is gaan we elkaar waarschijnlijk niet meer zien. Sam is niet gemaakt om langer te blijven dan nodig.Ik ga er niet van uit dat ik in de prijzen ga zijn.
Iets meer bemoedigende punten dan de laatste keer zou ik al fijn vinden. Britt rijdt N3 zeker? Maar als je dat zou willen kunnen we altijd via FB e.e.a bespreken en dan kijken we wel hoe we het praktisch regelen.
Kay_Kim schreef:Ayasha schreef:Ik moet om half vier. Om vier uur is de prijsuitreiking al dus ik denk dat wij weg gaan zijn voor jullie er goed en wel zijn. Er van uit gaande dat Britt ook ongeveer een uur op voorhand daar is gaan we elkaar waarschijnlijk niet meer zien. Sam is niet gemaakt om langer te blijven dan nodig.Ik ga er niet van uit dat ik in de prijzen ga zijn.
Iets meer bemoedigende punten dan de laatste keer zou ik al fijn vinden. Britt rijdt N3 zeker? Maar als je dat zou willen kunnen we altijd via FB e.e.a bespreken en dan kijken we wel hoe we het praktisch regelen.
Ja, niveau 3 maar ik ben Britik groom niveau 3
Urbanus schreef:Ja snap ik, toch iets wat je moet inleveren voor die kütziekte.
Maar wat fijn dat je een fijn weekend hebt gehad, dat geeft je extra powerrrr straks! Overmorgen, zie je er erg tegenop of heb je zoiets van, hoe sneller hoe beter want dan is het maar klaar?
Kay_Kim schreef:Urbanus schreef:Ja snap ik, toch iets wat je moet inleveren voor die kütziekte.
Maar wat fijn dat je een fijn weekend hebt gehad, dat geeft je extra powerrrr straks! Overmorgen, zie je er erg tegenop of heb je zoiets van, hoe sneller hoe beter want dan is het maar klaar?
Het is dubbel want het is de start van genezing waar ik echt aan wil beginnen maar het is ook de start van een ‘nieuw’ leven… menopauze, onvruchtbaar, lichaam dat gaat veranderen… die dingen zijn blijvend maar ook de ‘niet-blijvende’ bijwerkingen die ik ga hebben maken het wel dubbel maar ik probeer de weg van de genezing voor me te houden, hoe hobbelig ook…
Kay_Kim schreef:Da s goed hoor!ze zullen blij zijn ons te zien komen!
Ayasha schreef:Kay_Kim schreef:Da s goed hoor!ze zullen blij zijn ons te zien komen!
Ik vind tepelpiercings prachtig maar ik durf het nooit omdat de heren daar zo ongeveer broers zijn voor me dus da's echt awkward en ik wil ook niet ergens anders gaan.
De beide heren stelden voor van het dan maar op de tast te doen met hun ogen dicht maar dat leek niemand een beter alternatief.