Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:Ik zou zelf niet direct alles op social media zetten. Het is niet goed gegaan, feit. Maar daarom hoeven ze niet failliet te gaan ofzo, dat is niet in verhouding. Gewoon eerst eens bellen of een mailtje sturen dat dit gewoon niet is wat verwacht is, en of er een oplossing kan komen qua financiën.
Dieuwke_ schreef:Jammer TS dat het resultaat nog steeds teleurstellend is. Is de andere kapster wel kundig, waar je een nieuwe afspraak mee hebt? Want iemand die Head&Shoulders adviseert in pas geblondeerd haar... Kies alsjeblieft een product wat je beschadigde haar meer voedt.
Nymeria schreef:Zojuist de mail verstuurd. Natuurlijk schijt ik nu dus 7 kleuren, maar na al jullie reacties vond ik dat ik wel in m'n recht sta. Dus toch gedaan.
Nymeria schreef:Zojuist de mail verstuurd. Natuurlijk schijt ik nu dus 7 kleuren, maar na al jullie reacties vond ik dat ik wel in m'n recht sta. Dus toch gedaan.
bigone schreef:CalipsoLover schreef:Ik zou eigenlijk gewoon meteen terug gegaan zijn, fysiek kunnen ze je een pak moeilijker afwimpelen dan via mail. Maar ik snap dat dat wel veiliger voelt.
Ze is al terug geweest , 2 behandeling nog nuttelozer dan de eerste.