Opgelucht zeker Peelie!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
akishino schreef:Ik vond de test wel meevallen. Bij de keelswap wel kokhalsneiging, maar was zo klaar. Door een beetje misvormd neusbot/tussenschot doordat mijn neus een paar keer gebroken is, kwamen ze mijn ene neusgat niet ver genoeg in, dus moest de andere. Niet prettig, maar ik vond het niet pijnlijk. Uitslag 30 uur later, negatief.
Schemerdier schreef:Bedankt voor de geruststelling (bijna) iedereenik heb echt geen probleem met bloed prikken, uitstrijkje of wat dan ook, maar om de een of andere reden hebben hier de 'horrorverhalen' me wel afgeschrikt ofzo
Opgelucht zeker Peelie!
Carol_Beer schreef:Zat eraan te denken om te testen maar nah, doen ze gwn om de cijfers omhoog te gooien en als minder mensen zich laten testen zijn er minder besmettingen
Pandora2 schreef:Carol_Beer schreef:Zat eraan te denken om te testen maar nah, doen ze gwn om de cijfers omhoog te gooien en als minder mensen zich laten testen zijn er minder besmettingen
Geweldige bijdrage aan dit topic.![]()
Verstand is één van de dingen die het beste verdeeld is in de wereld. Iedereen denkt er genoeg van te hebben ...
sorry deze kon ik niet laten liggen
Pandora2 schreef:Carol_Beer schreef:Verstandige mensen doen zelf onderzoek naar de feiten ipv de krantenkoppies blind te volgen schat
Jeetje... schat ? Iets minder snuiven misschien![]()
![]()
Zelf onderzoek doen ?Het wordt alsmaar beter.
Verkeerde topic trouwens. Er is een viruswaanzin topic ook
Schemerdier schreef:Verstandige mensen beseffen dat hun kennis van een onderwerp niet even groot is als mensen die daarvoor gestudeerd hebben en er jaren mee bezig zijn. Dus behalve als je een viroloog of iets dergelijk bent laat je het 'onderzoek' misschien beter aan hen over, en lees jij enkel hun conclusies (al dan niet in de krant)
Carol_Beer schreef:Zat eraan te denken om te testen maar nah, doen ze gwn om de cijfers omhoog te gooien en als minder mensen zich laten testen zijn er minder besmettingen
jobamara schreef:Carol_Beer schreef:Zat eraan te denken om te testen maar nah, doen ze gwn om de cijfers omhoog te gooien en als minder mensen zich laten testen zijn er minder besmettingen
Door mensen zoals jij zijn er strengere maatregelen. Ga is bij de ziekenhuizen langs en steek bij verplegend personeel is je licht op.
Schemerdier schreef:'Een hoop', nou nu ben ik overtuigd hoor. Daarnaast weet je uiteraard dat men in de wetenschap nooit luistert naar 1 persoon die iets beweert, maar dat iets pas 'vaststaat' wanneer verschillende onderzoeken en wetenschappers tot dezelfde conclusie komen (maw: er moet een ruime consensus over iets bestaan).
Schemerdier schreef:Het is gebeurd, en het viel inderdaad wel mee! Ik trok me wel een beetje achteruit uit reflex, kreeg wat tranende ogen en de 3 seconden duurden wel heel langmaar uiteindelijk stelt het niet zo heel veel voor. Het deed me denken aan wanneer je in een zwembad ofzo water via je neus binnenkrijgt; een raar prikkelend gevoel maar echt pijnlijk nu ook weer niet.
Nu duimen voor een negatieve uitslag, want de boodschappen zijn op en ik moet naar de faculteitsbibliotheek om een paper af te kunnen maken