KimD schreef:Lau schreef:Maar weet je wat ook niet helpt... dat je dan eindelijk op de sportschool staat je hebt je angst overwonnen. En dan krijg je vieze blikken en word je nog net niet uitgelachen. Dus je doet super erg je best en wilt heel graag. En nog steeds word je afgekeurd. Het werkt ook 2 kanten op jij weet niet wat voor moeite die persoon doet. 1x in de maand beloon ik mezelf met een ijsje/frietje/kroket/macdonalds of iets anders slechts. De hele maand heb je gegeten volgens het plan van de diëtist en dan maakt iemand een banketstaaf opmerking. Nou die had van mij dat ijsje in zijn smoel gekregen. Houd gewoon je mond zonder dat je weet wat voor moeite een andere persoon doet.
Dat vind ik ook echt schandalig. Net zoals mensen die dan de stap maken en beginnen met hardlopen. Wat ik dan soms hoor, echt ernstig.
Ja echt erg hoor, ik hoop deze week ook weer te gaan lopen. Kan niet wachten op de reacties van mensen. Want blijf jij maar lekker je mond volstoppen maar nee je moet echt afvallen maar we willen het niet zien. Dat is de indruk die ik vooral krijg.