GDG schreef:Maar hoe gaat het met de drinkvoeding dan? Neem je wel netjes de benodigde hoeveelheden? Dan zou je toch niet meer af moeten vallen?
Ik ben hier wel erg benieuwd naar TS.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabri schreef:TS; Ergens heb ik ook het idee dat je delen van de waarheid niet verteld! Daarnaast vraag je iemand een medicijn uit te zoeken en vervolgens vindt je het fijn dat je er nog niet aan begonnen bent?
Je wilt voeding, en dan zeg je dat je maar 1 zakje hebt en ook nog de lichtste variant. Wat let je om te vragen naar de zwaarste variant en ernaast naar meer exemplaren?
En het is echt spottend te schrijven dat je zo licht weegt en een grapje maakt over kipnuggets en chips. Ik heb het idee dat je jezelf en je priblematiek niet serieus neemt.
Wat wil je zelf nou? Want als jij het al niet serieus neemt, kun je dat ook niet van een ander verwachten dat wel te moeten doen. Uiteindelijk zul je het toch echt zelf moeten doen.
Ik neem aan dat ook jij kan googlen. Ik heb geen verstand van eetklinieken, maar als jij denkt dat een opname goed is , ga daar dan ook voor! Zoek via je zorgverzekeraar bv via zorgbemiddeling(kun je via je zorgvekeraar vragen door op te bellen) klinieken waar je het snelst terecht kunt komen
En in de tussentijd ligt er vast nog een gros aan therapieën/therapeuten die je kan benutten mbt eetproblematiek. Maar zolang jij er niet achter gaat staan is vrijwel iedere therapie al bij voorbaat gedoemd te mislukken..
antje_vip schreef:Toch jammer dat er altijd weer mensen moeten zijn die roepen dat TS maar wat verzint, terwijl diegene het waarschijnlijk al ontzettend moeilijk heeft.
Shaggy09 schreef:Maar TS ze kunnen je toch niet aan je lot overlaten als je zo weinig weegt? Ik bedoel iemand van jou lengte en dat gewicht ziet er tamelijk ongezond uit.
GUSTIxBILL schreef:Hoelang is terug is toen ?
Je hebt toch zelf een eigen wil
Je kunt zelf beslissen AD niet te nemen, dan kun je ook zelf beslissen er meer te nemen, een nieuwe afspraak te maken voor zwaardere,...
chevax schreef:Ik ga een enorme knuppel in een hoenderhok gooien, maar ik geloof je verhaal niet meer, TS. Ik geloof absoluut dat je iets mankeert en dat het vreselijk voor je is. Maar als er zoveel hulpverleners bij betrokken zijn en niemand doet iets? Dan is er nog een andere kant aan dit verhaal.
Nu mag iedereen heel erg boos op me worden, maar het verhaal rammelt. Dat neemt niet weg dat ik het erg vindt voor TS, maar ik denk dat je vertelt wat jou uitkomt. Het is gewoon niet mogelijk dat je zó weinig weegt en dat er niemand ingrijpt.
tokedri schreef:chevax schreef:Ik ga een enorme knuppel in een hoenderhok gooien, maar ik geloof je verhaal niet meer, TS. Ik geloof absoluut dat je iets mankeert en dat het vreselijk voor je is. Maar als er zoveel hulpverleners bij betrokken zijn en niemand doet iets? Dan is er nog een andere kant aan dit verhaal.
Nu mag iedereen heel erg boos op me worden, maar het verhaal rammelt. Dat neemt niet weg dat ik het erg vindt voor TS, maar ik denk dat je vertelt wat jou uitkomt. Het is gewoon niet mogelijk dat je zó weinig weegt en dat er niemand ingrijpt.
Mee eens
Ik werk in de psychiatrie en dit klopt niet
123Shadow123 schreef:GUSTIxBILL schreef:Hoelang is terug is toen ?
Je hebt toch zelf een eigen wil
Je kunt zelf beslissen AD niet te nemen, dan kun je ook zelf beslissen er meer te nemen, een nieuwe afspraak te maken voor zwaardere,...
Die afspraak staat ook al...
Ze wilde me eerst zien voor ik zelf zomaar meer ging pakken. Dus ik hou me daar gewoon aan.
De AD heb ik niet ingenomen nee. En uiteindelijk bleek dat wel het beste. Want nu gaat er wel een psychiater naar kijken. Als die zegt dat het ok is, zal ik het gaan nemen