Sorry maar je kiest er (meestal) toch zelf voor om kinderen te hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik meld me ook. Betaal eigenlijk al jaren rond de 170/180 euro per maandAan de ene kant durf ik niet goed over te stappen, aan de andere kant zijn de vergoedingen al zo beperkt (de dingen die ik gebruik dan), dat het nu echt zonde van mijn geld is.
Maar ik heb dan wel weer veel eisen.
Celiien schreef:Ik vind kinderbijslag sowieso iets.. mjah..
Sorry maar je kiest er (meestal) toch zelf voor om kinderen te hebbenkijk huurtoeslag -> huur, je moet toch ergens wonen. Hetzelfde voor zorg, dat is gewoon nodig.
Joolien schreef:MyWishMax schreef:Ik meld me ook. Betaal eigenlijk al jaren rond de 170/180 euro per maandAan de ene kant durf ik niet goed over te stappen, aan de andere kant zijn de vergoedingen al zo beperkt (de dingen die ik gebruik dan), dat het nu echt zonde van mijn geld is.
Maar ik heb dan wel weer veel eisen.
Wow, dat is echt hoog haha. Waarvoor gebruik je dat allemaal?
Joolien schreef:Ik meld me hier ook. Ik zit vooral t tobben over de brillenvergoeding. De brillenman in de specsavers zei at het eigenlijk zonde van ej geld is, omdat je er meer voor betaald dan dat je ervan terug krijgt... Maar ikw eet dat zo nog niet. Jullie?
chanicha schreef:Waarom niet naar inkomen? Mensen die dik een ton per jaar verdienen, of nog meer, kunnen best iets meer missen dan de mensen met een laag inkomen. Als ik zie hoe mensen struggelen om de rekeningen te betalen vind ik dat best een oplossing.
chanicha schreef:Ik heb de AV echt benoemen voor de fysio want qua brillenvergoeding krijg je pas vanaf 6 dioptrieën vergoed bij DSW. Heb pas twee brillen bij de Specsavers gekocht voor 219 euro dus daar zou ik alleen geen AV voor nemen.