Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Hier 2,5 jaar de dans ontsprongen maar vorige maand toch positief geraakt. Samen met zuslief waren wij de enige van de familiedag die we hadden waarbij we toch wel op dichte afstand met familie hebben gezeten.
Nu is mijn collega positief. Dinsdag met haar gewerkt wel op ruime afstand gezeten maar maak me toch wel een beetje zorgen dat ik weer besmet kan raken... Misschien heb ik gewoon angst voor niks.
IHN schreef:nope. Nog niet gehad. Dat terwijl ik niet geent ben, astma heb en close. contact heb gehad inclusief drinken uit dezelfde fles (ivm geen bekers) van iemand met corona.
Het lijkt een selffulfilling prophecy. Ik ben vanaf het begin 0 voorzichtig. Ja, ik test netjes want anderen hoeven geen slachtoffer van mijn keuzes te worden, maar ben nooit bang geweest en ook niet. voorzichtig. om mij heen kregen de meest voorzichtige mensen het als 1e. En ik dus niks nada noppes
IHN schreef:. Daarnaast zpu je volgens de overlevering dood neer moeten vallen als je astma hebt, dus symptoomloos? Maar ja. Het lan natuurlijk.
IHN schreef:Zebrastrwep, dat kan natuurlijk, maar de kans lijkt me vrij klein aangezien ik steeds driftig getest heb als ik bij iemand was met corona. Zelfs voor mijn winkelbezoek testte ik. Daarnaast zpu je volgens de overlevering dood neer moeten vallen als je astma hebt, dus symptoomloos? Maar ja. Het lan natuurlijk.
IHN schreef:weet ik wel, hoor.. Ik ben nooit meegegaan in de paniek. Daarom dus ook nooit aan de maatregelen gehouden. Behalve dus testen, want mijn keuzes hoeven anderen niet de dupe van te worden. En ik vind het best grappig dat juist de mrmensen die zich tot aan het hysterische probeerden te beschermen allemaal corona hadden en ik niet.
Zebrastreep schreef:IHN schreef:weet ik wel, hoor.. Ik ben nooit meegegaan in de paniek. Daarom dus ook nooit aan de maatregelen gehouden. Behalve dus testen, want mijn keuzes hoeven anderen niet de dupe van te worden. En ik vind het best grappig dat juist de mrmensen die zich tot aan het hysterische probeerden te beschermen allemaal corona hadden en ik niet.
Nou gefeliciteerd dat je je nooit aan de maatregelen hebt gehouden
hahahatsjoe schreef:Het blijft grappig dat zoveel gevaccineerden wel corona krijgen en vaak... En zo veel ongevaccineerden niet.
Heb me overigens deels niet aan de maatregelen gehouden, nooit een mondkapje gedragen in de winkel bijvoorbeeld en gewoon geknuffeld. Natuurlijk wel rekening gehouden met anderen en niet de deur uit gegaan als ik verkouden was o.i.d. En een keer getest toen ik naar mijn oude moedertje toe moest.
purny schreef:hahahatsjoe schreef:Het blijft grappig dat zoveel gevaccineerden wel corona krijgen en vaak... En zo veel ongevaccineerden niet.
Heb me overigens deels niet aan de maatregelen gehouden, nooit een mondkapje gedragen in de winkel bijvoorbeeld en gewoon geknuffeld. Natuurlijk wel rekening gehouden met anderen en niet de deur uit gegaan als ik verkouden was o.i.d. En een keer getest toen ik naar mijn oude moedertje toe moest.
Als je gevaccineerd bent geeft het ook geen garantie dat je het niet meer krijgt, je krijgt het alleen minder heftig.
purny schreef:hahahatsjoe schreef:Het blijft grappig dat zoveel gevaccineerden wel corona krijgen en vaak... En zo veel ongevaccineerden niet.
Als je gevaccineerd bent geeft het ook geen garantie dat je het niet meer krijgt, je krijgt het alleen minder heftig.