Mindim schreef:Prima om er mee te stoppen, maar het blijft asociaal en onbeschoft om wanneer men zich in een hoek gedrukt voelt vanwege een onhandig geformuleerde uitspraak, dan uit te gaan halen en een ander van vervelend gedrag te betichten.Vooral als men zelf amper fatsoen kan opbrengen.
Dat maakt de sfeer in topics er niet beter op.
Mensen die kanker krijgen of hart en vaatziekten, hebben daar ook heel vaak helemaal geen hand in, maar zo wordt het wel gebracht, grof gewoon.
Ok back ontopic
Het is net zo asociaal om iemand woorden in de mond te leggen omdat jij zoiets leest.
Net zoals het aso is om voor mij te bepalen dat ik me in een hoek gedrukt zou voelen.
Nee, ik ga niet uit den treuren alles uitleggen aan de vaste drammers omdat zij toevallig iets lezen wat er niet zo staat. Ik ga daar niet in mee.
Wie dát fout vind dat maar lekker fout, maar juist met dat gedram word iedereen buiten spel gezet, want ja, daar is iedereen wel vroeg of laat klaar mee. Ieder woordje tot het einde der tijden moeten verdedigen. Kom op zeg, dat is pas een flauwe manier van discusiëren