[ [url=m/vyh8iI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag voor de verandering een keer een daadwerkelijke ontbijt smoothie gemaakt
(Hier is het recept, als iemand interesse heeft:
http://www.alaskafromscratch.com/2013/0 ... -smoothie/ ik vind ‘m belachelijk lekker)
Ik heb ook nog een (beetje off topic) vraag voor de vegans onder ons! Ik zag een vega curry voorbij komen (die er trouwens ook ontzettend goed uitziet) dus ik dacht ik vraag het gewoon hier ipv weer een nieuw topic ervoor beginnen
Mijn moeder en ik vroegen ons af; stel een vegan (echt vegan, ja, geen vegetariër) zou zelf kippen hebben in de tuin, hè. Gewoon zo’n leuk stel kippen die leven als een god in Frankrijk in zijn/haar tuin. Zou de vegan de eieren van zijn/haar eigen kippen wel of niet eten? Want - correct me if I’m wrong - vegans doen het toch vooral zodat ze zelf niet meedoen aan het dierenleed dat vaak achter de productie van eieren, melk, etc zitten? Maar als het eieren van hun eigen kippen zijn, weten ze dat ze niet slecht zijn behandeld
Ik moest het gewoon even vragen, ik ben iets te nieuwsgierig

Edit: WOW er is een vegetariërs en vegans topic ik zal het daar wel even vragen, dankje TheNovelist voor die revelation