Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Dat is de discussie niet. Of ze 1 of 2 pakken het zal geen vergiftiging geven.
Ik ben rug Klant en pak ook bij pijn gelijk 2x 500. Dan zet het gelijk zode ad dijk.
Het is precies zoals artikel zegt. Kortstondig 4000 maximaal, want bij zeer zware pijn beter om ibrufen erbij te slikken.
Vroeger deed ik net als jij. Dus had maanden zoveel pijn (altijd zeer slechte rug gehad ) en daar ben ik helemaal van terug gekomen. Maar dat is een verhaal dat hier niet hoort want heeft te maken met echte landurige pijn, pijnbestrijding en hoe je daar het beste mee om kunt gaan om een fijn leven te hebben. Helaas ben ik een aardige ervaringsdeskundige die zeer dankbaar is dat er paracetamol bestaat.
luuntje schreef:Goed dat je naar de tandarts ben geweest.
Willen je ouders geen elektrische tandenborstel cadeau geven of voorschieten?
Ik bedenk mij net dat ook het moment waarop je poets belangrijk is.
Gaan poetsen binnen een (half)uur nadat je fruit of sinaasappelsap hebt gedronken of gegeten is niet goed.
Door de zuren wordt het oppervlak van tanden en kiezen zachter en kan je het glazuur wegpoetsen.
https://www.tandartskh.nl/mondgezondhei ... die/fruit/
ierusju schreef:Maar willen jouw ouders geen electrische tandenborstel dan? Want dan zou je kunnen vragen of je ouder willen meebetalen en heb je een oplossing voor het overige borsteltje
purny schreef:verootjoo schreef:Als ze er zelf een hebben kan je toch ook gewoon alleen zelf opzetborsteltjes kopen?
Idd. Kwestie van borsteltjes omruilen en omspoelen
Drico schreef:Miekje1979 schreef:En nu ga ik weer op mijn handen zitten.
Denk dat we dat allemaal maar moeten doen want alle goedbedoelde adviezen gaan toch TSers ene oor in en andere oor weer uit