Margoooo schreef:Ik ben dus echt nog een beginner vergeleken met jullie, maar ik merk dat ik nu vastloop op inverts omdat ik een beetje bang ben... Iemand tips hoe je daar over heen kunt komen? Het ligt ook wel echt aan de begeleiding merk ik. Gisteren bij PDF waren we met een grote groep, we gingen wat combi's doen, bv fankick - zit - chopper - inside leghang. Nou ik kan dus wel een chopper maar zwaai nog teveel met mijn been, dus vanuit zit lukt dat niet.. En ben ook nog steeds aan t werken aan mijn outside en inside leg hang.. Maar de docent zag het niet eens, en heeft sowieso de hele 75 min niets tegen mij gezegd... Dus niet heel fijn...
Ja dat vind ik ook echt een nadeel aan pdf, het is gewoon te veel om mensen goed te kunnen helpen....
Inverts eng vinden is best normaal, en dan is het juist belangrijk om een goede instructrice te hebben. Zeker als je geen achtergrond hebt in turnen oid, is ondersteboven hangen niet normaal (en zeker niet als je eerst aan paardrijden doet, want dan gaat er dus iets heel erg mis als je ondersteboven bent

)
Lekker bezig @Banjer!!! Je gaat snel vooruit, zeker nu je een eigen paal hebt kan je nog meer trainen
@har166, lekker een proeflesje gaan doen! Echt iedereen kan het. Ik geef nu les aan een meisje dat hiervoor nooit iets aan sport heeft gedaan en juist dan gaat het snel, want ze bouwt nu spieren op.
@xWouter, jaaaa leuk! Heb je al een plek gevonden waar je kan gaan?
Pffffff, ik ben bezig met een choreo maken, want ik doe 14 april mee met de ADC wedstrijd (ja ik ben lekker optijd), maar het lijkt echt nergens op haha. Ik heb nog steeds een minuut over waar ik iets moet doen, maar ik heb zo weinig inspiratie.
Ik ga wel vanaf april meer privé lessen nemen van Dineke, ik heb toch echt geen studio kunnen vinden in Amsterdam die ik echt leuk vind (en die een beetje goed te bereiken is vanaf waar ik woon). Ik ga af en toe bij pdf wel een lesje doen denk ik, maar niet standaard. Verder train ik toch ook nog 1x per week in Apeldoorn en met een vriendin ook wel vaak, en thuis heb ik ook een paal.
Ik weet trouwens niet of ik dit al had gezegd, maar ik doe dit jaar mee met het NK aan de doubles haha. Ik heb er zin in, maar weet nu niet meer of dit nou een goed of slecht idee is

Ik ben zo nog niet op dat niveau eigenlijk (ik doe pas 1.5 jaar aan paaldansen). Maar voor doubles hoef ik wat minder te doen

We gaan gewoon kijken hoe het gaat en vooral plezier hebben