Kappers op bokt? Niet blij met haarkleur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 17:52

Jammer TS dat het resultaat nog steeds teleurstellend is. Is de andere kapster wel kundig, waar je een nieuwe afspraak mee hebt? Want iemand die Head&Shoulders adviseert in pas geblondeerd haar... Kies alsjeblieft een product wat je beschadigde haar meer voedt.

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 17:56

zorro schreef:
Ik zou zelf niet direct alles op social media zetten. Het is niet goed gegaan, feit. Maar daarom hoeven ze niet failliet te gaan ofzo, dat is niet in verhouding. Gewoon eerst eens bellen of een mailtje sturen dat dit gewoon niet is wat verwacht is, en of er een oplossing kan komen qua financiën.

Ik ben op zich ook eens dat er eerst gebeld/gemaild moet worden voor een oplossing.
Echter is TS al teruggeweest, en zouden ze het (kosteloos neem ik aan) bijwerken/opnieuw doen. Dat hebben ze vervolgens gedaan, en waren (zoals TS zegt) helemaal lyrisch over het mooie resultaat. Sorry hoor, maar een blinde ziet nog dat dit verschrikkelijk is :?
Dan hebben ze imo wel een kans gehad om het netjes te herstellen of af te handelen, maar zien ze gewoon zelf het probleem niet in.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-21 17:59

Dieuwke_ schreef:
Jammer TS dat het resultaat nog steeds teleurstellend is. Is de andere kapster wel kundig, waar je een nieuwe afspraak mee hebt? Want iemand die Head&Shoulders adviseert in pas geblondeerd haar... Kies alsjeblieft een product wat je beschadigde haar meer voedt.

De kapper raadt het enkel aan voor het zwarte stuk hoor, in de hoop dat het wat sneller vervaagd. Dus komt goed. Het blonde is gelukkig nog in vrij goede conditie en heb ik een hele goede shampoo voor.

Ben bezig met een mail naar kapper. Hierin kan ik hopelijk op een nette manier verwoorden hoe en wat en laat ik me ook niet overhalen tot opnieuw door hun laten herstellen.

Iets op social media gooien is niet mijn ding. Ik snap dat sommigen hun gelijk er mee halen ook na lange frustratie, maar ik ben niet uit op een vete of gedoe. Ik wil iedereen ook gewoon normaal kunnen blijven groeten op straat.

Kinke

Re: Kappers op bokt? Niet blij met haarkleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:01

je kunt er dan ook nog de foto's aan toevoegen. Die rare rode vlekken zijn dan ook goed te zien

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:13

Ik volg je topic nu al een paar dagen en was heel benieuwd hoe het opgelost ging worden... Maar om eerlijk te zijn vind ik de "oplossing" nog erger dan het eerste resultaat...

Volgensmij kán de kapper dit gewoon niet. Ik zou m'n geld terug vragen.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-21 18:28

Zojuist de mail verstuurd. Natuurlijk schijt ik nu dus 7 kleuren, maar na al jullie reacties vond ik dat ik wel in m'n recht sta. Dus toch gedaan.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:30

Goed zo, nee heb je, ja kan je krijgen.

Super zonde van je geld maar vooral van je haar dit.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:51

Nymeria schreef:
Zojuist de mail verstuurd. Natuurlijk schijt ik nu dus 7 kleuren, maar na al jullie reacties vond ik dat ik wel in m'n recht sta. Dus toch gedaan.

Komt goed! En weet je wat het is... zoals marliesv zegt heb je nee kan je ja krijgen. Wat is het ergste wat ze kunnen doen? Een boos mailtje terugsturen? In de prullenbak dan, en nooit meer naar omkijken :j

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:53

Nymeria schreef:

Goed zo! Al voelt het misschien spannend maar je vroeg om een balayage, je hebt betaald voor een balayage maar je kreeg een kleur voor bovenop en een andere kleur voor onderop. Als je een net zwart jurkje van een fijne stof besteld voor je werk en je krijgt een lakleren, te strak zwart Ali express jurkje toe gestuurd ga je toch ook niet akkoord?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 18:53

Lucht het je in ieder geval een beetje op om het van je af te schrijven in mail?

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 19:44

Ts: Stuur die kapper ook even de link naar dit topic mee!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 19:50

Ik zou eigenlijk gewoon meteen terug gegaan zijn, fysiek kunnen ze je een pak moeilijker afwimpelen dan via mail. Maar ik snap dat dat wel veiliger voelt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 19:53

CalipsoLover schreef:
Ik zou eigenlijk gewoon meteen terug gegaan zijn, fysiek kunnen ze je een pak moeilijker afwimpelen dan via mail. Maar ik snap dat dat wel veiliger voelt.

Ze is al terug geweest , 2 behandeling nog nuttelozer dan de eerste.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 19:55

bigone schreef:
CalipsoLover schreef:

Ze is al terug geweest , 2 behandeling nog nuttelozer dan de eerste.

Woops, daar had ik even over gelezen! Excuses!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 19:56

Wat heb je na aanleiding van de tweede behandeling aangegeven?
Heb je gezegd dat je het beter vond of dat je nu wel tevreden was?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 19:58

Ik ben geen kapster en heb mijn haar nog nooit geverfd. Maar ik zie ook dat dit echt verre van een mooie overgang is.
Goed dat je hebt gemaild!
Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 15-12-21 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:01

Jeetje, wat zonde dat het nog steeds niet goed is.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:31

Waarom die 7 kleuren TS? Kom op, beetje zelfverzekerder. Mijn vader zei altijd: jij bent ook iemand, jij bent niets minder dan een ander en je mag ook gehoord worden.
Als ik bepaalde zaken moeilijk vind denk ik daar altijd weer aan terug. Meeste mensen vinden mij behoorlijk assertief. Geef jezelf de spreekwoordelijke schop onder je kont en vertrouw op jezelf en straal dat uit. Amen

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-21 20:37

Thanks Truus! Dat had ik even nodig.

Over de prijs trouwens, dat was niet volledig voor de balayage. Dat bedrag zal denk ik rond de €200 hebben gelegen? Heb ook nog verzorgingsproducten meegekregen voor die €260. Maar het geld is het issue niet, ik wist dat t duur zou zijn. Is een normale prijs. Het resultaat is alleen niet waar ik voor heb betaald.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:48

Ts als ze Geen geld terug willen geven probeer er dan op aan te sturen dat ze de behandeling van de andere kapper gaan betalen .
Dan heb je in ieder geval niet nog meer kosten

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 20:53

Heel goed gedaan ts, inderdaad gewoon een nette mail en daarmee mag je het dan op hun bordje schuiven. Nu mogen ze zelf weten wat ze er mee doen, jij hebt aangegeven wat jij er van vind, wacht het maar gewoon even af.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:46

Nymeria schreef:

Goed zo TS! Ik zou dit ook heel lastig vinden maar je staat in deze volledig in je recht joh. Zie alle reacties in dit topic ook.
Benieuwd hoe ze reageren!

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:51

Jeetje zeg! Wat een prutsers zijn dat :oo Ik snap niet dat de kapper dit zelf niet ziet dat dit dus echt geen kapperstechniek is. Wat een ellende om zo rond te moeten lopen aangezien het helemaal niet verbeterd is na de tweede keer terugkomen. Ik zou ook een mail sturen en daarin aangeven (met foto's) dat je niet te spreken bent over de techniek en daarbij een ander idee hebt van Baylage. Stuur desnoods voorbeeldfoto's én een filmpje toe waarin je gelijk kunt laten zien dat het in geen enkel opzicht lijkt op de échte techniek.

Succes TS. De aanhouder wint (vaak) +:)+

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 22:19

Mijn kapper zei nog wel dat asblond de allermoeilijkste kleur is om mooi in het haar te krijgen qua verf.
De verf pakt bij iedereen anders en bij sommige wordt het inderdaad geel.
Neemt niet weg dat er zat aan gedaan had kunnen worden bij ts.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 22:24

Nymeria schreef:

Dit had ik jaren terug ook en soms heb ik het nog steeds, maar juist om dit soort dingen toch aan te gaan en al is het maar via de mail wordt je steeds zelfverzekerder en ga je beter hiermee om. :D Door dit soort angsten aan te gaan zie je vaak dat het uit eindelijk helemaal niet eng is. :D