Normaal valt mijn krul er gelijk uit en laat ik het überhaupt niet aan de lucht drogen. Ben best tevreden met het resultaat! Nu nog even een krullenkapper zoeken..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Ik heb net mijn haar gewassen met die kokos conditioner van de Action en daarna Gliss kur total repair, Kruidvat mousse en een klein beetje Kruidvat gel erin gedaan. Mijn haar is nu nog een beetje nat maar zo op het eerste gezicht zitten de krullen er mooi in en geen pluis
Wel vraag ik me toch af of alle producten op die lijst van die Curly girl Facebook pagina helemaal siliconen en sulfaten vrij zijn.. als ik de ingrediënten nalees staat er op sommige styling producten toch namen die eindigen op 'one'. Of zijn het alleen siliconen als het eindigt op 'cone'
billionache schreef:Hou er wel rekening mee dat de lijst slechts een hulpmiddel is en dat je altijd zelf de ingrediënten moet (leren) checken! Producten veranderen namelijk af en toe van formule. Zo had ik een keer een conditioner van Petal Fresh gekocht waarbij de ingrediënten online gewoon CG waren maar toen ik in de douche voor de lol een keer achterop de fles keek zag ik toch een silicone staan...
Suzanne F. schreef:Ik laat donderdag mijn haar volgens de Curlsys methode knippen, ben erg benieuwd.
Wat is de Unicorn methode?
Kayleigh__ schreef:Oh, hier staat ie op voorraad als ik de website open. Als je het laat bezorgen bij een Kruidvat vestiging betaal je geen verzendkosten volgens mij.
Aranel schreef:C_arola schreef:Bedankt, ik zie dat de haarmasker niet op voorraad is bij de Kruidvat.
Kruidvat heeft nu 1+1 gratis op de kokos boost lijn van Andrélon, het masker uit die lijn is ook CG. Betaal je 5 euro voor twee grote tubes.
Parabenen en alcohol vrij weet ik niet eigenlijk..