Ierpier schreef:Rupauls Drag race. En dan beginnen bij seizoen 5 of 6. Heeeeerlijk.
Dankje, ik wilde dit al heel lang kijken maar vond het zo veel seizoenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xanthippe schreef:Heb enkel jouw berichten in dit topic gelezen, maar pfoe wat een verhaal seg!
Ben zelf 35w en dat doet toch nadenken.
Fijn dat het nu wel goed gaat!![]()
![]()
Hoe weet je trouwens dat ie zo ligt? Ik voel echt niet waar ik een kont of hoofd of voet of hand moet voelen
Saab99 schreef:Xanthippe schreef:Heb enkel jouw berichten in dit topic gelezen, maar pfoe wat een verhaal seg!
Ben zelf 35w en dat doet toch nadenken.
Fijn dat het nu wel goed gaat!![]()
![]()
Hoe weet je trouwens dat ie zo ligt? Ik voel echt niet waar ik een kont of hoofd of voet of hand moet voelen
Gisteren hebben we een echo gehad! Maar zijn hoofdje lag al een aantal weken op dezelfde plek, rechts onder m'n ribben, een soort harde ronde bal!nu lijk ik hem weer links te voelen en lijkt hij iets verder naar achteren te liggen. Mijn placenta ligt achterin dus ik kan hem heel goed voelen!
Saab99 schreef:Vandaag weer mogen gluren. Zijn hoofd ligt nog boven maar zijn benen zijn weer verplaatst, hoe die vorige week zijn benen aan de linker kant had heeft hij ze nu aan de rechter kant van mijn buik omhoog steken
pinkie87 schreef:sterkte nog even. hier ligt het start klaar... maar of het wil komen denk het niet![]()
maandag 40wk mag alleen zaterdag niet komen.
pinkie87 schreef:sterkte nog even. hier ligt het start klaar... maar of het wil komen denk het niet![]()
maandag 40wk mag alleen zaterdag niet komen.