Als je gevoelig bent voor verslavingen is het lastiger de maat te houden. Collega van me weet het van zichzelf en gokt dus nooit. Hij weet dat het fout gaat.
Ik lust zelf bijna niks, en ben gewoon altijd de Bob.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Yasmine_ schreef:Op naar de rest van de weekZorgen dat ik genoeg alternatieven in de koelkast heb staan. Probleem is dan ook niet het drinken om het drinken. Maar ik geniet meer van een wijntje van van een glaasje cola
Floortz schreef:Ha! Stel vrienden van ons hebben altijd in het najaar hun 'ik pas' maand. Ze zijn niet te genieten...
Als je gevoelig bent voor verslavingen is het lastiger de maat te houden. Collega van me weet het van zichzelf en gokt dus nooit. Hij weet dat het fout gaat.
Ik lust zelf bijna niks, en ben gewoon altijd de Bob.
Xanthippe schreef:Thanks! Ik damp nu, en merk dat ik daar minder last mee heb om het te laten, maar de zin in échte sigaretten blijft wel.
Ik moet wel zeggen dat ik het ook niet heel gezond vind om te denken "dat zijn zorgen voor later". Het is niet omdat je ouders nooit ziek zijn geworden, dat het jou niet kan overkomen. Feit blijft dat drinken en roken ziektes veroorzaakt, en daar heeft opvoeding niets mee te maken.
Maar de uitdrukking "verstand komt met de jaren" is er niet voor niets natuurlijk
Doubtless schreef:Er zitten 18 dagen op!
En dat gaat bijna helemaal goed:
https://ikpas.nl/zelf-zou-liever-als-dieet-zien/