Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cubone schreef:bigone schreef:
Een gevoel is iets anders dan bewezen feiten, het is alleen maar goed dat ze voorzichtig zijn.
Zijn ze echt voorzichtig? Als er in Nederland al een melding is van trombose en andere landen aangeven het spul niet meer te gebruiken tot nader onderzoek vind ik het niet echt gebaren van voorzichtigheid dat ze nu nog blijven doorspuiten in Nederland
CupCakes_ schreef:Vanmorgen de eerste prik gehad en sinds een uur of 5 rillerig, warm/koud, heel erg hoofdpijn en heel erg beroerd. Aangezien hoofdpijn snel in migraine overslaat ga ik zo m'n bed maar in. Morgen dagdienst.
Nu slaan de twijfels wel toe om de tweede te gaan halen
Jester_ schreef:CupCakes_ schreef:Vanmorgen de eerste prik gehad en sinds een uur of 5 rillerig, warm/koud, heel erg hoofdpijn en heel erg beroerd. Aangezien hoofdpijn snel in migraine overslaat ga ik zo m'n bed maar in. Morgen dagdienst.
Nu slaan de twijfels wel toe om de tweede te gaan halen
En daar word je vaak nog beroerder van
xPabloBokt schreef:Ik werk op de HR afdeling van een zorginstelling en ik ben wel echt benieuwd hoe het straks gaat als onze medewerkers gevaccineerd gaan worden. Als ze allemaal tegelijk zo beroerd worden hebben we wel echt een probleem met de bezetting