Sleutelbeen gebroken. Keuze operatie of niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleeke

Re: Sleutelbeen gebroken. Keuze operatie of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 16:11

Hoe gaat het nu met je ?

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-20 19:10

Gaat elke dag een stukje beter. Heb over het algemeen weinig pijn. Rustig aan bewegen opbouwen, krijg vooral last van spierpijn in mijn arm omdat die zolang in de sling heeft gehangen.

De wond geneest mooi en snel, heb er nog wel een pleister over omdat mn kleding er anders overheen schuurt en dat is heel irritant.

Volgende week donderdag controle met rontgenfoto, als dan alles er goed uit ziet mag ik verder met bewegen opbouwen via de fysio krijg ik dan oefeningen mee.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 16:51

Goed om te horen. Leuk om het topic terug te lezen of je twijfels en dat het nu zo goed is gegaan.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 16:57

Ik heb in 2010 een plaat met 8 schroeven op mijn sleutelbeen gekregen. Hij lag in meerdere stukken. Ik wacht op dit moment op de operatie om de plaat eruit te laten halen. Zolang je geen last heb zou ik het zeker laten zitten voor zolang het kan. Ik heb na 11 jaar dat mijn schouder stukje uit de kom gaat en het is nu vervelend met liggen en tillen. Mijn operatie is nu 3x verschoven en nu voor onbepaalde tijd uitgesteld ivm corona