Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unseen schreef:Mijn vriend rijdt ook niet zo lang door om 'stoer' te doen hoor, hij heeft een veel langere concentratieboog en rijden is zijn grootste hobby. Hij wordt gewoon niet moe, en is dat wel zo dan geeft hij het tijdig aan en dan stoppen we.
Ik heb een vraag aan de mensen met add/adhd die hier wel eens van gehoord hebben:
Ik ben veganist en ik las vorige week in een tijdschrift iets over exofinen en dat mensen met adhd/add/ass hier meer gevoelig voor zijn en dat klachten kunnen toenemen als men een grote hoeveelheid exorfinen binnen krijgt via de voeding. En in soja, wat ik veel eet vanwege mijn veganisme, blijkt veel exorfine te zitten.
Normaal ben ik nogal sceptisch over dit soort dingen, maar aangezien ik het gevoel heb dat de laatste maanden mijn klachten en ook vooral mijn vermoeidheid weer behoorlijk toenemen, probeer ik uit te zoeken waar dat ineens vandaan komt.
In mijn zoektocht kwam ik deze website tegen en ben er ergens wel van geschrokken. Iemand wel eens van gehoord? http://exendo.be/exorfinen/
Unseen schreef:Ik heb een vraag aan de mensen met add/adhd die hier wel eens van gehoord hebben:
Ik ben veganist en ik las vorige week in een tijdschrift iets over exofinen en dat mensen met adhd/add/ass hier meer gevoelig voor zijn en dat klachten kunnen toenemen als men een grote hoeveelheid exorfinen binnen krijgt via de voeding. En in soja, wat ik veel eet vanwege mijn veganisme, blijkt veel exorfine te zitten.
Normaal ben ik nogal sceptisch over dit soort dingen, maar aangezien ik het gevoel heb dat de laatste maanden mijn klachten en ook vooral mijn vermoeidheid weer behoorlijk toenemen, probeer ik uit te zoeken waar dat ineens vandaan komt.
In mijn zoektocht kwam ik deze website tegen en ben er ergens wel van geschrokken. Iemand wel eens van gehoord? http://exendo.be/exorfinen/
Shiloh schreef:Herkennen jullie dat? Niet kunnen beginnen? Planningen maken, planning meerdere malen herzien, om vervolgens op het allerlaatste moment omdat het echt MOET het er toch net wel/net niet op tijd gedaan te krijgen?
Arabier schreef:ADD![]()
Ik schaamde me er ooit voor maar nu ben ik er trots op: ik ben hartstikke dromerig erdoor en heb ook meer dromen dan een gemiddeld persoon in de nacht, and i love it! Ik heb meer fantasy dan andere mensen en kan hierdoor makkelijk mijn nummers schrijven met zulke grote dromen.
Ook lichte ADHD en gewoon een druk en vrolijk, niks mis mee!
WesternWay schreef:Arabier schreef:ADD![]()
Ik schaamde me er ooit voor maar nu ben ik er trots op: ik ben hartstikke dromerig erdoor en heb ook meer dromen dan een gemiddeld persoon in de nacht, and i love it! Ik heb meer fantasy dan andere mensen en kan hierdoor makkelijk mijn nummers schrijven met zulke grote dromen.
Ook lichte ADHD en gewoon een druk en vrolijk, niks mis mee!
Knap dat je er zo tegen aan kijkt, ik vind er echt niks leuks aan.