Contact zus verbroken wegens onenigheid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:28

CharleyT schreef:
Wees duidelijk en recht door zee, politiek correct geneuzel is er al genoeg in de wereld.

Ik ben het met je eens hoor, dat je moet kunnen zeggen wat je denkt en voelt of vindt, alleen kan helaas lang niet iedereen daar tegen.
Je zou mogen verwachten dat een familieband wel tegen een stootje kan, dat juist zij diegene zijn die weten hoe je bent, maar de praktijk wijst jammer genoeg te vaak uit dat het niet zo is. Het is natuurlijk erg jammer dat er dan geen contact is voor hopelijk een periode, dat beide partijen er dan eens goed over na gaan denken en het dan hopelijk uit kunnen praten en bijleggen.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:43

Als ik elke keer sorry zou moeten zeggen tegen mijn zus met 3 kinderen als ze gevallen zijn, met lolly spelen etc waar zij zelf bij zat en niet heeft gezegd dat dat beter niet gedaan kon worden mijn god dan had ik vaak sorry kunnen zeggen! Ongelukken gebeuren nu eenmaal, dat hoort erbij als je kinderen hebt. Gelukkig is mijn zus niet zo als de zus van TS en als alles goed afloopt is er niks aan de hand. Als het wel misgaat en ze zat er zelf bij en heeft er niks van gezegd zal ze niet van ons een excuus gaan eisen dagen later!

Ik snap niet zo goed waarom mensen doen alsof de moeder altijd maar gelijk heeft en de rest moet kruipen. Moeders zijn ook maar gewoon mensen en die maken ook harde fouten. En dit vind ik er dus een..

De band tussen mij en mijn zus is overigens ook niet top maar wij hebben wel altijd voor de kinderen contact gehouden toen wij persoonlijk geen contact wilde met elkaar. Bij mij zijn er ook wel eens ongelukjes gebeurd terwijl moeders er niet bij was en dat is nooit een probleem geweest. Mijn zus heeft me altijd vertrouwd met haar kinderen ondanks slecht contact en ongelukjes en als mijn zus na een dergelijk voorval zou reageren zoals TS haar zus zou ik serieus hard gekwetst zijn!

Ts ondanks wat iedereen hier zegt en vindt hoop ik dat je dicht bij jezelf en je eigen gevoel blijft en dat jij en je zus hier uit komen. Toch op zn minst voor je nichtje!

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:44

MarcoBorsato schreef:
Ga jij nu ook al drammen? Drammert die je d'r bent. Fiets op.

Beetje kinderachtig

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:22

stroopkoek schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ga jij nu ook al drammen? Drammert die je d'r bent. Fiets op.

Beetje kinderachtig

Het is de toon die de muziek maakt.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:32

[quote="MarcoBorsato

Het is de toon die de muziek maakt.[/quote]

Ligt eraan

Urbanus

Re: Contact zus verbroken wegens onenigheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:41

Hey gekke meid, ga maar weer ontopic.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:48

Marco Borsato kan niet altijd de juiste toon houden. Af en toe vliegt hij uit de bocht.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:49

Niet zo janken, ik tem wel even.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:52

Dat dus.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:59

Om even on topic te blijven, er kan zoals eerder gezegd altijd wel wat gebeuren.Had je zus anders gereageerd als het was gebeurt en ze was er niet bij?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 15:03

marleen_usar schreef:
Om even on topic te blijven, er kan zoals eerder gezegd altijd wel wat gebeuren.Had je zus anders gereageerd als het was gebeurt en ze was er niet bij?

Hoe is dat relevant? En TS reageert niet meer, wat ik heel goed snap.

Waar 2 kijven hebben 2 schuld maar ze wordt wel erg pittig aangepakt.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 15:07

Misschien heeft TS wel wat anders te doen. Of wilt ze inderdaad niet meer reageren.
Geeft jou MB niet het recht dit topic over te nemen.

Laten we allemaal het een nette discussie houden die gaat over het verhaal in de OP.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 15:09

MarcoBorsato schreef:
Niet zo janken, ik tem wel even.

Doe je ding

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 15:09

Blue_flower schreef:
Misschien heeft TS wel wat anders te doen. Of wilt ze inderdaad niet meer reageren.
Geeft jou MB niet het recht dit topic over te nemen.

Laten we allemaal het een nette discussie houden die gaat over het verhaal in de OP.

Mee eens

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 15:19

Ook eens!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 15:20

Vrééhééde op áárde, dames :P

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 09:44

MarcoBorsato schreef:
Het lijkt wel of jij de zus bent, je maakt het zo persoonlijk en vult dingen in.
.

Eh....de enige die in dit topic met een agressieve felheid reageert alsof ze er persoonlijk bij betrokken is, ben je zelf MB.... :+

Dat TS niet meer reageert is haar goed recht en ik hoop van harte dat ze haar energie stopt in het goedmaken met haar zus of het verwerken van de breuk ipv in bokt. Maar, zelfs als je zelf de TS bent en stiekem twee accounts hebt, heb je geen enkele reden deze discussie als een klein kind te voeren door gewoon iedereen een drammer te noemen die jouw mening niet deelt. Lees de reacties nog eens terug en probeer dan objectief te oordelen wie de grootste drammer in dit verhaal is, MB.....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:31

Mosterd.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:00

Nou dan zal ik de enige wel wezen die wel met MarcoBorsato eens ben. (en dan heb ik nog een gruwelijk hekel aan zijn muziek).

Ik snap al dat gedoe ook gewoon echt niet. En ik ben ook moeder van twee kinderen. De ene die kopzwaar is en de ander ja... die ook regelmatig een ongelukje heeft.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:57

wemkelover schreef:
Nou dan zal ik de enige wel wezen die wel met MarcoBorsato eens ben. (en dan heb ik nog een gruwelijk hekel aan zijn muziek).

Ik snap al dat gedoe ook gewoon echt niet. En ik ben ook moeder van twee kinderen. De ene die kopzwaar is en de ander ja... die ook regelmatig een ongelukje heeft.

Oh nee hoor, je bent niet de enige.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 12:43

TS Ben benieuwd hoe het nu gaat en hoe jullie de feestdagen zijn doorgekomen? Ik hoop dat het beter tussen jullie gaat.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-19 15:14

Ik heb haar niet meer gesproken.
Mn nichtje de 23e wel gezien. Lekker mee geshopt.
2e kerstdag bij mn moeder liep ik haar wel tegen het lijf. Ze groette ons niet, keek ons niet aan.
Omdat de avond al op zn eind liep na 10 min aangegeven naar huis te gaan.

De 22e een app op mn bday in de groepsapp van ons gezin. Ook namens haar man want die bleek ik geblokkeerd te hebben, riep ze.
Ik ben er niet op ingegaan verder anders dan bedankt.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:34

Wat fijn dat je je nichtje gewoon nog hebt gezien. Het zou jammer zijn als je haar dan ook helemaal niet meer ziet. Ik zou het voor nu gewoon laten rusten en genieten van oud en nieuw!

Voor jou alvast een mooi 2020 toegewenst! Hopelijk komt het uiteindelijk weer goed.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:35

Jullie praten niet met elkaar maar wel via de app? Wie was er nu jarig dan? De laatste zin vind ik wat onduidelijk.

Ze had er geen moeite mee dat je met haar dochtertje hebt geshopt? Dat is best netjes want ruzie met jou hebben is dan heel makkelijk te gebruiken om ook het contact met het kind af te kappen.

- Door dit topic ben ik in gaan zien dat lolly's dus levensgevaarlijk kunnen zijn,nooit over nagedacht dus het had ook mij kunnen overkomen- :o
Moet ik even onthouden voor het geval als ik eens in nood op de 4 buurkindjes moet passen..

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-19 15:54

Ooh ja. Ik zie het.
Ik was jarig op 22.12. Dus toen kreeg ik appje in de groepsapp van mij, mn broer, zus en moeder.
Van mn zus. Zo is die wel duidelijker denk ik.. leestekens :D