Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:Jintexx schreef:Ik ben ook iemand die meer dan 30kg kwijt wil. Was met mijn coach goed op weg:
februari
[ [url=m/9TkHbv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas heeft het corona en op mijzelf gaan wonen geen goed effect gehad.
Zit nu door alles al 3 weken thuis met een burn-out wat ook een negatief effect heeft op mijn lijf. En ben nu weer +7kg!
Hoop dat wanneer ik mij weer beter voel ik er vol weer voor kan gaan.
Heb nog een lange weg te gaan tot een goed en gezond gewicht.
Mijn BMI bij start was 42![]()
Zat in februari onder de 40, helaas weet ik het nu niet maar is natuurlijk weer omhoog gegaan.
Alles bij elkaar wil ik toch zeker wel 50kg kwijt raken van begin tot eind.
Wauw wat knap! Je ziet echt wel goed het verschil! Zowel je hoofd, armen, buik en benen. En wat knap dat je de foto's durft te plaatsen.
Wat vervelend dat je nu een terugslag hebt, maar probeer de draad weer op te pakken.
Heb je een personal sportcoach gehad o.i.d.?
DeMolenhoek schreef:Hebben jullie dat ook dat je ergens op bezoek gaat en ze standaard een extra schep eten geven? Of dat er een etentje is en ze zeggen: Geef maar aan DMH, die eet dat wel op.
Roosch schreef:Wat betreft dat extra opscheppen daar heb ik gelukkig geen last van: ik krijg maar heel weinig achter mijn kiezen op de een of andere manier.
Pfff frustratie vanmiddag. Mijn crosstrainer lijkt het begeven te hebben.straks komt iemand even samen met me kijken of ie nog te redden valt, maar ik maak zo graag gebruik van dat ding. Super balen en was ook even goed van de mik. Wel besloten dat als deze echt niet meer te fiksen is, ik een nieuwe ga kopen en wel vanavond nog.
Butterfly schreef:Roosch schreef:Wat betreft dat extra opscheppen daar heb ik gelukkig geen last van: ik krijg maar heel weinig achter mijn kiezen op de een of andere manier.
Pfff frustratie vanmiddag. Mijn crosstrainer lijkt het begeven te hebben.straks komt iemand even samen met me kijken of ie nog te redden valt, maar ik maak zo graag gebruik van dat ding. Super balen en was ook even goed van de mik. Wel besloten dat als deze echt niet meer te fiksen is, ik een nieuwe ga kopen en wel vanavond nog.
De timing van die krengen is ook altijd beroerd he...
Ik wil ook wel iets voor thuis, maar ik moet nog even bedenken hoe hij níét als dressboy gaat eindigen
Roosch schreef:Ik werk vanuit thuis inmiddels en probeer per dag tussen 400 en 500 kcal te verbranden. Dat kwam met de inmiddels afgeschreven crosstrainer genaamd Sjef uit op ongeveer 2 keer een kwartier en 1 keer 20 a 25 minuten. Nu weet ik niet hoe betrouwbaar Sjef was, het blijft een kerel he.
purny schreef:Ik had geregeld discussies met mijn collega. Wilde ik eens een broodje kroket kreeg ik naar mijn hoofd dat ik dat niet mocht... Op een gegeven moment ben ik hetzelfde gaan doen.
Kijk als ik een broodje kroket wil dan neem ik dat. Ik ben voldoende in beweging op het werk en dat loop ik er wel af.
Roosch schreef:Ik werk vanuit thuis inmiddels en probeer per dag tussen 400 en 500 kcal te verbranden. Dat kwam met de inmiddels afgeschreven crosstrainer genaamd Sjef uit op ongeveer 2 keer een kwartier en 1 keer 20 a 25 minuten. Nu weet ik niet hoe betrouwbaar Sjef was, het blijft een kerel he.
purny schreef:Ik had geregeld discussies met mijn collega. Wilde ik eens een broodje kroket kreeg ik naar mijn hoofd dat ik dat niet mocht... Op een gegeven moment ben ik hetzelfde gaan doen.
Kijk als ik een broodje kroket wil dan neem ik dat. Ik ben voldoende in beweging op het werk en dat loop ik er wel af.
Dieuwke_ schreef:Ik kom ook voorzichtig om het hoekje kijken. Wat een knappe resultaten komen hier al voorbij, wat fijn dat mensen dat willen delen! Ik wil minimaal 30kg afvallen, mijn ideale zou 37kg zijn maar ik weet dat dat voor mij niet haalbaar is dus dat laat ik los. En met als doel dan ook weer zorgeloos te kunnen paardrijden en weer lekker in mijn vel te zitten