Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:listiglistje schreef:Ik ben zelf erg mager en dan is dat een plek waar helemaal geen gezichtsvet zit en daar dus diepe donkere randen zitten. Met de filler zijn de donkere randen helemaal weg.
En natuurlijk mag je er wat van je leeftijd zien. Ik laat frons/voorhoofd/kraaienpootjes niet volledig glad maken. Alles is nog beweeglijk. Daar zijn ze bij Blush ook erg voorstander van.
Gianti schreef:PSvanLot schreef:Ik ben zelf erg mager en dan is dat een plek waar helemaal geen gezichtsvet zit en daar dus diepe donkere randen zitten. Met de filler zijn de donkere randen helemaal weg.
En natuurlijk mag je er wat van je leeftijd zien. Ik laat frons/voorhoofd/kraaienpootjes niet volledig glad maken. Alles is nog beweeglijk. Daar zijn ze bij Blush ook erg voorstander van.
Ttaangoot filler wil ik ook om die reden erg graag!! Hoe bevalt het je? Ik lees veel dat wanneer het weg is het erger is dan ervoor, wat is jou ervaring
Boras schreef:PSvanLot schreef:Volgens mij past een discussie prima bij ervaringen delen wanneer het netjes blijft?
Het lijkt mij juist heel gezond. Maar ik weet wanneer ik teveel ben![]()
Veel succes, dames. Doe geen dingen met je lichaam waar je ooit spijt van gaat krijgen.
Danique_G schreef:PSvanLot, zou je foto’s willen delen?
Tytonidae, heb je geen tandarts verdoving gekregen?
Hutcherson schreef:Hooguit overweeg ik een neuscorrectie omdat ik door diverse kopstoten van paarden een lelijke 'bult' op mijn neus heb. Sta ook niet graag op de foto van de zijkant.
Ik krijg met moeite wat rimpels in mijn voorhoofd geforceerd als ik heel boos kijk, dus dat is nog niet echt nodig.
Fillers... Dat is voor je lippen toch? Of ook voor rimpels? Anyways, lip heb ik meer dan genoeg. Dan lijkt het net of er een stofzuiger op is gezet. Nee dat vind ik niet mooi
Hutcherson schreef:Hooguit overweeg ik een neuscorrectie omdat ik door diverse kopstoten van paarden een lelijke 'bult' op mijn neus heb. Sta ook niet graag op de foto van de zijkant.
Ik krijg met moeite wat rimpels in mijn voorhoofd geforceerd als ik heel boos kijk, dus dat is nog niet echt nodig.
Fillers... Dat is voor je lippen toch? Of ook voor rimpels? Anyways, lip heb ik meer dan genoeg. Dan lijkt het net of er een stofzuiger op is gezet. Nee dat vind ik niet mooi
listiglistje schreef:Pantykous schreef:Jamie is idd zeker maar vind het bij haar wel mooi gedaan
Zo te zien heeft ze heel erg veel laten doen, gewoon een heel ander persoon![]()
https://www.girlscene.nl/artikel/27156-zo-zag-lil-kleines-vriendin-jaimie-er-voor-alle-ingrepen-uit
Persoonlijk vind ik haar nu een kop hebben zoals iedereen, geen uniek gezicht meer.
Gewoon zo'n instagram modekoppersoonlijk vind ik een uniek gezicht zonder alles zo opgespoten mooier.
Maar goed dat zal wel een generatiekloof zijn. Schijnbaar is het mode nu onder jonge meiden, hun eigen keuze.
Maar waarom als je al leuk eruit ziet, zoveel aan jezelf veranderen op jonge leeftijd?
Hoe ziet zo'n hoofd eruit als ze werkelijk 40 / 50 zijn vraag ik mij dan af. Volgens mij krijg je dan totaal niet naturel plastik fantastic