Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FatCat schreef:sharon488 - hoe blijf jij dan Baby vrij
sharon488 schreef:FatCat schreef:sharon488 - hoe blijf jij dan Baby vrij![]()
Bedankt Sonja. Ik ben ook geneigd om voor koper te gaan, desondanks de horror verhalen.
Wahaha. Gewoon met condoom, we letten altijd goed op. Ook houd ik mijn cyclus goed in de gaten.
Indi_Vito schreef:sharon488 schreef:Wahaha. Gewoon met condoom, we letten altijd goed op. Ook houd ik mijn cyclus goed in de gaten.
Ja, ja hahaha ja!! Hij is leuk. Werkt niet![]()
I've tried it.
En kijk, ging 7 maanden goed....
[ [url=m/sm1ger.jpg]Afbeelding[/url] ]
sharon488 schreef:Indi_Vito schreef:
Ja, ja hahaha ja!! Hij is leuk. Werkt niet![]()
I've tried it.
En kijk, ging 7 maanden goed....
[ [url=m/sm1ger.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tjaa das pechhoop dat het bij mij wel goed blijft gaan.. Anders kan ik mijn studie letterlijk op m'n buik schrijven. Ik zie alleen even geen andere optie want hormonen begin ik niet weer aan.
XFILE schreef:Is er iemand die heeft geprobeerd om de pil om de dag te slikken?
Uiteraard gaat het hierbij niet om het feit dat de anticonceptie werking dan verminderd, maar is het dan zo dat je maar de helft van de hormonen binnenkrijgt?
Wat doet dit met menstruatie?
love_western schreef:Geryon schreef:Zijn er bokkers met spiraal die een grootgeschapen vriend hebben? Die van mij voelt standaard mijn baarmoedermond (en ik voel hem ook) en ik ben erg bang dat hij er last van gaat krijgen..
Hmm nog een reden om geen spiraal te nemen
Marije_jiplover schreef:love_western schreef:Hmm nog een reden om geen spiraal te nemen
Ik heb tijdens de gemeenschap echt nooit last gehad van mijn spiraal
Touwtjes worden dusdanig lang gelaten dat ze omkrullen, dus partner voelt daar verder ook niks van.
Het ding zelf zit ook niet in je baarmoederhals maar echt in je baarmoeder, dus je voelt daar verder echt niks van.
Indi_Vito schreef:Echt wel dat je het voelt.
Volgens mijn gynaecoloog zat die goed maar tijdens de daad voelde ik en mijn man hem zitten.
Ik kon dat kreng zelfs met mn vingers voelen.
Nooit meer zo'n rot ding
Cynn schreef:Ik ben nu 5 weken gestopt om te kijken wat het met me doet, op aanraden van t ziekenhuis ook, maar nog niet happy mee.. Moet het nog een paar maanden volhouden en het de tijd geven natuurlijk maar ik mis t nu al.
Ongeloofelijk veel acnémigraine en buikpijn is heel heftig weer. Daarnaast gigantisch veel stemmingswisselingen juist. Kan binnen 10 min 5 verschillende emoties tonen en dan ook echt op t hoogtepunt.
Nee tot nu toe vind ik t stoppen nog helemaal niks.
yza1987 schreef:Cynn schreef:Ik ben nu 5 weken gestopt om te kijken wat het met me doet, op aanraden van t ziekenhuis ook, maar nog niet happy mee.. Moet het nog een paar maanden volhouden en het de tijd geven natuurlijk maar ik mis t nu al.
Ongeloofelijk veel acnémigraine en buikpijn is heel heftig weer. Daarnaast gigantisch veel stemmingswisselingen juist. Kan binnen 10 min 5 verschillende emoties tonen en dan ook echt op t hoogtepunt.
Nee tot nu toe vind ik t stoppen nog helemaal niks.
Dit is dus echt ontpillen... het wordt op den duur allemaal beter. Ik heb hier ook gigantisch last van gehad en nog veel meer dingen.