Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Ben niet kleinzierig maar het sonderen (diepte bepalen) gaf steek en de spiraal er in ook. En je kan niet volledig ontspannen door die eendenbek.
Toen die er uit was, was het wel ok.
Vannacht 1x pijnstiller genomen maar meer dan flinke menstruatie pijn was het niet. Vandaag nergens meer last van.
Geen idee hoe andere mensen dit ervaren natuurlijk. Ieder lijf is anders.
MarliesV schreef:Plaatsen ging hier prima en soepel bij de huisarts.
Heb alleen inmiddels dag 10 nog steeds telkens wat buikpijn en afscheiding.
Niet zoveel dat het zorgen opleverd maar blij wordt ik er ook niet van.
Jintexx gebruik je helemaal niets? En ben je wel seksueel actief? Want dan is natuurlijk het ook mogelijk dat je zwanger bent als je menstruatie niet komt.
Mocht je twee weken over tijd zijn, ondanks dat je geen menstruatie hebt gehad zonder pil, dan zou ik een testje doen.
Jintexx schreef:MarliesV schreef:Plaatsen ging hier prima en soepel bij de huisarts.
Heb alleen inmiddels dag 10 nog steeds telkens wat buikpijn en afscheiding.
Niet zoveel dat het zorgen opleverd maar blij wordt ik er ook niet van.
Jintexx gebruik je helemaal niets? En ben je wel seksueel actief? Want dan is natuurlijk het ook mogelijk dat je zwanger bent als je menstruatie niet komt.
Mocht je twee weken over tijd zijn, ondanks dat je geen menstruatie hebt gehad zonder pil, dan zou ik een testje doen.
We zijn wel actief geweest.
Wanneer het meteen raak is is het echt van harte welkom.
Alleen had ik wanneer het zo ver is het nog niet meteen verwacht nu een maand na de laatste pil.
Pfoe 3 weken later
miramii schreef:Jintexx schreef:We zijn wel actief geweest.
Wanneer het meteen raak is is het echt van harte welkom.
Alleen had ik wanneer het zo ver is het nog niet meteen verwacht nu een maand na de laatste pil.
Pfoe 3 weken later
Ik ben tussen stoppen en zwanger niet ongesteld geweest, was na twee weken al raak, dus wie weet.
CairnTerrier schreef:Maar, je je lichaam kan toch ook lang nodig hebben om weer te herstellen van de hormonen en vanzelf ongesteld te worden? Een maand uitblijven nadat je weer ongesteld had moeten worden vind ik nog niet zo spannendeerlijk gezegd, omdat ik weet dat het lichaam ook tijd nodig kan hebben.
miramii schreef:CairnTerrier schreef:Maar, je je lichaam kan toch ook lang nodig hebben om weer te herstellen van de hormonen en vanzelf ongesteld te worden? Een maand uitblijven nadat je weer ongesteld had moeten worden vind ik nog niet zo spannendeerlijk gezegd, omdat ik weet dat het lichaam ook tijd nodig kan hebben.
Zeker. In mijn omgeving duurde het bij de meesten 0,5 tot 3 jaar tot ze zwanger raakten. Ik ben dan ook gestopt met de gedachte: duurt minimaal een jaar. Zwanger worden is gewoon mega onzeker, je weet het gewoon niet. Maar het kan dus wel super snel. Ik schrok dus ook toen ik positief testte (welkom, maar totaal niet vanuit gegaan), dat het zo snel ging is meer de uitzondering dan de regel.
CalipsoLover schreef:miramii schreef:
Zeker. In mijn omgeving duurde het bij de meesten 0,5 tot 3 jaar tot ze zwanger raakten. Ik ben dan ook gestopt met de gedachte: duurt minimaal een jaar. Zwanger worden is gewoon mega onzeker, je weet het gewoon niet. Maar het kan dus wel super snel. Ik schrok dus ook toen ik positief testte (welkom, maar totaal niet vanuit gegaan), dat het zo snel ging is meer de uitzondering dan de regel.
Mijn huisarts raadt altijd aan om ruim een jaar te stoppen voor je zwanger wil worden omdat dan pas alles "uit je lijf is", ook omdat je eierstokken in een koelkast worden gestoken door de pil, dus bij wijze van spreken als je met 15 op de pil ging en op 25 stopt zijn je eierstokken nog steeds "15 jaar".