Dilan93 schreef:En als je nu eens zelf een onderbroek ontwerpt? Reclametekst: De antikontkruiper, dé slip zonder pleinvrees.
Wordt je misschien nog rijk van ook .
beschikbaar in de kleuren wit en rosbief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Vind het wel heel opvallend hoe oordelend mensen zijn over het dragen van strings "kan je beter geen onderbroek dragen" um ik schijt niet in mijn broek hoor. Misschien dat je na zoveel azijn daar wel last van krijgt maar? En na het moederschap mag het ook niet meer?Jeetje al heb je een flubberkont laat het lekker zien en draag wat je fijn vind. En al heb je 8 kinderen gebaard dan nog ben je sexy en mag je ook lingerie dragen.
MarjanB schreef:Ok, you Made my day![]()
Geniaal topic en m’n vriend die keek nogal raar toen ik het over rosbief en ondergoed had.Kan je helaas niet helpen al jaren fan van de Hema meuk zonder harde randjes (3 pak welke je ook in hipsters enz hebt)
Indi_Vito schreef:Ik snap die string ook niet hoordaarmee ben ik de hele dag bezig dat ding uit m'n naad te halen en die schuurt ook nog eens m'n gat open (die schijnbaar gevoelig is) kan ook niet tegen met wc papier afvegen
candalisa schreef:Wat een heerlijke topic om zo voor het slapen gaan even op bed door te lezen!! TS je zou zo een cabaretier kunnen worden heerlijk om
Na te luisteren’
ZoeyDercks schreef:Ik volg even voor DE tip!
Alles met ook maar iets van een randje rijd ik mezelf mee open. Alles wat niet katoen is krijg ik jeuk vanook met kleding dus niks bijzonders.
En altijd als ik afstap even heel genant de boel weer rechttrekken want die onderbroeken zijn schaduwdieren ofzo??
bigone schreef:MarlindeRooz schreef:Vind het wel heel opvallend hoe oordelend mensen zijn over het dragen van strings "kan je beter geen onderbroek dragen" um ik schijt niet in mijn broek hoor. Misschien dat je na zoveel azijn daar wel last van krijgt maar? En na het moederschap mag het ook niet meer?Jeetje al heb je een flubberkont laat het lekker zien en draag wat je fijn vind. En al heb je 8 kinderen gebaard dan nog ben je sexy en mag je ook lingerie dragen.
Jij oordeelt net zo goed. Vind een string gewoon absoluut niet fijn en voor je algemene ontwikkeling, kinderen baren hoeft geen flubberkont te betekenen, die krijg je inderdaad eerder van die zakken chips.
8nnemiek schreef:Ik vind de boxers van de action nog steeds het fijnst, die kleurige. Andere merken kruipen bij mij ook vaak omhoog, maar deze niet.
Sintara schreef:Inlegkruisjes en ander maandverband, bibbers! Wie die dingen heeft bedacht.. Zeker met paardrijden gaan die plakstrippen alle kanten op en plakken dan op mij een stuk beter dan op mijn broekno thank you