Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Mag ik hier even de volgende vraag stellen?
Door de hoeveelheid ontsmettingsmiddel, wassen, zeep en handschoentjes zien mijn handen er nu zo uit:
Het doet behoorlijk pijn en brandt heel erg. Ik kan ze natuurlijk niet invetten nu want dan kan ik geen handschoentjes meer aan, maar iemand misschien nog tips voor als ik straks thuis kom of voor de nacht? Ik heb het gevoel alsof mijn handen in de fik staan.
Spoiler:
[ [url=m/M9rUJC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yNmelG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lXShxO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Desi_2409 schreef:Ik werk in een dierenkliniek en wij bewaren onze mondkapjes, deze sparen we op en autoclaveren ze dan zodat ze weer steriel zijn en kunnen ze dan opnieuw gebruiken. Uiteraard gebruik je alleen je eigen mondkapjes en het kan natuurlijk niet oneindig.. . Is zoiets ook niet mogelijk in ziekenhuizen?
lnvdh schreef:Bij ons ook echt geen optieflow/NIV? combivent.. Bij ons hebben ze een corona Planbureau opgestart waarbij je aangeeft wanneer je extra kan werken..
Paardenfan25 schreef:Sterkte allemaal, jullie doen super goed werk!! Lees paar keer dat jullie geen thermometer hebben. Ik heb een standaard extra hier nog in verpakking. Stuur ff pb dan stuur ik hem op. Worden er nu ook verpleegkundigen /artsen omgeschoold tot IC ER?
Giolli schreef:Mag ik hier even de volgende vraag stellen?
Door de hoeveelheid ontsmettingsmiddel, wassen, zeep en handschoentjes zien mijn handen er nu zo uit:
Het doet behoorlijk pijn en brandt heel erg. Ik kan ze natuurlijk niet invetten nu want dan kan ik geen handschoentjes meer aan, maar iemand misschien nog tips voor als ik straks thuis kom of voor de nacht? Ik heb het gevoel alsof mijn handen in de fik staan.
Spoiler:
[ [url=m/M9rUJC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yNmelG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lXShxO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eloya schreef:Hier nogsteeds rustig, wel veel onrust door de lockdown op de ouderen afdeling waar ik werk. dit is preventief om hen te beschermen. Maar ze vinden het lastig begrijpen en willen graag naar buiten.
Zelf vind ik het ook lastig of ik nou wel of niet kan gaan wandelen buiten. Ik doe het met voldoende afstand en op rustige plekken. Wanneer met iemand samen ruime afstand tussen elkaar. MAar we zijn ook huisgenoten.
Met mijn werk zit ik nu hele dagen binnen.. ik heb het af en toe ook nodig om even een frisse neus te halen..
Vind het wel verkeerd van de dagjesmensen die er een vakantie van maken... dat is zeker niet de bedoeling. Maar een lange wandeling in het bos kan nog wel toch? met de regels in acht genomen.
moonsparkle schreef:Is er eigenlijk een mogelijkheid dat er artsen te kort komen?
magicmist schreef:tokedri schreef:Ik heb een aantal keer gelezen dat testen vals negatief kunnen zijn
dat klopt, hier is dat gebeurd. testen zijn herhaald en waren de 3e en 4e keer positief