Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 16:10

Dilan93 schreef:
En als je nu eens zelf een onderbroek ontwerpt? Reclametekst: De antikontkruiper, dé slip zonder pleinvrees. :D

Wordt je misschien nog rijk van ook . :))

beschikbaar in de kleuren wit en rosbief :')

Sure_lee

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 16:14

Dan ook nog medium, rare en well done?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 16:17

Sure_lee schreef:
Dan ook nog medium, rare en well done?

Is dat voor je lichtere en zwaardere dagen :Y)
Of de hoeveelheid rosbief

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 16:18

Of de kleur van de rosbief? daar zit volgens mij ook verschil in :+ _O-

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 17:28

MarlindeRooz schreef:
Vind het wel heel opvallend hoe oordelend mensen zijn over het dragen van strings "kan je beter geen onderbroek dragen" um ik schijt niet in mijn broek hoor. Misschien dat je na zoveel azijn daar wel last van krijgt maar? En na het moederschap mag het ook niet meer? := Jeetje al heb je een flubberkont laat het lekker zien en draag wat je fijn vind. En al heb je 8 kinderen gebaard dan nog ben je sexy en mag je ook lingerie dragen. :+

Jij oordeelt net zo goed. Vind een string gewoon absoluut niet fijn en voor je algemene ontwikkeling, kinderen baren hoeft geen flubberkont te betekenen, die krijg je inderdaad eerder van die zakken chips.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 17:49

Sure_lee schreef:
Of de kleur van de rosbief? daar zit volgens mij ook verschil in :+ _O-

Er gaat nu echt een nieuwe wereld voor me open :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 18:29

Gat in de markt haha! De bokt rosbief slip :D

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 19:28

Ok, you Made my day _O-

Geniaal topic en m’n vriend die keek nogal raar toen ik het over rosbief en ondergoed had. :') Kan je helaas niet helpen al jaren fan van de Hema meuk zonder harde randjes (3 pak welke je ook in hipsters enz hebt)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 19:38

MarjanB schreef:
Ok, you Made my day _O-

Geniaal topic en m’n vriend die keek nogal raar toen ik het over rosbief en ondergoed had. :') Kan je helaas niet helpen al jaren fan van de Hema meuk zonder harde randjes (3 pak welke je ook in hipsters enz hebt)

Is die kerel van jou niks gewend, dan? }:)

Ik ben al jaren fan van Schiesser ondergoed maar ik merk wel dat als ze ouder worden en dus toch wat verwassen raken, dat ze dan soms toch de neiging krijgen om zich te verstoppen. Alsof ze met de leeftijd zich ook gaan schamen voor hun voorkomen :D

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 19:41

Hahahaha met mij is ie wel wat gewend maar dat mensen dit soort dingen op bokt zetten :') nee dat kent hij niet hihihi

Maakte ikke jij was toch een man?

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 20:27

Ik snap die string ook niet hoor :') daarmee ben ik de hele dag bezig dat ding uit m'n naad te halen en die schuurt ook nog eens m'n gat open (die schijnbaar gevoelig is) kan ook niet tegen met wc papier afvegen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 20:44

Indi_Vito schreef:
Ik snap die string ook niet hoor :') daarmee ben ik de hele dag bezig dat ding uit m'n naad te halen en die schuurt ook nog eens m'n gat open (die schijnbaar gevoelig is) kan ook niet tegen met wc papier afvegen _O-

Voor je gat moet je ook gewoon zo’n sproeiertje voor langs het toilet aanschaffen :Y)

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 23:42

Wat een heerlijk topic :+
Zeker met paardrijden kan het echt enorm pijnlijk worden als mijn onderbroek verkeerd schiet. Tot bloedens toe...
Ik heb nu weer onderbroeken van de Zeeman, eens kijken of die geen pleinvrees krijgen.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 00:14

Wat een heerlijke topic om zo voor het slapen gaan even op bed door te lezen!! TS je zou zo een cabaretier kunnen worden heerlijk om
Na te luisteren’

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 00:19

S8903N schreef:
Lay_D schreef:
Heb je dan niet gewoon een te kleine maat genomen?
Ik heb nooit dat de string de voorkant erin kruipt.

Hoge zeg ik dit netjes...: sommige vrouwen hebben gewoon een rijkelijk belegd broodje rosbief _O-

Dit is toch wel één van de hoogtepuntjes van bokt :')

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 00:20

Ik volg even voor DE tip!
Alles met ook maar iets van een randje rijd ik mezelf mee open. Alles wat niet katoen is krijg ik jeuk van :+ ook met kleding dus niks bijzonders.
En altijd als ik afstap even heel genant de boel weer rechttrekken want die onderbroeken zijn schaduwdieren ofzo??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 01:09

candalisa schreef:
Wat een heerlijke topic om zo voor het slapen gaan even op bed door te lezen!! TS je zou zo een cabaretier kunnen worden heerlijk om
Na te luisteren’

Dank u dank u :D Day wordt een nieuwe optie voor mijn carrière switch!

ZoeyDercks schreef:
Ik volg even voor DE tip!
Alles met ook maar iets van een randje rijd ik mezelf mee open. Alles wat niet katoen is krijg ik jeuk van :+ ook met kleding dus niks bijzonders.
En altijd als ik afstap even heel genant de boel weer rechttrekken want die onderbroeken zijn schaduwdieren ofzo??

Schaduwdieren met pleinvrees (misschien wel een van de fantastic beasts van mevrouw Rowling :P ).
Met een goede string reed ik eigenlijk nooit mijn kont kapot. Wel eentje met kanten bovenrand dan (heb ik een paar berichten terug gepost) en drie vingers breed zodat de rosbief niet ontsnapt.

Als echt niks meer werkt: inlegkruisje in je rijbroek plakken en dan zonder ondergoed.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:53

Ja die touwtjes gaan alleen maar snijden :+
Die gaan waar ze niet gaan kunnen.

Een inlegkruisje in rijbroek is nietens zo'n gek idee. Dat gaan we eens proberen :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:06

Ik kan echt niet tegen inlegkruisjes. Die kruipen bij mij dan weer overal in waar je ze niet wilt hebben....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:23

bigone schreef:
MarlindeRooz schreef:
Vind het wel heel opvallend hoe oordelend mensen zijn over het dragen van strings "kan je beter geen onderbroek dragen" um ik schijt niet in mijn broek hoor. Misschien dat je na zoveel azijn daar wel last van krijgt maar? En na het moederschap mag het ook niet meer? := Jeetje al heb je een flubberkont laat het lekker zien en draag wat je fijn vind. En al heb je 8 kinderen gebaard dan nog ben je sexy en mag je ook lingerie dragen. :+

Jij oordeelt net zo goed. Vind een string gewoon absoluut niet fijn en voor je algemene ontwikkeling, kinderen baren hoeft geen flubberkont te betekenen, die krijg je inderdaad eerder van die zakken chips.

Maar dat is het punt
Als je zelf een string niet fijn vind
Prima toch?
Maar als je die wel fijn vind
Ook dikke prima
En wat een ander daar van vind?
Dikke boeiend

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:26

Maffe meiden hier :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:29

8nnemiek schreef:
Ik vind de boxers van de action nog steeds het fijnst, die kleurige. Andere merken kruipen bij mij ook vaak omhoog, maar deze niet.

Mee too.

En meiden wat een geweldig hilarisch topic. Die titel en de openingspost _O- echt fantatsisch!

Over de string, ooit in mijn hele arme tijd was ik zo blij dat ik onderbroekjes in de uitverkoop zag en heb een hele zooi voor paar piek gekocht. Jullie raden het al, waren allemaal stringetjes. Ruilen mocht niet meer, en geld voor nieuwe had ik toen niet. Dus ik heb ze allemaal gedragen en ik vond ze echt heerlijk zitten. EN wat me opviel, ik die altijd totaal door reed met paardrijden, had daar totaal geen last meer van. Dat vond ik wel heel opmerkelijk.
Ik heb nog steeds stringetjes uit die tijd en ik draag ze gewoon op. Dus ik draag beiden nu en beiden bevallen goed, en een rok heb ik zelden of nooit aan. Veels te onhandig . Ik zweer bij strakke jeans. Dus of je nu een meisje bent, mama, of oma, gewoon lekker dragen wat je fijn vind en de wereld de vork geven :Y)
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 10-12-20 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:29

Dames...

Bedenk wel, als je uit je rijbroek scheurt of je hebt een ongeval, dat enkel en alleen zo'n inlegkruisje weleens voor hele awkward momenten kan zorgen bij je toeschouwers _O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:32

Inlegkruisjes en ander maandverband, bibbers! Wie die dingen heeft bedacht.. Zeker met paardrijden gaan die plakstrippen alle kanten op en plakken dan op mij een stuk beter dan op mijn broek >;) no thank you

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:38

Sintara schreef:
Inlegkruisjes en ander maandverband, bibbers! Wie die dingen heeft bedacht.. Zeker met paardrijden gaan die plakstrippen alle kanten op en plakken dan op mij een stuk beter dan op mijn broek >;) no thank you

Komt dat inlegkruisje los, geraakt omgedraaid en kleeft lekker in/tussen je rosbiefje.

Ik heb beeld :') (en de slappe lach)

edit: heb je wel gratis epilatie...