Vandaag helaas niet aan toegekomen, moest naar de tandarts, dus het is haar schuld dat ik geen 30 minuten bewogen heb vandaag!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vanochtend nog even facetime-geplankt met die vriend en vanavond gaan we nog even ons 'riedeltje' doen. Dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag haha.
? Wandelen met paard deed ik vroeger ook nog weleens, maar ik heb geen paard meer dus dat gaat niet. Maar snap wel dat dat een fijne bezigheid is
. En dan tussendoor even heerlijk op een grasveldje van het zonnetje genieten natuurlijk
.
XxLMMxX schreef:Ik heb niks uitgevoerd vandaag, ik meld het nu maar alvast. Ik kwam gehaast aan bij mijn oude pony om even een buitenritje te maken. Ze lag languit in het land te slapen en toen besloot ik: ik ga erbij liggen en relaxen. Nu richting mijn werk en dan is de dag voorbij. Heb dus niet fanatiek bewogen, maar voel me wel heel ontspannen, en op mijn werk ben ik toch wel in de weer.
Heel veel succes iedereen vandaag met jullie beweegplannen
. En als ik even wil zitten, kan ik even lekker zitten. Met zo'n groep zijn er teveel stoorfactoren voor me en zou ik het binnen no time niet meer leuk vinden
.
. Vandaag wel goed gemaakt: eerst gewerkt, daarna rondje van 10 km geskate, even naar het dorp gewandeld om zonnebrand en aftersun te halen en net naar een vriend gefietst, ijsje gegeten en weer terug gefietst. Geen idee hoeveel km, maar het was een half uurtje enkele reis. Ik vond mezelf wel erg goed bezig