Zuchini schreef:Dit doe ik ook al jaren, bevalt prima. Wel veel beschaamde vriendinnen die er veel te laat achterkomen
Herkenbaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Oh ik herken het gevoel TS.
Al werd ik vorige week wel heel blij, ik moest namelijk mijn ID kaart laten zien toen ik drank kocht.
En ik wordt volgende week 34
Suzanne F. schreef:Ghosttown schreef:Ik ben 19 en maak in oktober de overstap naar 20. Dat voelt voor mij al "oud".![]()
Al ben ik jong moeder, dus het hele tiener-losgaans-gedoe heb ik nu ook niet meer waardoor ik me geregeld al ouder voel dan de meeste leeftijdsgenoten.
Oh wauw ben je al moeder? Dat is ook best een uitdaging op die leeftijd.
Jij hebt al een volwassen zoon/dochter als andere vrouwen nog aan kinderen moeten beginnen.
Mazida schreef:Het stelt me trouwens wel gerust dat ik niet de enige dertiger ben met dit gevoel.
Om te voorkomen dat mensen weten dat ik straks weer een jaar ouder ben, gooi ik dan tijdelijk mijn Facebook offline. Kan niemand me ook feliciteren
ikke schreef:Dat klinkt wel herkenbaar. In onze familie worden we oud of we redden abraham niet. Aangezien ik weet waar ie de mosterd haalt, hoop ik in de groep "oud worden" te vallen.
Over auto's; blijf ik toch hangen bij mijn beide jeugdliefdes:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Citaat:Trouwens voor de vrouwen die al klaar zijn he met die hele overgang... hoe lang duurt dat?
Hilli schreef:Hoera, suze_! Je zoon wordt ooit een puber in plaats van een schattig knulletje van 5 én de overgang duurt lekker lang
suze_ schreef:Wat een herkenbaar topic.
Word dit jaar 39 en vind het soms beangstigend. Het lijkt nog maar kort geleden dat ik hier op bokt in een vrijgezel hard to get topic zat en elk weekend ging stappen.
Ben inmiddels getrouwd en mama van zoon van 5. Ik ben wel veel gelukkiger waar ik nu ben. Ik voel me thuis in mijn leven en ben echt mijzelf. Volg mijn eigen pad en dat geeft veel rust. Qua lichaam en geest vind ik 39 zijn echt ontzettend fijn. Eigenlijk te fijn. Wilde dat het altijd zo kon blijven. Zonder ontzettend snel groeiend jongetje. Zonder zelf steeds ouder en richting het einde gaan. Dat ik ben op de helft gevoel beangstigd ontzettend. Ben altijd al bang geweest voor de dood maar dat was wel een ver weg iets. Wat nu dichterbij komt. Vind ik echt verschrikkelijk. Probeer -en dat lukt- ontzettend te genieten van alles. Mijn fijn gezin... onze dieren.. de stabiliteit.. het zelfvertrouwen. Geen onzeker gedoe meer over uiterlijk of keuzes en wat anderen ervan vinden. Dat vind ik echt enorm fijn. En ik hoop dat ik rust ga vinden ooit over dat het eindigt.
Qua auto's vind ik elke pickup truck goedmaar ik doe het met een degelijke Dacia mcv
Trouwens voor de vrouwen die al klaar zijn he met die hele overgang... hoe lang duurt dat?
Morrie schreef:toen ik vanmiddag met mijn loodzware e-bike omver viel in een akker en middenin een mesthoop terecht kwam en nooit meer onder die fiets vandaan kon komen, voelde ik me wel 100, nu, na een douche voel ik me bont en blauw worden. Ben op mijn toch al kapotte been gevallen en heb ook pols en nek flink verdraaid.
Morrie schreef:Citaat:Trouwens voor de vrouwen die al klaar zijn he met die hele overgang... hoe lang duurt dat?
ik ben al 12 jaar bezig met de overgang, maar heb nog steeds opvliegers....... zoals een collega van me altijd zegt: overgang? er gaat helemaal niets over......![]()
w.b. auto's: ik heb een Landrover Freelander, wat mij betreft perfecte auto: hoge instap, automaat, 4x4. Helaas is er altijd wat aan kapot, nu gaat bv de achterklep weer niet open en al die reparaties kosten heeeeel veeeeel geld........
Anoniem schreef:Nooit problemen mee gehad. Wel moet ik steeds langer scrollen om mijn geboortedatum in te vullen![]()
Verder voel ik me veel jonger dan mijn spiegelbeeld zegt. Ach let daar ook al niet meer op. Belangrijk vind ik dat je je gelukkig voelt en de gezondheid goed is