Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Oordelen mensen echt niet in de sauna? M’n lichaam voldoet ook niet aan de standaarden en dat houdt me dan tegen.
Suzanne F. schreef:Ik houd sowieso niet van de sauna, of het nou wel of niet bloot is. Maar het bloot zijn staat me wel meer tegen. Ik hoef niet iemand anders zijn poenie te zien. Ik heb er ook niks mee om bloot te lopen, ik vind het ook niet lekker ofzo. Heeft niets te maken met schamen.
tylando schreef:Ik heb een mestcel ziekte in mijn lichaam en daardoor heb ik onderhuidse vlekken over heel mijn lichaam. Dit heb ik al heel lang.
Loop er ook voor bij de hematoloog/ internist.
Ik zou eigenlijk net als vroeger heel graag weer willen zwemmen, op vakantie gaan naar warm land.
Alleen dat durf ik niet. In zomer zie ik al mensen kijken als ik een shirt zonder mouwen draag. Iemand vroeg zelfs of ik de mazelen had. Doet best pijn.
Draag zomers altijd lange broeken , omdat mijn benen het ergste zijn.
Zal een foto plaatsen van een stukje been.
[ [url=m/zQF4JT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe gaan jullie met dit soort dingen om? En schamen jullie je wel eens voor je lichaam?
c_alsemgeest schreef:Ik ga wel naar de sauna... iedereen loopt er naakt, dus je valt echt niet op.
Wel 1x een mannelijke collega tegen gekomen, dat was minder![]()
Maar als je op vrouwendag gaat heb je dat ook niet.
c_alsemgeest schreef:Ik ga wel naar de sauna... iedereen loopt er naakt, dus je valt echt niet op.
Wel 1x een mannelijke collega tegen gekomen, dat was minder![]()
Maar als je op vrouwendag gaat heb je dat ook niet.
Kabayo schreef:Ja, omdat ik weinig borsten heb en daar best veel om gepest ben. Al is dat al ruim 7 jaar geleden altijd nog last van. De rest schaam ik mij niet om hoor, heb mooie benen en een mooie kont