Ik skeeler met helm en hand/polsbescherming. En ik gebruik de app Endomondo, die zie ik hier al meer voorbij komen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HouVanUtopia schreef:Ik skate al een aantal jaar paar keer week een rondje.
Nu zijn mijn voorste wieltjes kapot er zit een scheur in t midden.
Dus tijd voor nieuwe maar overal waaar ik kijk zijn ze uitverkocht zo frustrerend wil skaten!
Iemand tips wil graag 84mm wieltjes en rond de 82/84A qua hardheid
Thrive schreef:HouVanUtopia schreef:Ik skate al een aantal jaar paar keer week een rondje.
Dus tijd voor nieuwe maar overal waaar ik kijk zijn ze uitverkocht zo frustrerend wil skaten!
Heb je al op https://www.skate-dump.nl gekeken? Ik zie daar zo snel nog wel wat 84mm tussen staan.
HouVanUtopia schreef:Ik skate al een aantal jaar paar keer week een rondje.
Thrive schreef:Ik heb gistermiddag ook (eindelijk) weer eens een heerlijk rondje geskeelerd.![]()
[ [url=m/eeO4At.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik skeeler met helm en hand/polsbescherming. En ik gebruik de app Endomondo, die zie ik hier al meer voorbij komen.
Jungles schreef:Hi! Ik klets ook even mee... Ik skeeler al jaren op hele simpele, goedkope skeelers (Rollerblade) met vier kleine wieltjes achter elkaar.
Vorig jaar heb ik rolschaatsen erbij gekocht, hele gave, 1 keer op geskate en ik vind het niets. Ik ga ze dus verkopen en van dat geld nieuwe skeelers kopen.
Ondanks dat ik al jaren skate, heb ik weinig verstand van goede skeelers. Kan iemand mij adviseren? Wat ik zoek: skeelers, maar hoeveel wielen en hoe groot moeten de wielen zijn? Het doel is gewoon comfortabel lange afstanden kunnen rijden, met redelijk wat snelheid.
Alvast bedankt!