Meld je aan voor de eerste virtuele bokt run!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Meld je aan voor de eerste virtuele bokt run!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:17

Ik heb hem gelopen. Had ervoor nog een korte training van mijn programma als opwarming gelopen. Het ging echt van geen kanten :+ ik train nooit op deze afstand en al helemaal niet op tempo en dat was ook duidelijk. Even denken of ik hem van de week nog eens loop of het hierbij laat. Zou het nu wel weer beter kunnen inschatten. Woensdag staat er 22 km op het programma dus moet even zien of het nog lukt. Geef mij maar lekker hobbelen over lange afstanden toch zi!

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:20

Ik ben ook meer van de lange duurlopen op relaxt tempo hoor. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:37

Ik ben van nature echt een sprinter. :') Duurlopen heeft heel veel tijd en moeite gekost om daar enigszins aan te wennen en lol in te krijgen. Tot ik een paar jaar geleden de zenuwen in m’n onderrug beschadigde, en sindsdien red ik de 10km niet eens meer. Als ik te vaak hardloop is zelfs 5km al teveel gevraagd. -O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:42

Afstanden vind ik makkelijk, maar tempo en diep gaan zijn mijn ding niet. Ik kan ook geen bergen af wandelen. Echt een giraf op stelten.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:53

Oh jongens. :') Ik dacht dat ondanks de spierpijn dat het echt super lekker ging. Ik razend enthousiast! ......

5,2km in 39 minuten... :') Wie o wie verslaat dit?

Maar ik heb al meer gelopen dan gewandelt deze keer en was toch 2 minuten sneller dan vorige week en al 7 minuten sneller vergeleken met twee weken terug. Woensdag poging twee. :+

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:18

Ik heb toch wel even een PR gelopen vandaag! 5 km in 25:23 min 5:04/km. Doel niet gehaald om onder de 25 min te komen, maar alsnog! :D

Ik wacht even met het inleveren, misschien dat ik hem van de week wel binnen de 25 min kan lopen :+

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:27

Oh wacht maar Neverland, daar ga ik wel overheen. Een bejaarde met een rollator haalt mij nog in. :D (Heb een slechte knie)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 20:32

Jullie zijn allemaal goed bezig toppers! Ik mis de smiley van de gespierde arm :')

Votti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:38

Ooh ik heb echt een hekel aan duurloop. Heb in 2014 de marathon gedaan en vond het trainen ervoor en de marathon zelf echt vreselijk. Ben er trots op maar voel me veel beter bij kort en diep gaan, ben ook echt een explosieve sporter :):)
Vind het echt leuk om te zien hoeveel verschillende sporters hier zijn, dat we allemaal anders trainen en met een ander doel!!
Zet m op allemaal, hoe hard je ook gaat, je mag er trots op zijn!! *\o/* *\%/*

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:45

Nou hier komt mijn verslagje hoor! Vind het wel leuk om even te vertellen hoe het is gegaan :Y)

Nadat ik vorige week dit topic had gezien, heb ik toen eens even getest of ik überhaupt 5K kon lopen aan één stuk. Ben pas sinds een paar weken weer wat intensiever aan het lopen, heb altijd periodes dat ik weken loop en dan weer weken niet. Maar ben echt nog een beginner qua afstanden en tempo.
Vorige week 5K gelopen in 36:18. Wel heel rustig gelopen, dus mijn doel voor de Bokt run was 35 minuten.

Ik was vorige week ook voor het eerst naar het bos gelopen via een fietspad met zulke bruine kiezeltjes, een rondje bos gedaan en weer via dezelfde weg terug. Geen idee wat voor ondergrond dat precies is, maar voorheen liep ik altijd gewoon een rondje op asfalt. Het verbaasde hoe veel fijner ik hierop loop. Ook het bos vind ik heerlijk, ik ben dan veel meer bezig om op de grond te letten en te zorgen dat ik niet struikel over boomstronken :+ En voor mijn gevoel gaat de tijd dan veel sneller dan het saaie asfalt rondje.

Dusss 5K in 35 min. Ik had vooraf bekeken dat ik dan 7 min/km moet lopen. Hop, gaan met de banaan en om de 500m audiosignaal zodat ik kon inschatten of ik daar onder zat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies mee kreeg hoe hard ik ging, alleen dat ik gemiddeld onder die 7 min/km zat. Heerlijk gelopen, was zo bij het bos, rondje bos en weer op de terugweg. Toen heb ik even gespiekt op mijn mobiel en zag ik dat ik pas op 28 minuten zat (rond de 4.2km). Toen heb ik even mijn snelheid wat opgeschroefd want merkte dat ik best wat harder kon. Af en toe gekeken op mijn mobiel, en naarmate het einde in zicht kwam wilde ik onder de 33:30 finishen. Dat is helaas net niet gelukt ondanks mijn eindsprintje, maar wel heel tevreden!

Ik wilde vooral hieraan mee doen om te kijken hoe ik er voor sta. Al met al, ik kan toch wat harder dan dat ik zelf denk. Bosrondje vind ik ook top, dus dat ga ik erin houden. Heel blij hiermee, ondanks dat het echt niet zo snel is :+ . Mijn doel is om in september ongeveer 5K in 30 minuten te kunnen lopen, dus dit was een mooi opstapje *\o/* Ik denk ook wel dat ik nog wel wat sneller zou kunnen lopen, maar dat was niet mijn doel hiervoor, dus ik ga hem inleveren :D

Afbeelding
Afbeelding

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:47

46 minuten _O- Vond het echt taai. Ik woon hier ook pas een week, wist helemaal de weg niet hier. Wel een mooie route gevonden en een stuk 2 x gedaan. :D

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:52

Wat een leuk verslag DoretteK! :) Super goed gedaan. *\o/*
En lopen in het bos is ook heerlijk. <3

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:54

Mooie tijden hoor. Ik had nu 30:47. Wil daar heel graag nog een minuut afdoen dus denk dat ik nog een poging waag.

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 22:01

Wat is iedereen goed bezig! Vin het leuk om te zien dat er ervaren lopers tussen zitten met tijden < 30 min en dames die nog niet zo ver zijn. Het verhaal van iedereen maakt het leuk om te lezen *\o/*

Voor mij staat er voor morgen eigenlijk een duurloop van 80minuten op het programma... Twijfel nog of ik het eerste interval ga klokken op 5km en daarna door ga of dat ik einde van de week een los rondje 5km doe.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 22:05

Goed bezig iedereen!!! Vergeet niet jullie resultaat aan mij te pb'en, dan kom je ook in ons overzichtje!

Leuk om te lezen hoe het iedereen vergaat, top!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 22:18

DoretteK, wat een leuk verslag! Goed gedaan zo'n verbetering.

Cookies, ik zou het nog een keer proberen nu je de route beter weet, misschien lukt het dan nog iets sneller. Wie weet. Ik loop zelf automatisch langzamer als ik de weg niet goed ken.

Ik ben trots op iedereen die meedoet en zijn grenzen een stukje verlegt voor deze run!

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 00:21

Wauw wat veel mensen die al zijn gegaan! En mensen die het nog een keer gaan proberen om er overheen te gaan tof!!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 09:31

Vers van de pers mensen! Twee minuten van mijn p.r. afgelopen. En dat deed pijn!

Afbeelding

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 09:37

Zo motiverend om iedereen zijn tijd te zien. Ik ga normaalgezien deze avond een poging wagen. :D

Votti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 09:53

SV, gefeliciteerd! Diep gaan doet altijd pijn maar geeft wel veel voldoening, en je het het maar mooi zonder haas gedaan, goede prestatie!

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 10:35

Wat een goede tijden komen hier voorbij! :wow:

Ik zag dit topic al eerder voorbij komen, maar omdat ik pas sinds vorige week ben begonnen met hardlopen durfde ik het niet aan om mee te doen. Maar het ging vanochtend zo lekker dat ik de 5 km heb gehaald *\%/* in 32:26

Afbeelding

Afbeelding

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 10:43

Wauw beide heel netjes! Wat een tijd ook 23.19 Whooh!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 11:34

Oedie heel knap gedaan zeg!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 11:44

Ik zie dat ik in mijn endorfine wazigheid per ongeluk in het hardlooptopic heb gepost ipv hier. :')
Dus ik copypaste even mijn post.

---------------

Wij hebben ons rondje vanmorgen gedaan! <3
Afbeelding

Doel was om onder de 35 te blijven maar zonder lopen gaat er blijkbaar toch veel meer van je tijd af hahaha. We liepen ook gewoon lekker. Ik ben nog helemaal geen ervaren loper (8 weken bezig) dus heel blij met het resultaat!

Afbeelding

Verder gaat het goed met me hoor :+

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:35

Simoonzel schreef:
Ik zie dat ik in mijn endorfine wazigheid per ongeluk in het hardlooptopic heb gepost ipv hier. :')
Dus ik copypaste even mijn post.

---------------

Wij hebben ons rondje vanmorgen gedaan! <3
[ [url=m/paKUaY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Doel was om onder de 35 te blijven maar zonder lopen gaat er blijkbaar toch veel meer van je tijd af hahaha. We liepen ook gewoon lekker. Ik ben nog helemaal geen ervaren loper (8 weken bezig) dus heel blij met het resultaat!

[ [url=m/3PrV4b.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder gaat het goed met me hoor :+

Knap hoor, onder de 30! En wat een leuke hond heb je :D