Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Eens roosch
Had het er laatst met iemand over dat ik geen vent wil die ik moet onderhouden, keek diegene me raar aan.. Maar ik kom dat dus wel tegen op tinder ed, schulden, kinderen, geen eigen huis
Gimme_Joy schreef:Had er in het begin best moeite mee een deel van die vrijheid op te geven, maar ik kreeg alle ruimte van mijn vriend en ben nu echt gelukkig in deze relatie.
Winged schreef:Gimme_Joy schreef:Had er in het begin best moeite mee een deel van die vrijheid op te geven, maar ik kreeg alle ruimte van mijn vriend en ben nu echt gelukkig in deze relatie.
Nou, dat is ook zo'n ding waardoor ik echt denk 'nee!'
Inmiddels al zo lang vrijgezel dat ik ook niet meer zou weten hoe ik mijn leven in moet delen met een vent erbijDaar moet je dan ook weer dingen mee doen enzo
![]()
Kost allemaal tijd
Winged schreef:Gimme_Joy schreef:Had er in het begin best moeite mee een deel van die vrijheid op te geven, maar ik kreeg alle ruimte van mijn vriend en ben nu echt gelukkig in deze relatie.
Nou, dat is ook zo'n ding waardoor ik echt denk 'nee!'
Inmiddels al zo lang vrijgezel dat ik ook niet meer zou weten hoe ik mijn leven in moet delen met een vent erbijDaar moet je dan ook weer dingen mee doen enzo
![]()
Kost allemaal tijd
Relaxed schreef:Zo tipte een collega me laatst over een leuke serie en na 1 weekend was ik hem al voorbij. In je eentje kun je gewoon die serie kijken zoveel je wil. Hij moest steeds wachten tot hij en zijn vrouw weer samen verder konden kijken
Eapy schreef:Niet dat dat betekent dat jullie nu allemaal een relatie moeten zoeken, absoluut niet! Maar om de andere kant te belichten — er zijn wel degelijk relaties die je genoeg ruimte en onafhankelijkheid geven
Relaxed schreef:Ik snap nooit zo goed dat er dan toch mensen gaan reageren in een topic als dit over hun geweldige relatieOok een reden dat ik uit het tindertopic ben gegaan, zaten op een gegeven moment meer mensen met relatie te posten dan mensen die actief aan het daten waren
Winged schreef:Relaxed schreef:Ik snap nooit zo goed dat er dan toch mensen gaan reageren in een topic als dit over hun geweldige relatieOok een reden dat ik uit het tindertopic ben gegaan, zaten op een gegeven moment meer mensen met relatie te posten dan mensen die actief aan het daten waren
Kunnen het ook omdraaien, de topics met blije zwangere dames verblijden met berichten over geen ochtendmisselijkheid want niet zwanger
Relaxed schreef:Ik snap nooit zo goed dat er dan toch mensen gaan reageren in een topic als dit over hun geweldige relatieOok een reden dat ik uit het tindertopic ben gegaan, zaten op een gegeven moment meer mensen met relatie te posten dan mensen die actief aan het daten waren
Berdien schreef:Relaxed schreef:Ik snap nooit zo goed dat er dan toch mensen gaan reageren in een topic als dit over hun geweldige relatieOok een reden dat ik uit het tindertopic ben gegaan, zaten op een gegeven moment meer mensen met relatie te posten dan mensen die actief aan het daten waren
Op zich snap ik je reactie, maar als ik hier veel lees relatie=samenwonen dan wil ik daar toch wel graag op reageren dat dat dus helemaal niet hoeft. En dat je dus prima gewoon je eigen ding kunt blijven doen, in je eigen huis blijven wonen etc. Juist om maar aan te geven dat die 'verwachting' van de dingen die je zou moeten, echt alleen bestaan als je ze zelf toe laat.
En wat betreft eigen dingen blijven doen.. regel een gamer! Heb je aaaaalleeee tijd voor jezelf