Peuk schreef:Ook gewoon wat dingen uitproberen denk ik. En niet schrikken als je in het begin een uitbraak krijgt. Ik heb zelf de volgende producten:
- EUK 134 0.1%
Deze staat eigenlijk een beetje weg te stoffen in de kast.
- Squalane Cleanser
Voelt prettig aan maar ik was liever mijn gezicht onder de douche, en dit is voor op een droge huid.
- AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution
Deze is heftig maar werkt wel goed. Ik kan dit alleen in de avond gebruiken want ben echt knalrood na de peeling.
- 100% Plant-Derived Squalane
Voor mij werkt dit niet. Duurt me veel te lang voordat het intrekt. Ben er niet weg van.
- Niacinamide 10% + Zinc 1%
Dit is echt mijn holy grail. Dit ben ik als eerste gaan gebruiken en nooit meer mee gestopt.
- “Buffet”
Net besteld. Ben benieuwd of dit werkt voor mij.
- Natural Moisturizing Factors + HA
Ik gebruik nu Weleda gezichtscrème amandel maar ben er niet helemaal weg van. Trekt niet echt fijn in, dus deze proberen.
- Glycolic Acid 7% Toning Solution Tonic
Merk geen verbetering of verslechtering. Soms reageert mijn huid er niet fijn op, dus nu weer Clinique tonic besteld.
Ik heb een vette huid, voornamelijk de T zone en ik heb ook grote poriën en mee-eters. Puistjes af en toe. Daarnaast is mijn huid snel rood en gevoelig.
Mag ik vragen wat de niacinamide voor jou een holy grail maakt? Ben heel benieuwd hiernaar!

Een leerzaam topic.