Wolky’s pas ik dus niet, sketchers ook niet, maar das niet raar met aan elke voet twee maten.
Die hak van de lowa’s is echt minimaal en ze zijn versleten qua binnenzool.

En idd deze kunnen na schoonmaken zo voor netjes, daar had ik ook om gevraagd.
Hem leek ruwer leer mooi maar hier haal je zo simpel een doekje overheen!
Maar wijs dat je gewoon hulp vraagt met je rits van je jurk en speldjes, zonde van de pijn!
Ik verzorg een gepensioneerde manegepony die vlechten in moet wegens smetplekjes.
Dat deed mijn vingers achteraf toch wel erg zeer dus nu doet een meisje van de manege het een keer per week voor me.
Zij heeft op hem leren rijden ooit, ze is nu 17 en komt elke week vaste prik knuffelen, en nu dus ook vlechten.

Ik kan het best maar waarom niet om hulp vragen als een ander er geen zere vingers van krijgt denk ik dan?
En ach, soms moet je even vrij zijn toch?
Ik heb gister en eergister best veel gedaan en nu vandaag bewust een uur voor sluitingstijd pas naar stal gegaan.
Dan kon ik niet langer bezig zijn dan een uur.

Moest ook wel want ik smokkel al, normaal heb ik enkel tramadol en nu even een pleister.
Even om de eerste opstartpijn qua schoenen op te vangen, mijn hoofd staat nu echt even niet naar extra gezeur.
Ik heb al genoeg gedoe aan mijn hoofd nu dus ik overleef het zo wel een paar dagen.
Dus ja dit is voor comfort, dat klopt.
Maar daar is imo niks mis mee, zo vaak krijg ik geen orthopedische schoenen.
En daarbij ik heb deze pleisters van een kennis gekregen dus het gaat geen arts wat aan verder.
Ze weten het wel dat ik ze soms gebruik maar ook dat ik prima weet dat het rommel is.