Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb dit met mijn moeder meegemaakt, zij had longkanker die uitzaaide naar het hersenvlies. Het is onvoorstelbaar heftig. Pas goed op jezelf

z’n eerste verzoekje is heldere kippen bouillon, dus dat ga ik morgen maar eens maken. 
Gombal schreef:Wat ontzettend goed van je . Het zijn juist de kleine zorgzame en liefdevolle dingen die t voor iemand doen.
Ben wel een groot beetje jaloers op jou pan …. Waar vind ik die ?
Mooie pan hè! Is van BK, een Indigo soeppan. Ze hebben hem ook in het groen, crème en zwart. Dit is de mijne! https://bk.nl/products/indigo-soeppan-blauw
hij heeft wel erg weinig energie, hij had de hele dag op bed gelegen en hij is misschien 2 uur geweest en toen gelijk weer naar bed gegaan haha. Maar ik ben zo blij dat hij toch heeft kunnen komen

En veel plezier volgende week!
m’n moeder en ik hebben samen een lekker diner gekookt en voor m’n vader hadden we ook allerlei lekkere zachte dingetjes gemaakt die hij kon eten. Hij zat er helemaal vol van
het liefst wil ik natuurlijk dat hij wat opknapt, maar voor hem hoop ik dat het niet te lang duurt allemaal. Hij hoopt zelf dat hij in z’n slaap wegglijdt.