Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Vandaag had ik de afspraak bij de neuroloog. Er komt nu een intensief onderzoek van een week lang waarbij ik een polsband moet dragen die alles registreert. Daarnaast opnieuw een EEG (waarbij ze electrodes op je hoofd plakken zodat ze je hersenactiviteit registreren) en ik blijf ook een nachtje in het ziekenhuis voor een videoregistratie omdat ik regelmatig om me heen mep wanneer ik slaap. (En manlief dus ook nog wel eens raak).
Helaas kan ik pas in mei terecht, maar er komt in ieder geval weer onderzoek en daar ben ik erg blij mee!
denice schreef:Jeetje wat een rotprobleem zeg.. er schiet me ineens wat te binnen, wat nou als je een jointje zou roken? Hoor daar weleens goede verhalen over, al is het als je mentaal niet op orde bent niet het beste idee..?
Tazzey schreef:denice schreef:Jeetje wat een rotprobleem zeg.. er schiet me ineens wat te binnen, wat nou als je een jointje zou roken? Hoor daar weleens goede verhalen over, al is het als je mentaal niet op orde bent niet het beste idee..?
Hebben we al niet voldoende problemen met deze slaapproblematiek? Ik vind het een bijzonder advies om mensen, die al last met hun gezondheid hebben, drugs aan te raden.