Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Kruidvat heeft geen goede kwaliteit CBD. Online kwam de CBD van medihemp goed uit de testen.
Er is heel veel info te vinden en ook ervaringen te lezen op div fb groepen.
_Nero, het is lang niet zo eng als wat je nu neemt. Maar het heeft wel tijd nodig soms en je moet de juiste dosering vinden.
Soms versterkt het de werking van medicijnen. Daarom is het verstandig van een goede cbd groep lid te worden en wat vragen daar te stellen.
Joolien schreef:Ik menld me hier ook maar eens, ik heb nl in een impuls een flesje CBD 5mg capsules van Lucovitaal gehaald, omdat ik echt flauw werd van de bijna chronische pijn in mn onderrug en de uitstraling daarvan naar mn benen.
Ik ben benieuwd naar de werking ervan, ik ga het nu een maand proberen, om te kijken of de klachten verminderen.
Ik heb ook erg last van stress en spanning, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
chanicha schreef:Dat vind ik wel meevallen Cayenne, ik merk daar niets van.
Als je op die site kijkt lees ik er ook niets over, bijna alleen positieve ervaringen.
Joolien het is plantaardig dus heeft even nodig maar met een week of twee moet je het wel gaan merken.
Succes!
Joolien schreef:Ik menld me hier ook maar eens, ik heb nl in een impuls een flesje CBD 5mg capsules van Lucovitaal gehaald, omdat ik echt flauw werd van de bijna chronische pijn in mn onderrug en de uitstraling daarvan naar mn benen.
Ik ben benieuwd naar de werking ervan, ik ga het nu een maand proberen, om te kijken of de klachten verminderen.
Ik heb ook erg last van stress en spanning, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Sokje_6 schreef:THC bedoel je denk ik?
Probleem is dat CBD-olie vaak niet 100% zuiver is en nog deeltjes THC bevat. En die worden op een speekseltest gezien. Dat testen ze in principe niet standaard, en dit is alleen een indicatie voor een bloedtest, ze mogen met die speekseltest verder niks doen. Maar mocht je een ongeluk veroorzaken, dan kan het onder invloed zijn wel een verschil maken voor je aansprakelijkheid.
Bovendien zou ik persoonlijk die risico's van vertraagde reactiesnelheid niet willen lopen, zelfs al is het niet zeker of dat bij jou specifiek ook zo is. Gevaarlijke uitspraak.