Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Raineri

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:43

Verval begint rond 25 al. Ik wil over een paar jaar ook beginnen met mijn probleemzones, maar ga dit navragen bij mijn arts.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:49

Vraag je je dan nooit af waar en hoe het eindigt?

Ik bedoel de behandelingen en je gezicht?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:00

Dat zie je dan wel weer toch?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:13

PSvanLot schreef:
listiglistje schreef:
Ik ben zelf erg mager en dan is dat een plek waar helemaal geen gezichtsvet zit en daar dus diepe donkere randen zitten. Met de filler zijn de donkere randen helemaal weg.

En natuurlijk mag je er wat van je leeftijd zien. Ik laat frons/voorhoofd/kraaienpootjes niet volledig glad maken. Alles is nog beweeglijk. Daar zijn ze bij Blush ook erg voorstander van.

Ttaangoot filler wil ik ook om die reden erg graag!! Hoe bevalt het je? Ik lees veel dat wanneer het weg is het erger is dan ervoor, wat is jou ervaring

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:28

Ik heb zelf eenmaal 1ml Juvederm filler laten inspuiten in mijn lippen. Juvederm is een filler op basis van (de lichaamseigen stof)hyaluronzuur, die over 9 tot 12 maanden langzaam door het lichaam wordt opgenomen. Ik heb dit gedaan omdat ik van mezelf zeer kleine lippen had, met voornamelijk een vrijwel non-existente bovenlip. Ik wilde geen grote lippen, maar ik wilde normale proportionele lippen in plaats van een 'zuinige mond'. De behandeling duurde zo'n 15 minuten en deze was vrijwel pijnloos doordat er van te voren lokale verdoving in de vorm van een crème was aangebracht. Daarbij bevat de vorm van Juvederm die bij mij is ingespoten een kleine hoeveelheid lidocaïne waardoor de pijn na het initiële prikje snel verdoofd wordt. Ik was persoonlijk enorm blij met het resultaat en zou het iedereen die over de procedure twijfelt aanraden om het te doen. Het is wel heel belangrijk om van te voren goed onderzoek te doen naar een fijne kliniek/arts(aangesloten bij NVCG).

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:36

Gianti schreef:
PSvanLot schreef:
Ik ben zelf erg mager en dan is dat een plek waar helemaal geen gezichtsvet zit en daar dus diepe donkere randen zitten. Met de filler zijn de donkere randen helemaal weg.

En natuurlijk mag je er wat van je leeftijd zien. Ik laat frons/voorhoofd/kraaienpootjes niet volledig glad maken. Alles is nog beweeglijk. Daar zijn ze bij Blush ook erg voorstander van.

Ttaangoot filler wil ik ook om die reden erg graag!! Hoe bevalt het je? Ik lees veel dat wanneer het weg is het erger is dan ervoor, wat is jou ervaring

Ik heb nog geen idee. Heb het pas 1x laten doen dus kan nog niet zeggen wat het daarna doet. Ga het sowieso opnieuw laten doen als het weg is want ik ben zeer tevreden.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:41

PSvanLot, zou je foto’s willen delen?
Tytonidae, heb je geen tandarts verdoving gekregen?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:40

blokje schreef:
Mary Borsato is ook een voorbeeld van over de top. Past gewoon niet bij de leeftijd. Ik vind mooi oud rimpelig worden helemaal niet lelijk.

En is het je wel eens opgevallen dat hun ogen ook steeds kleiner lijken omdat hun wangen groter worden!?

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:38

Popstra schreef:
blokje schreef:
Mary Borsato is ook een voorbeeld van over de top. Past gewoon niet bij de leeftijd. Ik vind mooi oud rimpelig worden helemaal niet lelijk.

En is het je wel eens opgevallen dat hun ogen ook steeds kleiner lijken omdat hun wangen groter worden!?

Haha ja. Zo onnatuurlijk

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 21:02

Ik wist niet dat mijn topic zo hard was gegaan ineens! :wow:

Bedankt voor iedereen die ervaringen deelt! Ik lees lekker mee verder :) vind het alleen vervelend dat een topic wat niet bedoeld is voor discussie, dat toch wordt gemaakt. Wil eigenlijk vragen of diegenen daar zelf een topic over willen openen, zodat dit topic gewoon puur enkel en alleen gaat om waar het voor bedoeld is; Ervaringen delen. Is voor iedereen prettiger denk ik. +:)+

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 21:05

Volgens mij past een discussie prima bij ervaringen delen wanneer het netjes blijft?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 21:58

PSvanLot schreef:
Volgens mij past een discussie prima bij ervaringen delen wanneer het netjes blijft?

Het lijkt mij juist heel gezond. Maar ik weet wanneer ik teveel ben :)

Veel succes, dames. Doe geen dingen met je lichaam waar je ooit spijt van gaat krijgen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:02

Boras schreef:
PSvanLot schreef:

Veel succes, dames. Doe geen dingen met je lichaam waar je ooit spijt van gaat krijgen.

*zet fles vodka terug in de kast*

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:05

Ik ben op en top plastiekliefhebber, maar ik snap de discussie wel. Jukbeenfillers zijn gewoon de snelste fillers die mislopen in mijn ervaring.

Tegenwoordig zie ik vaak kaaklijn fillers, vind de resultaten fantastisch. Zie enkel nooit front view, zijn er bokkers die het gedaan hebben.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:49

Danique_G schreef:
Boras schreef:

*zet fles vodka terug in de kast*

:') :') :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 23:45

Danique_G schreef:
PSvanLot, zou je foto’s willen delen?
Tytonidae, heb je geen tandarts verdoving gekregen?

Nee, maar in retrospect ben ik juist wel blij van niet. Ik vond het idee van tandartsverdoving 'enger' en de verdovende crème in combinatie met de lidocaïne in de Juvederm werkten prima tegen de pijn, ik voelde vrijwel niets. :)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 00:55

Hooguit overweeg ik een neuscorrectie omdat ik door diverse kopstoten van paarden een lelijke 'bult' op mijn neus heb. Sta ook niet graag op de foto van de zijkant.
Ik krijg met moeite wat rimpels in mijn voorhoofd geforceerd als ik heel boos kijk, dus dat is nog niet echt nodig.
Fillers... Dat is voor je lippen toch? Of ook voor rimpels? Anyways, lip heb ik meer dan genoeg. Dan lijkt het net of er een stofzuiger op is gezet. Nee dat vind ik niet mooi

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 08:46

Hutcherson schreef:
Hooguit overweeg ik een neuscorrectie omdat ik door diverse kopstoten van paarden een lelijke 'bult' op mijn neus heb. Sta ook niet graag op de foto van de zijkant.
Ik krijg met moeite wat rimpels in mijn voorhoofd geforceerd als ik heel boos kijk, dus dat is nog niet echt nodig.
Fillers... Dat is voor je lippen toch? Of ook voor rimpels? Anyways, lip heb ik meer dan genoeg. Dan lijkt het net of er een stofzuiger op is gezet. Nee dat vind ik niet mooi

Je kan ook fillers op je neusbrug laten zetten. Als je niet te grote neus hebt geeft dat best mooi resultaat ipv cosmetische chirurgie.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:36

Hutcherson schreef:

Dat hoeft niet. Hangt van de techniek en je arts af. De natuurlijk vorm van je lip is ook redelijk bepalend.

Ik heb 1.5 ml en dat is de max wel. Ik ben niet gezegend met een hele mooie vorm lippen. Ik wil ze nog wat groter, maar door de vorm wordt het sneller onnatuurlijk.
Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:45

Ik vraag me steeds af, kunnen mensen met lipfillers nu echt hun lippen niet meer op elkaar krijgen?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:49

Nee, ik kwijl ook altijd een beetje doordat hij permanent geopend is. Open huis 24/7.

Spoiler:
Ik was nog verdoofd op de na foto
Laatst bijgewerkt door Raineri op 05-04-19 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:49

Iemand ervaring met RF (radiofrequentie) voor huidverstrakking?
Ik heb 20-4 een proefbehandeling.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:13

listiglistje schreef:
Pantykous schreef:
Jamie is idd zeker maar vind het bij haar wel mooi gedaan :j

Zo te zien heeft ze heel erg veel laten doen, gewoon een heel ander persoon :oo

https://www.girlscene.nl/artikel/27156-zo-zag-lil-kleines-vriendin-jaimie-er-voor-alle-ingrepen-uit

Persoonlijk vind ik haar nu een kop hebben zoals iedereen, geen uniek gezicht meer.
Gewoon zo'n instagram modekop :o persoonlijk vind ik een uniek gezicht zonder alles zo opgespoten mooier.
Maar goed dat zal wel een generatiekloof zijn. Schijnbaar is het mode nu onder jonge meiden, hun eigen keuze.
Maar waarom als je al leuk eruit ziet, zoveel aan jezelf veranderen op jonge leeftijd?
Hoe ziet zo'n hoofd eruit als ze werkelijk 40 / 50 zijn vraag ik mij dan af. Volgens mij krijg je dan totaal niet naturel plastik fantastic :=

Dit meisje had eerst een uniek persoonlijk uiterlijk en nu niet meer. Wat jammer. Maar ja het is haar hoofd,daar kan ze mee doen wat ze wil.

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:28

Ik ben momenteel bezig met LPG endermologie behandelingen voor het verstrakken van de huid op mn benen en buik en dan met name tegen mijn cellulite.

Heb nu 2 behandelingen gehad en merk echt al verschil. Heb er nog 14 te gaan, dus ben benieuwd naar het eindresultaat!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:31

Dat zijn een hoop behandelingen. Wel fijn dat je nu al verschil merkt!