Goede sportlegging, die niet afzakt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:40

Tazzey schreef:
Ik heb verschillende versies geprobeerd die hier op Bokt werden aangeraden. Van de goedkope Scapino zooi tot aan een legging van €150. Die van de Scapino zijn om te janken zo slecht en die van €150 zakken net zo hard af als de rest. Ook de 260 ZoneKnit zit niet fijn, na drie squats hangt het kruis op de knieën.
Op aanraden van een vriendin heb ik die van Adidas geprobeerd, en die zitten goed. Ze zijn niet om aan te zien zo ordinair, ik ben dan ook blij dat ik thuis sport want geen haar op m'n hoofd die eraan denkt daarmee in het openbaar te verschijnen. :') Maar ze kosten geen drol, blijven goed in de was en zakken totaal niet af. Ik heb er meteen vijf bij besteld.
Het gaat om deze broeken.

Die van Adidas vind ik dus totaal niet ordinair. Mijn ervaring is ook dat alle sportleggings standaard afzakken bij het kruis. Duur of niet. Eigenlijk kan je beter de “ouderwetse” broeken dragen :+

Tazzey

Re: Goede sportlegging, die niet afzakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:54

Deze van Adidas doen dat dus niet, en dat zijn tot nu toe echt de enige.

Marije_jiplover

Re: Goede sportlegging, die niet afzakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 15:04

Dat hangt ook echt van je eigen bouw af.

Want er zijn dus mensen die de leggings die het voor jou allemaal niet zijn, wel fijn waarderen.

Er is nu eenmaal verschil in lichaamsbouw en dus in pasvorm van dit soort kleding.