Twijfel wel om die Zweedse te proberen, maar vind €60 best prijzig dan..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anca schreef:dit is geen Zweedse spijkermat nee...Deze, https://groupdeal.nl/catalog/product/vi ... sxEALw_wcB, wordt verkocht als zweedse spijkermat maar het is toch de flowmat ?
Als ik naar stekels en bierdopjes kijk tenminste
Captain schreef:Gewoon zelf maken! Plaat hout, 50 spijkers erin en liggen maar!
(Wel ff je tetanus prik checken)
Lestrange01 schreef:Ik heb de zweedse spijkermat gisteren binnen gekregen, en gelijk geprobeerd. Nou, was wel iets pijnlijker dan verwacht. Op zich wen je er wel aan wanneer je erop ligt - al moet ik zeggen dat ik een lichte kyfose heb, dus hij drukt niet zo erg op mijn onderrug helaas en meer op mijn bovenrug (en ik droeg een sportbeha dus dat houd het iets tegen). Maar oh wee als je even beweegt! Dan voel je alles weer. Ik raakte enigszins ontspannen, maar goed, ik lag 25 minuten in stilte in het donker dus het lijkt me lastig om niét ontspannen te raken. Wel had ik er last van dat ik echt op een kussentje moest liggen met mijn hoofd, anders krijg je nek pijn. En pfffff mijn schouders!! Mijn schouders zijn al prut, maar ik ben erg dun dus daar heb ik geen laagje vet of spier, die spijkers komen tegen mijn botten aan en die pijn werd ook niet minder in de tijd dat ik op de mat lag.
Toen ik er af kwam had ik ook niet minder pijn in mijn spieren of gewrichten, ik was wel ontspannen, maar ik had wel een flinke stijve nek. Ik ga het nog een paar keer proberen om te kijken hoe ik mijn nek het best kan ontlasten.
StalNollie schreef:Heb hem vandaag binnen.
Meteen gebruikt en deed pijn maar was oké.
Werd warm, last van been en nu hele tijd al hoofdpijn. Ben half uurtje in slaap gevallen.