Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:46

Helderder schreef:
De meest genoemde bikini's kan ik niet aan omdat dan te zien is dat ik geen borsten heb. -O- Triangel bikini's etc. gaan allemaal wijken. Deze vind ik wel erg mooi;
[ Afbeelding ]

Dat is het 'crop top' model dat ik al eerder benoemde.
Het is echt de moeite waard even bij Wehkamp te kijken:
https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... ikinitopje

De dames die linkjes voor sport-bh's geplaatst hebben: bedankt +:)+
Daar zitten echt heel fraaie tussen.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-18 23:07

http://www.asos.com/new-look/new-look-c ... end%20pers Ken deze site niet, maar hier staan ook veel in dat model.

Heb the sting een mailtje gestuurd en nog effe gegoogeld, maar hij is verder nergens te vinden.
Bedankt voor de tip Dorith, maar het is toch niet helemaal wat ik zoek, ben bang dat je door de kleurafbakening toch weer het borstdeel benadrukt en dat wil ik nou net niet. Kon in helemaal effe wel andere kleuren vinden, maar wil echt heel graag bordeaux rood, vind dat zo'n mooie kleur. :D

Blue_flower

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 23:10

Mocht je er achter kunnen komen of de bikini in Apeldoorn nog beschikbaar is, wil ik wel zorgen dat die bij jou komt.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 23:28

ik heb 80B ook niet heel veel dus. maar ben er ergens ook wel weer blij om.

ze gaan niet hangen, met paardrijden nergens last van en jasjes kunnen gewoon altijd dicht.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel. leren accepteren maar denk ik.
Mijn moeder heeft haar borsten laten doen (ook omdat ze ongelijk waren vanwege haar scheve rug, zo erg dat het een hele cupmaat scheelde) heeft nu een grote cup D en jasjes passen bij haar nooit dicht :P paardrijden vond ze een hel want ze schudden alle kanten op, nee hoor ben tevreden met mijn cup B

Ik heb Beugel BH's van de Hema en die zitten bij mij echt prima

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-18 08:57

Maar een B zou ik ook super tevreden mee zijn, als ik zou laten vergroten, zou ik ook niet meer dan een B, misschien kleine C willen. Maar een aa (gewoon niks dus) dat is toch net wel even wat anders, voel mij gewoon geen vrouw, ja jasjes passen wel dicht, maar daar zit een luchtbobbel aan de voorkant als ik geen dikke push up bh draag -O-

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-18 08:58

Blue_flower schreef:
Mocht je er achter kunnen komen of de bikini in Apeldoorn nog beschikbaar is, wil ik wel zorgen dat die bij jou komt.

Wat lief! Heb ze een mailtje gestuurd, dus hoop dat ze hem nog ergens hebben liggen

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:55

Oliefanter schreef:
xDenies schreef:
Die test lijkt bij mij ook niet helemaal de juiste uitkomst te bieden. Het is ook al meerdere keren bij een h"nkemoller opgemeten en ze komen continu met iets anders. Deze bh drukt eindelijk nergens op en wellicht ga ik wel eens kijken voor beugelloos maar dan vind ik het er nogal misvormd uit zien. Of zijn er ook beugelloos en wel voorgevormd?

Het irritantste wat ik ooit te horen kreeg was iemand die zei dat ik mijn borsten wel groter kon trainen. :')
Zal best.

Beugelloos, beetje voorgevormd en push-up: Calvin Klein! Kosten wel rond de 45€, maar zijn topkwaliteit, super aangenaam dragen en geven je borsten heel mooie vorm...

Ik zoek de naam: ‘push-up lightly lined Bralette’.

[ [url=m/R5jI4n.png]Afbeelding[/url] ]

Mss niet super sexy, maar wel mooi en sportief en toch vrouwelijk. Aanrader!

Deze zijn echt top en sexy hoor.

Spoiler:
Althans dat is wat ik hoorde :')

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:12

Ik lees al een tijdje mee want ik herken mezelf maar al te goed in het 'kleine borsten probleem'. Naar aanleiding van de tips heb ik vandaag een BH van de H&M geprobeerd en met een 75A met push-up leek het zowaar dat ik borsten had! Deze paste perfect en zat fijn, dus dat was heel goed voor mijn zelfvertrouwen. :') :D

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:28

Dani199764 schreef:
Maar een B zou ik ook super tevreden mee zijn, als ik zou laten vergroten, zou ik ook niet meer dan een B, misschien kleine C willen. Maar een aa (gewoon niks dus) dat is toch net wel even wat anders, voel mij gewoon geen vrouw, ja jasjes passen wel dicht, maar daar zit een luchtbobbel aan de voorkant als ik geen dikke push up bh draag -O-

Mijn tante heeft een cup A en loopt ook altijd te klagen, maar opereren doet ze niet.
Zij heeft Push up BH's van Livera en vind die super fijn zegt ze

Ikzelf zou wel een kleine D cup willen maargoed die heb ik niet dus B cup prima, iedereen in mijn omgeving heeft grote borsten dus voor mij zijn ze klein haha maar snap voor de mensen met minder dat een B cup nog wel meevalt.

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:41

Heb hier zelf 'gelukkig' geen last van met mijn d maar een vriendin heeft een kleine a. Met een kleine cup is helemaal niks mis, begrijp me niet verkeerd, maar kan soms wel vervelend zijn denk ik.
Ik vind haar de 'topjes' beter staan dan de echt voorgevormde beugel tops. De beugel bikini's lijken altijd wat onnatuurlijk omdat alleen de bikini rond is zegmaar, je ziet verder geen borst.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:24

Én toch vind ik bij sommige meiden een kleine cup prachtig staan. Helemaal als het in verhouding is met de rest van het lichaam. Kate Moss vond ik ook altijd erg mooi, die heeft ook cup A
Het staat ,,jong,,

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 17:28

Popstra schreef:
Én toch vind ik bij sommige meiden een kleine cup prachtig staan. Helemaal als het in verhouding is met de rest van het lichaam. Kate Moss vond ik ook altijd erg mooi, die heeft ook cup A
Het staat ,,jong,,

Ik ken het hele mens verder eigenlijk niet hoor, maar als ik google op haar naam zie ik op de meeste fotos borsten die 4x zo groot zijn dan mijn A en op sommige fotos weer helemaal niets (en dat terwijl er zat "bloot" staat van beide). Bijzonder is dat O:)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-18 17:29

Keell94 schreef:
Dani199764 schreef:

Mijn tante heeft een cup A en loopt ook altijd te klagen, maar opereren doet ze niet.

haha ja ik ben er ook zo een, maar heb simpelweg het geld niet om te laten vergroten. Als ik de loterij win is het wel het eerste dat ik zou doen :D
Heb nu goede bh's gevonden bij een kleine lingerie zaak in Doorn, ook met kruisbanden aan de achterkant waardoor die niet steeds van de schouders zakt. Hij staat wel een beetje open, maar dat hou ik met elke bh en zie je onder de kleding toch niet.

De bordeaux rode bikini top is helaas alleen nog verkrijg in alkmaar, tilburg en Rotterdam, allemaal ruim een uur rijden dus laat hem schieten. Vind vast nog wel een keer een mooie en heb nu iniedergeval 1 bikini, dat is al beter dan niets :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:18

Ik heb een gokje gewaagd en een setje bh’s bij de bonprix besteld
Biokatoen zonder vulling en beugels
En damn
Gelijk nog twee besteld , Die dingen zitten fantastisch
Ik heb een beetje B bij omvang 85
En na zo veel merken geprobeerd te hebben ben ik sowieso van de beugels afgestapt (echt , pokkedingen, de uitvinder mogen ze van mij ook een hijs voor zijn hoofd verkopen }:0 )
Maar zullen fijne als deze van de bonprix ben ik nog niet tegen gekomen
( en dat voor +- 10 euro per stuk)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 15:40

Roodvos schreef:
Helderder schreef:
De meest genoemde bikini's kan ik niet aan omdat dan te zien is dat ik geen borsten heb. -O- Triangel bikini's etc. gaan allemaal wijken. Deze vind ik wel erg mooi;
[ Afbeelding ]

Dat is het 'crop top' model dat ik al eerder benoemde.
Het is echt de moeite waard even bij Wehkamp te kijken:
https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... ikinitopje

De dames die linkjes voor sport-bh's geplaatst hebben: bedankt +:)+
Daar zitten echt heel fraaie tussen.

Ah thanks, dat is de zoekterm die ik dus gebruiken moet!

Keell94 schreef:

Ikzelf zou wel een kleine D cup willen maargoed die heb ik niet dus B cup prima, iedereen in mijn omgeving heeft grote borsten dus voor mij zijn ze klein haha maar snap voor de mensen met minder dat een B cup nog wel meevalt.

Eh, het is niet even iets als een paar nieuwe schoenen kopen of iets dergelijks. -O-

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 17:01

:wave:

Ik kan ook meepraten. Ook veel nagedacht over een operatie maar voorlopig de knoop nog niet doorgehakt. Kan het momenteel ook niet betalen, maar daarnaast twijfel ik dus ook gewoon.

Ik heb een A cup, maar draag altijd push up bh's want anders voel ik me echt te mannelijk. In push up verschil ik van een B tot C. Mijn favoriete merk is Intimissimi ooit op vakantie dit merk ontdekt en inmiddels weet ik mijn maten en bestel ik er dus. :j Ze hebben ook push up zonder beugel en ze voelen ook heel natuurlijk aan (niet van die harde push up stukken) + ze zijn betaalbaar!

Bikini shoppen is voor mij echter wel de hel! Ik heb nu een super push up bij de H&M vandaan die niet op een BH lijkt :+. Ook jurkjes etc met open rug werken voor mij niet, want ik ga écht niet zonder BH de deur uit. Vind het gewoon niet mooi hoe plat ik dan ben -O-.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:43

Sonja_vR schreef:
En na zo veel merken geprobeerd te hebben ben ik sowieso van de beugels afgestapt (echt , pokkedingen, de uitvinder mogen ze van mij ook een hijs voor zijn hoofd verkopen }:0 )

Ik zweer juist bij beugelbeha's, dan krijgt mijn voorgevel ten minste nog een beetje vorm :D Ik heb nou een fijn model BH dat me goed past en ik voel die beugels echt nooit zitten. Ik heb ook meteen 5 of 6 van die BH's besteld :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:59

Zo zie je
Zo veel mensen zo veel wensen ;)
Ik kan helemaal niks met ijzerwaren in mijn bh
Maar goed
Ik kan tegenwoordig ook al niet meer tegen sinthetische stofjes :+

xTinkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 23:06

wat ik altijd zo vervelend vind als je kleine borsten hebt is dat je voor plank uitgescholden word (dit is veel op het middelbaar zo) ik werd ook voor plank uitgescholden in de 1e, maar wist niet eens wat ze er mee bedoelde :+ , denk dat ik daar wel geluk mee had _/-\o_ , zit nu in de 2e ze zijn nu al een stuk groter dus dat scheeld weer 8)7 .

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 00:25

xTinkertje schreef:
wat ik altijd zo vervelend vind als je kleine borsten hebt is dat je voor plank uitgescholden word (dit is veel op het middelbaar zo) ik werd ook voor plank uitgescholden in de 1e, maar wist niet eens wat ze er mee bedoelde :+ , denk dat ik daar wel geluk mee had _/-\o_ , zit nu in de 2e ze zijn nu al een stuk groter dus dat scheeld weer 8)7 .

Haha ik ook en ik had ook geen idee :'). Ze noemde me ook skelet en vroegen of ik anorexia had dus ik dacht altijd dat het om mijn buik ging. :+

Nu dik 10 jaar later mis ik mijn dunne buikje van toen. Ben nog steeds heel slank, maar heb geen wasbordje meer haha.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:26

Eigenlijk is dat best triest als mensen dat zeggen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waar ze dat lef vandaan halen...

Spoiler:
Jammer dat wij van te voren niet kunnen kijken wat ze in hun broek hebben hangen :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:21

Een bikini top met ruffles wil ook je borsten wat groter laten lijken :)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 14:01

gribaldi schreef:
Eigenlijk is dat best triest als mensen dat zeggen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waar ze dat lef vandaan halen...

Spoiler:
Jammer dat wij van te voren niet kunnen kijken wat ze in hun broek hebben hangen :')

Dit is echt exact wat ik ook dacht _O-

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 14:08

xSCWx schreef:
gribaldi schreef:

Spoiler:

Dit is echt exact wat ik ook dacht _O-

_O-
Spoiler:
We moeten snel maar even een drankje doen, vind ik <3

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:55

gribaldi schreef:

Spoiler:

Bij mij werd dat juist tegen me gezegd door vrouwen... Ik heb gelukkig nog nooit een man gehad die over mijn borsten is gevallen.
Spoiler:
(Lol zijn ze te klein voor :') ba dum tsss).

Meiden waren altijd mega gemeen tegen mij op de middelbare.