Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Junia schreef:Ik ben blijkbaar een campaigner.
Grotendeels herken ik mezelf daar wel in, hoewel ik soms ook echt even 'uit' sta en dan juist erg introvert kan zijn.
Leuke test, ik ga hem binnenkort nog eens doen en kijken of ik op hetzelfde uitkom!
Mizora schreef:Ik heb het oude topic ook even opgezocht en daar bleek ik ook intp re zijn.
[LZP] Persoonlijkheidstest
lshannah schreef:Junia schreef:Ik ben blijkbaar een campaigner.
Grotendeels herken ik mezelf daar wel in, hoewel ik soms ook echt even 'uit' sta en dan juist erg introvert kan zijn.
Leuke test, ik ga hem binnenkort nog eens doen en kijken of ik op hetzelfde uitkom!
Ik ben ook een ENFP’er en dit is zoooo herkenbaar!! Ik heb me er al een tijdje in verdiept en ze zeggen dat ‘ons’ type ‘the most introverted extravert’ is.
Xyris schreef:loveskiara schreef:Defender hier. Kan mij er helemaal in vinden, heb ook de gehele omschrijving er na nog gelezen. Best vreemd dat het zo klopt en tegelijkertijd ook fijn om eens te lezen dat het niet raar is hoe ik ben. Zo vaak gehoord dat ik eens normaal moest doen, maar ik hoor bij de grootste groep volgens deze test
92% introvert
56% observant
68% feeling
68% buiging
78% turbulent
Vind toch dat je normaal moet doen...
lshannah schreef:Junia schreef:Ik ben blijkbaar een campaigner.
Ik ben ook een ENFP’er en dit is zoooo herkenbaar!! Ik heb me er al een tijdje in verdiept en ze zeggen dat ‘ons’ type ‘the most introverted extravert’ is.