daffodil schreef:Heel knap maar ik word daar echt heel knorrig van
Ik word juist knorrig van mijn wekker vroeger zetten en dus minder slapen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) dan mest ik direct, anders doe ik dat na mijn werk. Daarna ff wassen en tanden poetsen en aan de werkdag beginnen.
Nu ben ik sowieso iemand die erg van rust houdt dus dat speelt wel mee.
Op elk moment van de dag houd ik niet van iemand die heel druk is maar 's morgens nog minder.
Ik wil gewoon rustig mijn koffie kunnen drinken terwijl ik wat lees op mijn mobiel. (vroeger had je een krant, nu heb je epubs.
)
En dan boos zijn dat ik hem niet wakker gemaakt heb. Ja sorry hoor maar je bent volwassen.
Is dat iemand met een rustig karakter dan kom ik toe met genoeg tijd om een koffie te drinken. Is dat iemand die van nature heel druk is heb ik langer nodig.
)

) Daphara schreef:Hihi, ineens leven in een 2 jaar oud topic. Ik vraag me altijd af hoe zo’n topic weer naar boven komt.
Ik ga om kwart over 8 van huis en ik sta 7 uur op. Als de wekker gaat sta ik wel gelijk naast mijn bed, maar ik doe wel rustig mezelf klaarmaken, kopje thee en wat eten. In het weekend als ik wakker word lig ik wel het liefst nog een uur of langer in bed op mijn telefoon. nine1987 schreef:Iedereen die om 5.00/6.00 opstaat.. Hoe laat gaan jullie slapen?
(Echt slapen, niet naar bed en nog ff facebooken..)