Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrow_Less schreef:Net even weer een dipje
Na de licht positieve resultaten van de afgelopen twee dagen is vandaag alles weer enorm gestegen. Ik heb weer zo een gevoel van angst dat me overmand. Angst om ziek te worden, dat ik mijn familie/vriend nog langer moet missen, dat ik geen huis meer ga kunnen kopen,...
Ik wil gewoon dat alles weer normaal is, zonder angst kunnen leven *zwaar snotterend*
germie schreef:Ik ben echt zo enorm toe aan vakantie. Ik hoop echt dat de reiswereld in mei weer reizen verkoopt. Eigenlijk boek ik nu het liefst al direct. Hier hou ik het gewoon niet vol. Ik hou exact bij wat ik nu niet kan doen en moet dat van mijzelf dubbel inhalen. Dat doe ik bij ziekte ook altijd, maar nu lijkt het oneindig lang te duren. Ik moet van mezelf linksom of rechtsom op 100 duiken zitten op 1 juli (aantal duiken gemaakt in 2020), en ik zit nog maar op 30 ofzo. Ik maak elk jaar 200 tot 250 duiken en ben niet van plan hier ook maar iets aan toe te geven. Dan straks maar een burnout, want dit trek ik toch ook al niet. Er zit totaal geen lol meer in het leven zo. Je kunt in principe nog wel duiken, maar lesgeven wordt zo wel lastiger.
germie schreef:Ik ben echt zo enorm toe aan vakantie. Ik hoop echt dat de reiswereld in mei weer reizen verkoopt. Eigenlijk boek ik nu het liefst al direct. Hier hou ik het gewoon niet vol. Ik hou exact bij wat ik nu niet kan doen en moet dat van mijzelf dubbel inhalen. Dat doe ik bij ziekte ook altijd, maar nu lijkt het oneindig lang te duren. Ik moet van mezelf linksom of rechtsom op 100 duiken zitten op 1 juli (aantal duiken gemaakt in 2020), en ik zit nog maar op 30 ofzo. Ik maak elk jaar 200 tot 250 duiken en ben niet van plan hier ook maar iets aan toe te geven. Dan straks maar een burnout, want dit trek ik toch ook al niet. Er zit totaal geen lol meer in het leven zo. Je kunt in principe nog wel duiken, maar lesgeven wordt zo wel lastiger. En het reizen mis ik echt al helemaal. Het is gewoon echt totaal uitzichtloos.
germie schreef:NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, ik laat met niets aanpraten. Ik vertel gewoon hoe ik me voel en meer niet. Ik kom er echt zelf wel uit. PUNT. Ik ben niet gek, ik heb echt niet van die zielenlikkers nodig. Ik vind gewoon dat alles zo snel mogelijk weer moet draaien.
Ik respecteer de regels, maar zie geen enkel probleem met een soloduikje waar een ander een rondje wandelt. En gelukkig mag dat gewoon.
germie schreef:NEE, NEE, NEE, NEE, NEE, ik laat met niets aanpraten. Ik vertel gewoon hoe ik me voel en meer niet. Ik kom er echt zelf wel uit. PUNT. Ik ben niet gek, ik heb echt niet van die zielenlikkers nodig. Ik vind gewoon dat alles zo snel mogelijk weer moet draaien.
Ik respecteer de regels, maar zie geen enkel probleem met een soloduikje waar een ander een rondje wandelt. En gelukkig mag dat gewoon.
germie schreef:Ik moet doelen stellen en ja, daarin ga ik heel ver. Ik kan ook rustig om dat aantal te halen gewoon 5 duiken op 1 dag maken. Dan si het niet meer leuk, maar omdat het moet moet het. Zo zit ik in elkaar. Ja, dan ben ik kapot en als ik dan nog andere dingen moet doen (want tja, als alles tot 6 april stilligt, dan moet je al 3 weken inhalen), dan wordt dat wel veel. Dat betekent dus 2 uurtjes slaap straks ofzo.
Niece schreef:germie schreef:Ik moet doelen stellen en ja, daarin ga ik heel ver. Ik kan ook rustig om dat aantal te halen gewoon 5 duiken op 1 dag maken. Dan si het niet meer leuk, maar omdat het moet moet het. Zo zit ik in elkaar. Ja, dan ben ik kapot en als ik dan nog andere dingen moet doen (want tja, als alles tot 6 april stilligt, dan moet je al 3 weken inhalen), dan wordt dat wel veel. Dat betekent dus 2 uurtjes slaap straks ofzo.
Niet om het een of ander maar dit klinkt zeker wel problematisch. Als het zo'n dwang is, is het niet meer goed. Ik heb net moeite gedaan (net zoals een heleboel bokkers) om met respect op je te reageren en het je uit te leggen, neem alsjeblieft dan ook even de moeite om het te lezen en er over na te denken.Wie weet kom je toch op een inzicht dat jou wat meer rust gaat geven in deze situatie.
germie schreef:Ik moet doelen stellen en ja, daarin ga ik heel ver. Ik kan ook rustig om dat aantal te halen gewoon 5 duiken op 1 dag maken. Dan si het niet meer leuk, maar omdat het moet moet het.