Ik ga ook duimen voor de Bokkers die moeten loten....... Want vrees dat het toch weer op een loting gaat uitdraaien....
Qua schoenen heb ik lowa a/b schoenen, de renegades. Zijn half hoog, heb die steun ook nodig voor mijn enkel.
Had vlak voor mijn ongeluk nieuwe schoenen aangeschaft. De oude heb ik twee vierdaagses op gelopen en een halve 11-Steden, die zitten echt goddelijk, maar zijn nu na een goede 1300km aan hun eindje toe helaas.
Mijn tweede paar heeft nooit zo lekker gezeten.... Halve 11-Steden op gelopen en bij Nijmegen niet eens aan gehad. Heb daar een goede 700km op weg gewandeld geloof ik.....
Mijn derde paar hoop ik weer net zo lekker te hebben als paar 1. Heb met passen van alles aan gehad, maar heb een lastige voet vanwege een héél smalle hiel....
Mijn verzameling:

en inderdaad, sokken zijn net zo belangrijk, evenals je bepakking. Train daar ook echt op tijdens je wandelingen, probeer dingen uit.
Als ik groen licht krijg, dan twijfel ik nog over de afstand. Ga dat denk ik van de 11-Steden laten afhangen. Als dat nu makkelijk gaat, dan wil ik Nijmegen ook 50km, zit je ook niet te klooien met vroege een late start....
Vandaag 4,1km gelopen in twee delen en voor mij al best up tempo met gemiddeld bijna 5,5km/u (één arm in sling hè?).
Gister 3,66km door het bos/duin, dus ook wat kleine klimmetjes en wat dalen.... Was gister moe, vandaag valt eigenlijk redelijk mee. Komende week dus maar weer uitbreiden!
Wel fijn dat mijn conditie redelijk vlot lijkt te herstellen, want vorige week was ik nog bekaf na 2km.....